כאן ועכשיו – מה קורה היום בכוכבים? 30 לינואר 20

אז… מה קורה היום בכוכבים?

ירח אקטיבי ממשיך לנוע במזל טלה, ולהזרים קצת יותר אקשן לסביבה אחרי כמה ימים של השפעות נפטוניות. 

אבל במקביל זוית הפעולה בין מרס לנפטון מגיעה לדיוקה. הזוית נכנסה לדיוקה אתמול והיא ממשיכה גם היום. היא תלווה אותנו בימים הקרובים ונרגיש אותה עד אמצע השבוע הבא.

בניגוד לצמידות בין ונוס לנפטון שחווינו בימים האחרונים, שנגעה בעיקר בכל מה שקשור לרגשות ויחסים, הזוית שבין מרס לנפטון משפיעה בעיקר על הרצון לפעולה ועל הצד המעשי של החיים. עם נפטון בשטח קצת קשה יותר לגייס מוטיבציה לפעולה, הססנות ומורך לב מתגנבים לעשייה שלנו, ואני קצת מאבדים את הבטחון במטרה – ובעוצמה שמאחוריה.

הזוית נכנסה לדיוקה אתמול והיא ממשיכה גם היום. היא תלווה אותנו בימים הקרובים ונרגיש אותה עד אמצע השבוע הבא.

חשוב בזמן שכזה לבצר את ההחלטות שלנו, להתייעץ עם אחרים לגבי מיקוד מעשי של הדברים, ולהתמקד בפרטים הקטנים – הם אלה שבסופו של דבר יגרמו לנו להצליח לנצח את ההססנות והערפול שמביא איתו נפטון.

 

מצב הכוכבים היום:

חמישי 30/1

ירח בטלה  120 מרס 90 יופיטר 60 שמש

שמש במזל דלי 90 אורנוס (יציאה)

מרקורי במזל דלי 60 מרס

ונוס במזל דגים  צמידות נפטון (יציאה) 90 מרס (יציאה) 60 יופיטר

מרס במזל קשת  90 נפטון (מדויק!)

יופיטר במזל גדי 120אורנוס

סטורן בגדי צמידות פלוטו (מדויק!)

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

ולמזלות עצמם:

חמישי 30/1

טלה

זהו יום נוסף שבו שוהה לו הירח במזל שלכם ומביא איתו את בשורת האקשן. זמן מצוין בעיקר ליזמות חדשות מכל הסוגים, להתחלות מעניינות, ולהחלטות חשובות. זוית הפעולה של מרס עם נפטון מביאה מצבי רוח משתנים.

שור

על פניו זה נראה כמו אחד הימים הפחות טובים מבחינתכם, שוורים. ביום שכזה שבו הירח שוהה במזל טלה אתם עלולים לפעול בפזיזות ועדיף להוריד פרופיל, לחשוב פעמיים לפני כל פעולה ועשייה, ולחכות עם ההחלטות והאקשן למחר. אז.. סבלנות, שוורים.

תאומים

זה נראה כמו יום מצוין לעשייה בכל התחומים, ובעיקר אם משתפים בהם אנשים אחרים. מרקורי שליט המזל שלכם יוצר זוית מעשית עם כוכב מרס ומאפשר לכם לתרגם את התקשורת שלכם לעשייה מוצלחת בשטח. דברו על זה.

סרטן

הירח הטלאי ממריץ אתכם לנסות לעשות ולקבוע עובדות בשטח, סרטנונים, והאש של מזל טלה מריצה אתכם קדימה ומשנה גם את מצב הרוח שלכם, בעיקר אם אתם לא נמנעים מפעילות היום אלא מגלים אסרטיביות, ובעיקר – עושים. קדימה.

אריה

מזל טלה שייך גם הוא ליסוד האש ולכן כשהירח במזל טלה גם האריה שלנו חש במיטבו בעיקרון. אולם חוסר זויות של השמש כלפי כוכבים אחרים עלול לגרום לכם להרגיש קצת לבד במערכה בימים אלה…פתיחות לרעיונות חדשים וליזמות חדשות תשתלם.

בתולה

היום הזה כדאי לפעול בזהירות מכסימלית, בתולות, ולא לעשות שטויות. מיקומו של הירח במזל טלה עלול להביא איתו שיקול דעת גרוע, והחלטות פזיזות. משום כך כדאי היום להוריד הילוך, ואת ההחלטות החשובות באמת לשמור למחר או מחרתיים.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם עדיין במזל דגים והמעורבות הרגשית שלכם גבוהה במיוחד. אולם ונוס כבר מגיחה החוצה מתוך הצמידות הזו, אלא שהזוית עם כוכב מרס עדיין גורמת לכם להיות תוקפניים ללא צורך. גילו איפוק וסבלנות כשדברים יוצאים קצת משליטה.

עקרב

הירח הטלאי מביא איתו הרבה אנרגיה לנושאי עבודה ומקצוע היום, עקרבים. זהו זמן להגדיר מחדש את המטרות המקצועיות שלכם לתקופה הקרובה. זמן טוב להשקיע גם קצת יותר בבריאות שלכם, ובכל מה שקשור לגוף. צאו להליכה אם מזג האויר מאפשר..

קשת

יצירתיות וביטוי אישי הם חלק מהמלצת הכוכבים על מה לשים את הדגש היום, קשתים. זהו זמן טוב לתת לאנרגיה ההרפתקנית שלכם לפעול, ולהתמקד באתגרים גדולים במיוחד. שעות הערב יתאימו לחיזור עדין, ולמלים רכות, קשתים…

גדי

סטורן שליט המזל שלכם עדיין קרוב מאוד לפלוטו היצרי, ולא מעט גדיים עוברים עכשיו תהליכי צמיחה מרתקים, בתנאי שישימו את העבר מאחור. הירח הטלאי מדגיש היום את הצורך לחזק את הקשרים המשפחתיים שלכם.

דלי

על פניו זה נראה כמו יום חברתי במיוחד, דליים. מיקומו של הירח בבית החברתי שלכם שם את הדגש על היכולת שלכם להרחיב את המעגלים החברתיים כמו גם את הדיאלוג המקצועי עם הקולגות. זהו זמן טוב לשתף אנשים קרובים במה שעובר עליכם, ובערב לצאת עם ידיד או שנים.

דגים

ונוס הרגשית יוצאת בהדרגה מתוך הצמידות עם נפטון המערפל ומטשטש שליט המזל שלכם, אבל נפטון יוצר זוית לכוכב מרס, והתחושה הפנימית היא של עצבנות וחוסר שקט. זמן טוב לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, ולא לשמור אותם בבטן.

 

ובינתיים…

 

יומקסים!

מיאיר 🙂

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן