תחזית שבועית – 15 לינואר 23

תחזית שבועית: מה קורה בכוכבים? 15 לינואר 23

מתח תקשורתי חזק, עוצמה חסרת שליטה, ומרקורי אחד שסוף סוף עובר להילוך רגיל כדי לנסות ובכל זאת לעשות פה קצת סדר בדברים שקצת יצאו מפרופורציות לאחרונה – נראה שבגדול זה האישו של השבוע הזה, הראשון שבו מרס מנסה לעשות כמה צעדים הססניים קדימה ויוצר במקביל זוית מדויקת של מרקורי שעובר גם הוא למצב עצירה בדרכו להליכה רגילה קדימה לקראת סופו של השבוע.

 

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע

@מרקורי חוזר להילוך רגיל

@מרקורי בזוית מדויקת של מתח במעלה ה 8 למרס לאורך כל השבוע

@צמידות שמש פלוטו במזל גדי

@השמש עוברת ממזל גדי למזל דלי

 

 

 

האירוע המשמעותי של השבוע – זהו חזרתו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו להילוך רגיל במזל גדי

השבוע הזה נפתח בצעד ראשון של מרס בהילוך רגיל, ומסתיים בחזרתו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו גם הוא להילוך רגיל

אחרי שלושה שבועות דחוסים פסימיים ולא קלים במזל גדי, עם תקשורת מכבידה שאין לה קשר עם התקשורת הקלילה הרגילה של מרקורי, הוא מצליח סוף סוף לחזור להילוך רגיל.

בגדול, זה אומר שתהליך סגירת מעגלי התקשורת שמיצו את עצמם הסתיים סוף סוף ומרקורי מצטרף למרס ומתחיל לצעוד קדימה, ושניהם נפגשים בזוית של מתח שנמשכת לאורך כל השבוע, מתח בין התקשורת שלנו לצד הביצועיסטי שלנו שמביא איתו תקשורת טעונה ולא קל מלים קשות וסגירת חשבונות, שמסמלות את סופו של התהליך.

מעכשיו יהיה קל יותר למזלות המשתנים – תאומים קשת דגים ובתולה – ואפשר יהיה להתחיל לתכנן קדימה, ותהליך סגירת מעגלים נוסף יתרחש בין המזלות הקרדינליים גדי סרטן מאזניים וטלה לבין עצמם עם יכולת מחוזקת לעמוד על הרגלים באופן יציב יותר, ולהגדיר מחדש תכניות פעולה קדימה:

זה הזמן ליזמה לעשייה ולתכניות חדשות לפעולה.

 

הזוית המתוחה של השבוע – זו זוית המתח בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו למרס כוכב היזמה והאקשן שמתרחשת בין המעלה ה 8 במזל גדי למעלה ה 8 במזל תאומים.

שני הכוכבים האלה עוברים שניהם להילוך רגיל אך באופן איטי כך שזוית המתח הזו מלווה בעצם את כל השבוע הזה.

זה אומר בגדול מתחים לחצים דרמות ותגובות קיצוניות בתקשורת אגרסיבית שמנסה לסגור מעגלים הקשורים לחודשיים וחצי האחרונים, ואת חלקם נוכל לראות בעולם הפוליטיקה שלנו שבו מפלגה אחת תנסה לממש את התכניות שלה לשנות פה את עולם התקשורת שלנו בעוד עולם התקשורת שלנו עצמו מנסה להתנגד ולא להשלים עם הדברים.

מעניין שזה יוצא ממש באופן מקביל לתהליכים שמתרחשים פוליטית והזוית הזו שלא משתנה שבוע שלם כאילו מעמידה את כל התהליך הזה על צירו כאילו הזמן קופא וכולנו חווים זאת בעוצמה השבוע שוב ושוב.

היכונו לשבוע מתוח מאוד תקשורתית…

 

 

הצמידות הטעונה של השבוע – זוהי הצמידות בין השמש לבין פלוטו, במעלה ה 28 במזל גדי.

זו אחת הצמידויות הטעונות ביותר: פלוטו הכוחני והיצרי בצמידות לשמש עלול להביא איתו מאבקי כוח ואגו במינון ובעוצמה גבוהים במיוחד וחשוב שנשמור על עצמנו מאמצע השבוע ואילך.

כל סכסוך וכל ויכוח עלולים עכשיו להסלים במהירות וכשהמדובר בפלוטו זה עשוי להגיע למלחמה של ממש, אם באופן אישי אם פוליטי ואפילו להתרחש כאירוע טרוריסטי טעון.

הצמידות הזו הופכת את השבוע הזה לטעון במיוחד אפילו יחסית לשבועות אחרים של זמן האחרון, וזוית המתח בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו למרס עלולה גם היא לתדלק את המצב ולגרום לרמת נפיצות גבוהה במיוחד.

חשוב מאוד שנשמור כולנו על פרופורציות ולא נעבור גבולות בכל מה שקשור לריבים וסכסוכים, הן בין אדם לחברו, ביחסים קרובים ובזוגיוות, ובדיאלוג הפוליטי שלנו עם המחנה שממול

מי בעיקר עלול להיות מושפע מהצמידות הזו? מזלות אריה דלי שור עקרב גדי סרטן מאזניים וטלה.

 

 

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברה של השמש בשבת הרחוקה ממזל גדי המעשי, למזל דלי החברתי.

על פניו נראה שהמעבר הזה יקל מעט על כולנו, כשהקלילות של מזל דלי השייך ליסוד האוויר תביא איתה הקלה מסויימת אחרי חודש של מיקומי פלנטות במזל גדי, שכעת ישאר בו רק כוכב מרקורי שחוזר להילוך רגיל.

השמש במזל דלי מציינת את היכולת שלנו להתייחס לעולם לא בפריזמה אישית פרקטית, אלא גם בפריזמה חברתית קהילתית מה שאומר לצאת מעצמנו ומהעיגול הקטן שלנו אל אזור הפעולה של הכלל, ולנהל דיאלוג ברמה חברתית גבוהה יותר עם העולם שמולנו.

זה הזמן לרענן את רשימת החברים שלנו, לחדש קשרים עם מי שהתרחק לאחרונה בחורף הקר, ולהרחיב במקביל את שאר המעגלים החברתיים שלנו גם דרך כמה וכמה היכרויות חדשות עם חברים ידידים קרובים ומכרים חדשים.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? בעיקר מזלות אריה דלי שור ועקרב.

וכך נראית מפת השמים השבוע

@

 

 בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום (כמעט..) סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 בלוג של אסטרולוג – הבלוג החדש שלי. מוזמנים.

 

אסטרו טיפ – בואו לקבל את הטיפ היומי שיעצים את היום שלכם

 

אסטרו-זום צומת דרכים, מערכות יחסים, משברים, מימוש פוטנציאל, מפת דרכים עתידית

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

@

@

 

@

 

ולמזלות עצמם

טלה

מרס שליט המזל שלכם סוף סוף חוזר להילוך רגיל אבל יקח לפחות שבועיים עד שיחזור לקצב הרגיל שלו. זה הזמן לנחות בעדינות אבל לא להתפלא אם הכל עדיין קורה לאט…

שור

ונוס שליטת המזל שלכם יוצאת לאיטה מתוך זוית הפעולה עם אורנוס התזזיתי ולקראת אמצע השבוע חוזרת לעצמה. עדיין חשוב להזהר מניתוקים פתאומיים וקצרים בתקשורת

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם חוזר השבוע להילוך רגיל אולם את כל השבוע הזה יבלה בזוית של מתח עם כוכב מרס: נסו להמנע מויכוחים ריבים וסכסוכים הם עלולים להסלים

סרטן

מרקורי כוכב התקשורת חוזר להילוך רגיל בבית הזוגיות והיחסים שלכם וזה בדיוק הזמן להתפייס עם הפרטנרים ולשדרג את הקשר. אם הלב פנוי – זה בדיוק הזמן לצאת לדייט

אריה

צמידות בין השמש שליטת המזל שלכם לפלוטו היצרי עלולה לגרום למתחים ודרמות רציניות – חשוב לדעת לוותר ולהתפשר. בהמשך עוברת השמש לבית היחסים שלכם.

בתולה

חזרתו של כוכב מרקורי להילוך רגיל בבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם מסמלת סוף עידן ביקורתי ותחילת זמן נעים יותר. כעת אפשר לפתוח את הלב ולפנות מקום לאהבה

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם שוהה עכשיו במזל דלי החברתי וזהו זמן מצוין לשדרג יחסים עם מוסדות וארגונים. זמן טוב גם להתאהב מחדש או להפיח רוח בגחלת של קשר ישן…

עקרב

צמידות בין השמש לפלוטו שליט המזל שלכם עלולה להביא איתה שבוע מתוח ועצבני. חשוב עכשיו לפרק את האנרגיה הזו שהיא פיזית בעיקרה בחדר הכושר, ולא להסחף לשום ריב!

קשת

יופיטר שליט המזל שלכם ממשיך להזרים אנרגיה של אש כשהוא שוהה במזל טלה. מרקורי חוזר להילוך רגיל בבית הכספים שלכם אחרי שעזר לכם להתארגן מחדש.

 

גדי

השמש שליטת המזל שלכם עוזבת בסוף השבוע את מזל גדי ועוברת למזל דלי המאכלס את בית הכספים שלכם. הגיע הזמן להגדיר מחדש מטרות כלכליות לטווח ארוך

דלי

מזלטוף דליים! אחרי חודש טעון שבו דברים רבים קרו מאחורי הקלעים, מגיע הזמן שלכם. השמש עוברת למזל דלי שם נמצאת כבר ונוס האוהבת, וביחד יצליחו השתים להעביר הילוך

דגים

כוכב מרס חוזר להילוך רגיל בבית המשפחה שלכם – זמן לשדרג יחסים עם בני הבית,ולחזור לתחושת הביחד שקצת חסרה לכם. מרקורי משדרג יחסים עם מוסדות וארגונים.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן