תחזית יומית – רביעי 1 באפריל 2020

אז… מה קורה היום בכוכבים?

 

רביעי 1/4

ירח בסרטן 90 שמש 120נפטון ומרקורי

שמש במזל טלה .

מרקורי במזל דגים צמידות נפטון (כניסה)

ונוס במזל שור 120 מרס ויופיטר 60 נפטון

מרס במזל דלי צמידות סטורן (יציאה) 90 אורנוס (כניסה)

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (מדויק!) .

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

@

הירח פותח את היום הזה כשהוא שוהה במזל סרטן הביתי והמשפחתי, ומצביע על המגמה שכולנו נרגיש אותה כך או אחרת: הצורך בבטחון רגשי. כן, כשהירח שוהה במזל סרטן הוא מדגיש את הצד הביתי שבכולנו, ומעניין שזה קורה דווקא שמכריחים אותנו להיות בבית ולא לצאת ממנו… האם זה קשור לתחושה הזו? לא ממש. בית הוא מקום רגשי, לא פיזי. זהו מקום שמגן עלינו, שעוטף ומערסל אותנו, ומעניק לנו את הבטחון הזה שאנחנו נהנים ממנו בדרך כלל כשאנחנו קטנים, ובחוץ רועמת הסופה.

אז זהו שהסופה שרועמת עכשיו נגרמת על ידי גוף קטנטן ובלתי נראה, אבל הוא בהחלט פוגע בתחושת הבטחון הרגשי של כמעט כולנו בימים אלה. זוית הפעולה בין הירח לשמש (מסומנת באדום) מראה את זה בבירור: קונפליקט בין הצורך שלנו בבטחון לבין הצורך שלנו לפעול ולפרוץ גבולות, שמסמנת השמש במזל טלה. את הקונפליקט הזה נפגשו גם לאורך היום.

במקביל, נראה שהאקשן של אתמול עדיין מכה גלים גם היום, אבל החיים ממשיכים, גם בכוכבים: מרס עדיין צמוד לסטורן, אבל כבר מתחיל להתקדם במזל דלי לעבר המוקש הבא שהוא עומד לפגוש בקרוב: זוית פעולה עם אורנוס התזזיתי, אחד האחראים לכל הבלגן הזה שאנחנו חווים כאן בזמן האחרון.

כן, גם היום נפגוש את הקונפליקט בין הצורך ליצור ולפעול לבין המגבלות שהחיים מטילים עלינו, אבל הזוית הזו שמרס מתקדם אליה ושתתרחש כנראה בשבוע הבא מצביע על הצד המרדני שבנו שמתקומם נגד כל אלה, הפוך מהסכול של מרס שסטורן כופה עליו ועל כולנו ישיבה פסיבית בחלקת האלוהים הקטנה שלנו, וקולות שעולים מהקופסה שנמצאת באמצע הסלון מצווים עלינו לא לצאת החוצה ולשמור על עצמנו.

אבל האלמנט הבעייתי באמת בכוכבים כעת הוא קרבתו המתחזקת של מרקורי כוכב התקשורת לנפטון המטשטש ומערפל, קרבה שהופכת כל חשיבה ותקשורת שלנו לרגשיים ורגשניים במיוחד, ועלולה להיות בעייתית במיוחד לקראת סוף השבוע הזה תוך שהיא מערפלת את החשיבה שלנו ומונעת קבלת החלטות חכמות ומאוזנות לרבים מאתנו, ונראה שהפוליטיקאים שלנו סובלים ממנה במיוחד.

אכן – זמן לא קל לקבל החלטות שכולנו כל כך תלויים בהן ונהיה תלויים בהן בשנה הקרובה, ונתפלל כולנו שיש איזה אסטרולוג חכם שיכול לייעץ להם מה לעשות שם, כי מכאן נראה שנפטון די מתעתע בהם, יש לומר…

זהו זמן רע מאוד להחלטות ארוכות טווח כיון ששיקול הדעת שלנו כאמור ממש לא במיטבו ואני בהחלט מקווה שההחלטות החשובות באמת יחכו לשבוע הבא וכמה שיותר רחוק מתחילתו, זמן שבו ההגיון והתודעה יתחילו להתאזן ולחזור לקרקע הגיונית ומוצקה.

והיום הזה? כדאי להשאר בו רגועים, לפקוח עינים ימינה ושמאל כדי לאתר בזמן דרמות שעלולות להגיע עכשיו כמו שהן מגיעות תמיד בזוית פעולה בין ירח רגשני במזל סרטן ושמש עצבנית במזל טלה, ולשמור על עצמנו מפני מלים מיותרות והחלטות גרועות.

 

@

כוכב סטורן עובר למזל דלי – ואני עובר לאסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!

עכשיו, כשכולנו יושבים בבית ומהרהרים במהות החיים, זה הזמן לראות את כל התמונה, ולהחליט לאן הולכים ואיך, כשהכל יגמר.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומולדת: מפת יומולדת אישית: מגמות בשנת היומולדת הנוכחית עם מיקומי הכוכבים החדשים, ממה להזהר והיכן לתת גז . 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]

יאיר 🙂

@

ומה קורה היום למזלות?

רביעי  1/4

טלה

הירח שוהה במזל סרטן הרגשני והביתי השייך ליסוד המים, והקונפליקט בינו לבין מזל טלה השייך ליסוד האש יוצר.. דרמות. מצד אחד הרצון לפרוץ החוצה שמתוסכל על ידי סטורן, ומצד שני – הצורך בכתף חמה ובמלה טובה… מעניין. אל תריבו עם העולם.

שור

הירח שבמזל סרטן הוא אחד החביבים על השור שלנו: זהו זמן התקשורת שלכם. השור נחשב למזל מעשי ומופנם למדי, אבל כשהירח בבית התקשורת שלכם זהו זמן מצוין ליזמות תקשורתיות חדשות, ולכל השיחות שתכננתם בימים האחרונים ולא יצא: זה הזמן, שוורים!

תאומים

הצד הכלכלי עשוי להעיק היום במיוחד, ולהביא איתו צורך בחשיבה ארוכת טווח, והיערכות מחודשת מסוג אחר. מרקורי שליט המזל שלכם שוהה במזל דגים הרגשני, ועלול לגרום לכם היום לאבד קצת פרופורציות. יום מצוין לכמה שיחות נפש שמחזירות את הקרקע.

סרטן

אחרי יומיים שבהם לא ממש הייתם במיטבכם, מגיע גם זמן האיכות שלכם, סרטנונים, וכשזמן כזה מגיע – מלות המפתח הן יזמה ופעולה. ואכן, זמן לצאת קצת מאיזור הנוחות ולהתמקד בנוכחות: תנו לעוצמה שלכם לקבוע עובדות בשטח, והתמקדו ביזמה מעשית חדשה.

אריה

הירח יוצר היום זוית פעולה עם השמש שליטת המזל שלכם, ועלול ליצור קונפליקט בין הרצוי למצוי, ובעיקר בין מה שתכננתם לבין מה שקורה בשטח בפועל. יום להפוך לימונים ללימונדות, ולהתגבר על מכשולים שרק מחזקים אתכם לפעול בדרך הייחודית שלכם, אריות.

בתולה

הצד החברתי שלכם מתעורר היום, ועשוי להיות הפקטור שדרכו תוכלו לפתור כמה בעיות שהתעוררו לאחרונה, ואנרגיה עצורה שמחפשת דרך לצאת. יום מצוין לחשיבה מחוץ לקופסה, ואולי גם לחיפוש אחרי בני ברית ומשתפי פעולה ליצירת דיאלוג יצירתי שונה.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל שור המעשי, אבל קצב הדברים האיטי עלול קצת לעצבן את המאזנאים שלנו, למרות ההתנהלות הרגועה יחסית. אבל בקרוב מאוד תעבור ונוס למזל תאומים, הקצב ישתנה, ואולי גם השמחה תחזור… עוד מעט קט.

עקרב

צעדים ראשונים של כוכב מרס ושל סטורן במזל דלי מכריחים את העקרב שלנו להתייחס קצת אחרת לבית ולמשפחה. הגיע הזמן לשדרג תקשורת משפחתית, ולהרים טלפון או שנים לקרובי משפחה רחוקים שמזמן לא ראיתם. העקרב זקוק לשורשים איתנים עכשיו.

קשת

הירח שבמזל סרטן הוא לא ממש המקום החביב על הקשתים שלנו, שזקוקים עכשיו יותר מתמיד למוצא לצד ההרפתקני והאנרגטי שלהם. אבל כשאין ברירה – חייבים למצוא דרך יצירתית לתרגם רעיונות ליזמה חדשה, ומבלי לריב עם בני המשפחה הקרובים. לא קל היום, אבל אפשרי…

גדי

דיאלוג כן וישיר ובגובה העינים – זו מהות הדיאלוג המוצלח היום כשהירח במזל סרטן נמצא ממש מול המזל שלכם, ומאפשר לכם להתבונן לעומק בקשר הקרוב שלכם, כמו גם להשקיע בו ובפרטנרים קצת יותר. אם הלב הגדיי הקשוח פנוי – זה הזמן לדייט וירטואלי…

דלי

היום הזה עלול להיות רגשני במיוחד, וזה בדיוק מה שהדלי שלנו לא זקוק לו עכשיו כשהוא מנסה בעצבנות להתייחס בו זמנית לשני כוכבים כל כך שונים באופיים שנמצאים במזל שלו עכשיו כמו מרס שמביא איתו ים של אנרגיה, וסטורן שמנסה לעצור אותה.. מה עושים? מתאפקים..

דגים

הדגיג שלנו נחשב כמזל רגשי מאוד, אבל כשהירח במזל סרטן הרגשנות הזו מקבלת בנוסף גם טאץ' של רגישות גבוהה לכל גירוי שהוא. זהו יום יצירתי מאוד שמאפשר לכם לשנות גישה, להסתכל פנימה ולחשוב קצת אחרת. יום שמתאים לפתיחת הלב, ולמיקוד באהבה…

יומקסים1

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן