אסטרולוגיה נטלית או אסטרולוגיה קרמתית?

 

 

 

  אסטרולוגיה נטלית מול אסטרולוגיה קרמתית 

אסטרולוגיה היא שיטת אבחון וחיזוי שמהווה אמצעי יעיל ביותר להעלאת רמת המודעות ולהתפתחות רוחנית. שורשיה מגיעים עד בבל שלפני הספירה, ועמידתה במבחן השנים מעידה על תקפותה ועל אמינותה כשיטה שמקיפה את כל תחומי החיים.

אסטרולוגיה פירושה תורת הכוכבים, ומפת לידה אסטרולוגית היא למעשה מעין צילום של מערך הכוכבים בשמים כפי שהיה ברגע הלידה של האדם. מכאן, הנתונים ההכרחיים להצבת מפת לידה הם: תאריך לידה, שעת לידה מדויקת ומקום לידה. באמצעות חישוב מתמטי המתבסס על נתונים אלה מציבים את מפת הלידה האישית (ההורוסקופ) שהיא ייחודית לאדם הנדון.

הענף הבסיסי של האסטרולוגיה נקרא אסטרולוגיה נטלית – אסטרולוגיה של מפות לידה. באמצעות מפת הלידה האישית ניתן לאבחן את אופיו של האדם, את דפוסי ההתנהגות ואת תבניות החשיבה שלו, ניתן לאתר תקופות בעייתיות בחייו ותקופות שמהוות חלונות הזדמנות, שבהן קל לו יותר לפרוץ ולהתקדם. באמצעות איתור והבנת תבניות אלה ניתן לכוון, לייעץ ולהדריך לשינוי רצוי.

אם בזמן העתיק האסטרולוגיה נחשבה כתורה פאטליסטית, שבה העתיד הוא פרי הגורל, צפוי מראש ואינו ניתן לשינוי, הרי שהאסטרולוגיה ההומניסטית המודרנית מעלה על נס את אפשרויות הבחירה החופשית. בעידן החדש, התפתחה האסטרולוגיה כתורה רוחנית המעודדת יציאה מתבניות "גורליות" קבועות מראש, וצמח ממנה הענף של האסטרולוגיה הקרמית (או הקרמתית).

על פי האסטרולוגיה הקרמית טרם הלידה בוחרת הנשמה את מהלך חייה הבאים על פי הקרמה שלה. הבחירה במסכת חיים מסוימת מחייבת היוולדות במערך כוכבי מסוים, ואכן האדם נולד ביום, בשעה ובמקום שתואמים את הבחירה הקרמית של הנשמה. מכאן ההורוסקופ (מפת הלידה) הוא למעשה צילום הקרמה של הנשמה, והוא מציג באופן סמלי את מכלולי חייו של האדם.

על פי המרכיבים העיקריים של מפת הלידה – מזלות, פלנטות, בתים היבטים, וגורמים נוספים אחרים, כגון, ראש וזנב הדרקון, שניתן להם מקום נכבד בניתוח מפה מההיבט הקרמתי – ניתן לגלות את תבניות האנרגיה של האדם בכל הרבדים: גופני, נפשי, שכלי ורוחני. הבנת מערך הגורמים במפתו של האדם מאפשרת לראות את המגבלות שהוא שם על עצמו, אך גם את האמצעים העומדים לרשותו לשם קידומו והתפתחותו, וניתן להתוות לו כיוון שעל פיו יוכל לאזן את הקרמה שלו ולהגשים את המטרות ואת הייעוד שהנשמה בחרה לעצמה בקיום הנוכחי.

השימוש שיעשה האדם באמצעים העומדים לרשותו יקבע באיזו מידה יוגשם הפוטנציאל שלו בכל המישורים – וזה תלוי בבחירה החופשית שלו שאותה הוא נועד לממש בכל רגע נתון בחיים.

רות אהרוני (C)

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן