תחזית יומית – חמישי 2 לאפריל 2020

אז… מה קורה השבוע בכוכבים?

 

חמישי 2/4

ירח בסרטן 180 פלוטו סטורן ומרס 120 מרקורי ונפטון 60 ונוס

שמש במזל טלה 

מרקורי במזל דגים צמידות נפטון (כניסה) 60 יופיטר ופלוטו

ונוס במזל שור 120 מרס וסטורן

מרס במזל דלי צמידות סטורן (יציאה) 90 אורנוס (כניסה)

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (מדויק!) .

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

@

 

לחצים ומתחים פותחים את היום הזה, אבל בהמשך זה יהפוך ליום רגוע יותר. הירח שוהה עדיין במזל סרטן, אבל זויות העימות שהוא יוצר עם סטורן פלוטו ומרס שממול (מסומנות באדום), מפגישות אותנו בעצם עם כל הפחדים שלנו, ממש אחד אחד. ומכריחות אותנו לפעול כדי גם לנטרל חלק מהם, וגם להמשיך ולהזרים אנרגיה קדימה. החיים חייבים להמשך. 

זוית נוספת שמכניסה מתחים לחיינו היא הזוית שבין מרס לאורנוס (מסומנת באדום) שתגיעה לשיאה בשבוע הבא. עדיין יש את הכובד הזה באוויר של הצמידות בין מרס לסטורן הנוקשה, אבל הזוית הזו נחלשת ואפשר לחוש את העצבנות שמביאה איתה הזוית עם אורנוס.

אולם הזוית הבעייתית באמת היא אחרת: זו הצמידות שתגיע לשיאה בסוף השבוע, בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו, לנפטון הרגשי המערפל ומטשטש. הזוית הזו מצביעה על כך שמשלישי בעצם ועד שני פחות או יותר, שיקול הדעת שלנו הוא רגשני ואינו במיטבו, בעיקר כשאנחנו צריכים לקבל החלטות פרקטיות כדי לחזק את הקרקע שמתחת לרגלינו: הצמידות הזו גורמת לרגש לשלוט כעת בשיקול הדעת שלנו, לטוב ולרע, ובזמנים כאלה של אי ודאות זה לא ממש תורם לנו שקט נפשי.

ואחרי כל זה,מה בכל זאת חיובי היום ביום שבו לשמש שנמצאת במזל טלה אין זויות עם כוכבים אחרים ? למשל, הזויות ההרמונית שיוצר הירח עם מרקורי ונפטון ואפילו ונוס הרגשית, שממשיכה לנוע במזל שור ויוצרת רק זויות הרמונית,והיא זו שמחזיקה אותנו קרוב לקרקע, בעיקר כי היא שומרת אותנו קרוב ללב…

כן, ונוס שלנו מוכיחה בזמן שכזה שבעצם אהבה היא מלה שאפשר בהחלט להשען עליה ועל מי שחולק אותה אתנו. ואולי זה גם מה שאנחנו צריכים לעשות ביום שכזה, כשהלחץ גובר ואיתו גם המועקה: להתחבר ללב, ומשם – לאהבה עצמה, ולא רק לאהבה הקשורה לרומנטיקה או לזוגיות, אלא לאהבה כרגש חם מחבר מכיל ומנחם לכל מה שסביבנו, שחולק אם נרצה או לא נרצה את מה שכולנו עוברים עכשיו, מכורח הנסיבות.

ואם נהיה שם בעינים פקוחות לראות גם את מי שסביבנו ונתחבר למקום הזה שמחבר במקום למקום שמבדיל ומפריד,  זה בהחלט יצור את הגשר הזה שאנו כה זקוקים לו בימים האלה, וביום הזה בפרט.

 

ומה קורה למזלות?

 

חמישי 2/4

טלה

זהו יום נוסף שבו הירח שבמזל סרטן מדגיש את הצורך להשקיע לא רק בבית ובסביבתו, אלא גם ביחסים עם בני הבית. מרס שליט המזל שלכם עדיין צמוד לסטורן הנוקשה, והכובד באוויר, אבל ממחר תורגש הקלה.

 

שור

ונוס שליטת המזל שלכם בזויות הרמוניות למרס וסטורן, ואתם מצליחים לשמור על הרמוניה ואיזון בבלגן שמסביב. ונוס מביאה איתה לא רק יציבות אלא הרמוניה. אל תעמיסו על עצמכם יותר מדי בימים אלה ונסו לנוח קצת יותר: ונוס ממליצה..

 

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם נכנס עמוק יותר ויותר על תוך הצמידות עם נפטון המטשטש ומערפל, מה שגורם למעורבות רגשית גבוהה במיוחד, ולקושי להתמקד בצד המעשי של החיים. הזהרו מהחלטות רגשניות, ואל תאבדו פרופורציות. בי קול!

 

סרטן

הירח שוהה לו יום נוסף במזל שלכם, והסרטנון שלנו נהנה מעוצמה וקסם אישי, שני אלמנטים שעוזרים לכם לממש רעיונות ותכניות, ובעיקר לקדם את מה שחשוב לכם באמת: שקט והרמוניה במשפחה. חפשו את המכנה המשותף, ולא את המפריד ביחסים.

 

אריה

השמש שליטת המזל שלכם במזל טלה השייך ליסוד האש, אבל לא יוצרת זויות עם כוכבים אחרים, ואתם טעונים במרץ ואנרגיה אבל מעט מבודדים ממה שקורה באמת עם הרבה עומס על כתפיכם. זמן לקבל החלטות באופן עצמאי, אך לשתף אנשים קרובים.

 

בתולה

חברים מכרים ידידים וקרובים – נראה שמקומם בחייכם חשוב כעת קצת יותר מאשר בימים אחרים. זהו זמן טוב להרחבת המעגלים החברתיים שלכם, הורדת מפלס הביקורתיות, וחיבור מחודש לאנשים שקצת התרחקו לאחרונה. עשו מאמץ.

 

מאזניים

נראה שאתם הם אלה שנמצאים עכשיו באור הזרקורים, מאזנאים. הירח שוהה לו בבית הקריירה שלכם, ואת הדרייב החזק כדאי לנצל בחכמה למרות שלא מעט אופציות לא רלוונטיות עכשיו. מיקומה המאוזן של ונוס רומז שלחשיבה מחוץ לקופסה תהיה הצלחה אם תפעלו נכון.

עקרב

הירח שוהה היום במזל סרטן השייך גם הוא ליסוד המים הרגשי, ובכך מקל על העקרב להתנהל, להחליט, ואפילו להתבטא, גם בעיקר כי מרקורי כוכב התקשורת מתקרב לנפטון בבית הרומנטיקה שלכם. זמן לתת לאהבה מקום, להזהר מדיכי פתאומי, ובעיקר – לא לאבד את הראש.

 

קשת

הירח שבמזל סרטן מביא איתו רגשות רכים שכבר אתמול לקשת היה קשה להתמודד איתם, אבל למה אי אפשר פשוט לנצל אותם כדי לאפשר לדמיון שלכם לעבוד שעות נוספות, להעלות רעיונות מקוריים מעניינים, ולמצוא שותף או בן ברית וירטואלי לדרך? תנו לזה צ'אנס.

 

גדי

יום נוסף שבו הצורך בדיאלוג ישיר בגובה העינים חזק ומתגמל, אם תעשו את זה נכון. זמן מצוין לשיחות נפלאות של אחד על אחד, לשתוף אמיתי של מה שבאמת עובר עליכם עכשיו, ולתחושות של רעות אמיתית שמתרחשת בעיקר כשבחוץ אי אפשר להתקהל, אלא לשוחח בשנים בלבד..

 

דלי

צמידות מתקרבת של מרקורי כוכב התקשורת ונפטון בבית הכספים שלכם, מחייבת אתכם להעיף מבט בוחן וקפדני על הנעשה בחשבון הבנק, ולהתמקד בכאן ובעכשיו בכל מה שקשור למקורות הכנסה. זמן להתקרב קצת יותר לצעירים במשפחה, ולחזק קשר משפחתי שהתרחק לאחרונה.

 

דגים

הצד הרומנטי שלכם פעיל גם היום, דגיגים. הירח שוהה בבית הרומנטיקה שלכם, והדגיג יכול למצוא בדיוק עכשיו זמן להתאהב. צמידות מתקרבת בין מרקורי כוכב התקשורת לנפטון שליט המזל שלכם הופך את כל עולם הרגש לתקשורתי במיוחד: זמן למלים רכות, ולחיזור מהסוג הגורלי.

 

ובינתיים… יומקסים!

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן