כאן ועכשיו – מה קורה היום בכוכבים? 29 לינואר 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?<

אחרי יומיים מעורפלים ולא ברורים עובר הירח למזל טלה, והאנרגיה שלנו משתנה.

נכון, ונוס עדיין קרובה לנפטון ומרס נכנס עמוק יותר ויותר אל תוך הזוית עם נפטון (מסומנת בכתום במיקום הכוכבים) אבל משהו מתבהר לנו, בחוץ ובפנים, וגם מאפשר לנו לתעל את מצבי הרוח שלנו לעשייה, ולא רק להתכוון לחשוב או להרגיש.

הירח במזל טלה מצביע על המלה 'אקשן' ומזרז אותנו לתרגם את כל הרגש הזה למעשים, ובאמת, ברגע שאנחנו מסכימים לעשות זאת אנחנו בעצם לוקחים את גורלנו בידינו ומשנים אותו ובעיקר את מצב הרוח שלנו, והאופטימיות חוזרת לאוויר…

זהו יום שבו כדאי להגדיר מטרה אחת לפחות, ואז להגדיר את אופן הביצוע – ולצאת לאקשן.

גם אם המדובר בטלפון שהוא בעצם סוג של הצהרת כוונות: יוצאים לעשייה חדשה ולכוון חדש – וכך גם משנים את התדר שלנו ובעקיפין גם את של אלה סביבנו…ואם נעשה זאת נכון – יגיע גם החיוך השובב המוכר, חיוכו של הירח במזל טלה.

בקיצ – קדימה!

 

והנה מצב הכוכבים ליום הזה:

רביעי  29 לינואר

ירח במזל טלה 

שמש במזל דלי 90 אורנוס (יציאה)

מרקורי במזל דלי 60 מרס

ונוס במזל דגים  צמידות נפטון (יציאה) 90 מרס (יציאה) 60 יופיטר

מרס במזל קשת  90 נפטון (כניסה)

יופיטר במזל גדי 120אורנוס

סטורן בגדי צמידות פלוטו (מדויק!)

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

וזה ההורוסקופ של כל מזל ומזל

 

רביעי 29/1

טלה

אחרי יומיים מעורפלים ולא ברורים, שבהם לא ממש הייתם במיטבכם, אתם חוזרים לעצמכם, טלאים. זהו זמן שבו כדאי וחשוב לפעול בהחלטיות: פגישות חשובות שיחות משמעותיות – זה הזמן לאלה.

שור

הצד החברתי שלכם שהיה פעיל בימים האחרונים, מוריד הילוך. הגיע הזמן להתמקד בעצמכם, שוורים, ובעיקר במנוחה שלכם ובצורך לטעון מצברים. זמן לעשות קצת פחות, לנוח קצת יותר, ולפעול באופן רגוע. שעות הערב יתאימו לבלוי שקט.

תאומים

חברים מכרים וידידים – זה בדיוק הזמן להרחיב מעגלים חברתיים, ולהתמקד בשיתופי פעולה עם אנשים שחושבים כמוכם, תאומימים. שעות הערב יתאימו למפגש חברתי מעניין, ולשיחות עם חברים שמזמן לא ראיתם.

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה היום במזל טלה האסטרטיבי, אלמנט שמדגיש בעיקר את היכולת שלכם לקדם נושאים שחשובים לכם, ולהתמקד בכל מה שקשור ליכולת שלכם לפעול בחכמה מול סמכויות. יום מצוין ליזמות חדשות מכל הסוגים.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע קדימה במזל דלי ביחד עם מרקורי כוכב התקשורת, ומעניקה לכם אפשרות לצאת קצת מעצמכם ולהתמקד במי שאתכם או מולכם. זמן לשים דגש מיוחד על כל מה שקשור לצד הזוגי ועל מערכות היחסים שלכם, אריות.

בתולה

על פניו זהו יום שדורש מכם זהירות מיוחדת, בתולות. הירח שבמזל טלה עלול להביא איתו גישה אימפולסיבית והחלטות פזיזות ללא שיקול דעת. חשוב ביום שכזה לא לקחת סיכונים מכל סוג שהוא, בתולות, ולפעול באופן רגוע ויציב עד כמה שאפשר.

מאזניים

הירח הטלאי מביא איתה אפשרות להשקיע קצת יותר מחשבה בנושא הזוגי ובתחום מערכות היחסים שלכם. זמן טוב לזמן איכות עם הפרטנרים שלכם, ולמיקוד בדיאלוג הזוגי בכלל. בערב – זמן לבילוי בשנים, מאזנאים…

עקרב
התחום המקצועי מצריך היום סבלנות מיוחדת והשקעה רצופה, עקרבים. זהו זמן להתמקד במטלות שלכם ובכל מה שחשוב לבצע היום. זמן לתשלומי חשבונות מסוגים שונים, עירייה או מוסך, ולניקויו של שולחן העבודה מכל מה שהצטבר עליו.

קשת

שהותו של הירח במזל טלה השייך גם הוא ליסוד האש מביא איתו יום לא רע המאפשר לכם להרגיש נינוחים יחסית. זהו זמן טוב להחלטות הקשורות לביטוי האישי שלכם, קשתים, ולפעולה באופן יצירתי. זמן לחשיבה מחוץ לקופסה כדרך לפתרון בעיות, קשתים.

גדי

נושאי בית ומשפחה עולים על הפרק היום ומחר, גדיים. זהו זמן  טוב להוריד הילוך מכל מה שקשור לקריירה, ולהשקיע קצת יותר מחשבה בבית, בסביבתו, ובבני הבית. זמן טוב להיות שם עבור אנשים קרובים, ולצאת לקניות לבית.

דלי

תקשורת – זו מלת המפתח של היום הזה, דליים. הירח שוהה לו במזל טלה המאכלס את בית התקשורת שלכם, ושם דגש מיוחד על המלים שלכם כמו גם על היכולת שלכם להשתמש בהן בחכמה. יום מצוין לעמידה בפני קהל, דליים.

דגים

נושאי חומר וכספים עולים על הפרק, דווקא בזמן שהמעורבות הרגשית גבוהה כל כך, הן מצדם של ונוס ו הן של מרס בזוית לנפטון, מה שאומר שכדאי להתייעץ היום לפני שמשקיעים או מוציאים כספים: אל תבזבזו משאבים שלא לצורך, בעיקר היום ומחר.

בקיצ..

יומקסים!

מיאיר  🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן