תחזית סופשבוע 21-22/10

אז.. מה קורה בסופ'ש בכוכבים?

שישי  21/10

ירח שוהה במזל בתולה 120 אורנוס

שמש במזל מאזניים 120 מרס  90  פלוטו (יציאה)

מרקורי במזל מאזניים  150 אורנוס (כניסה) 120 סטורן

ונוס במזל מאזניים 150 אורנוס (יציאה) 90 פלוטו (יציאה) 120 מרס וסטורן (משולש)

מרס במזל תאומים  מאט את הקצב כל הזמן במעלה ה 24  120 סטורן 90 נפטון

פלוטו בגדי נפטון  (יציאה)

סטורן במזל דלי 90 אורנוס (יציאה) בנסיגה

יופיטר במזל טלה בהילוך אחורי

אורנוס בשור

נפטון במזל דגים 60 פלוטו

פלוטו בגדי

 

שבת  22/10

ירח שוהה במזל בתולה 180 נפטון 90 מרס 120 פלוטו 150 סטורן

שמש במזל מאזניים 120 מרס  90  פלוטו (יציאה) 150 יופיטר צמידות ונוס (מדויק!)

מרקורי במזל מאזניים  150 אורנוס (מדויק!) 120 סטורן

ונוס במזל מאזניים 150 אורנוס (יציאה) 90 פלוטו (יציאה) 120 מרס וסטורן (משולש)

מרס במזל תאומים  מאט את הקצב כל הזמן במעלה ה 25  120 סטורן 90נפטון

פלוטו בגדי נפטון  (יציאה)

סטורן במזל דלי 90 אורנוס (יציאה) 

יופיטר במזל טלה בהילוך אחורי

אורנוס בשור

נפטון במזל דגים 60 פלוטו

פלוטו בגדי

סוף שבוע טעון למדי מחכה לנו:  מצד אחד צמידות מקסימה אמנם בין השמש לונוס במזל מאזניים, אבל.. הצמידות הזו עדיין חוטפת זויות פעולה מפלוטו היצרי, והאיזון וההרמוניה מתחלפים בקלות בעצבנות ובתסכול.

זוית המתח של מרקורי כוכב התקשורת עם כוכב אורנוס התזזיתי מבטיחה לנו קצרים בתקשורת, ולכן כדאי מאוד להמנע מניתוקי קשרים פתאומיים כי לא מבינים אתכם, כי הצד השני מעצבן או איטי מדי, וכי נגמרת לכם פשוט הסבלנות…

זוית המתח בין מרקורי כוכב התקשורת לאורנוס – היא עקב אכילס של סוף השבוע הזה: חשוב להזהר מניתוק קשרים חסר סבלנות כשאנשים איטיים מדי, לא מבינים אתכם מהר מספיק, ותקועים בתדר אחר..

גם מרס כוכב האקשן מאט מאוד את הילוכו עכשיו והוא רגשני מתמיד בכלל זוית הפעולה עם נפטון… בקיצור – אין ממש פרטנר לשיחת עומק אמיתית בלי שאיזה כוכב יקפוץ פתאום ויעלה לנו את הסעיף… באסה.

מה נשאר? לצאת לחיק טבע מרגיע במיוחד, לפגוש נופים אחרים, לצאת קצת מעצמכם, ובעיקר – לא לדבר יותר מדי, כי פה בדיוק הסיכון לקצרים האלה בתקשורת שדיברתי עליהם…

וכך נראית מפת הכוכבים בסוף השבוע

https://youtu.be/KLIfTYS7O0Q

@

 

ומה קורה למזלות?

טלה

כוכב מרס שליט המזל שלכם ממשיך לאבד גובה, ולאט את הקצב לקראת כניסתו בסוף החודש להילוך אחורי, כשהוא בזוית פעולה לנפטון. שיקול הדעת שלכם אינו במיטבו כעת: פעלו בזהירות. בסופ'ש – דגש על מחוייבויות אישיות ומשפחתיות.

שור

המתחים עדיין חזקים כשונוס בזוית פעולה לפלוטו היצרי, והמעורבות הרגשית עלולה לגרום לכם לעשות טעויות בשיפוט, ולאבד את האיזון בגלל כעסים ותסכול. הירח הבתולי מביא איתו רומנטיקה לסופ'ש: זה הזמן לפתוח את הלב, ולתת מקום לאהבה.

תאומים

זוית של מתח בין מרקורי שליט המזל שלכם לכוכב אורנוס מגיעה בסופ'ש, ומביאה איתה קצרים בתקשורת ואי הבנות מסוגים שונים. חשוב להזהר מהחלטות שגויות בסוף השבוע לגבי מערכות היחסים והתקשורת שלכם. נושאי בית ומשפחה דורשים השקעה ושינוי אווירה. זמן לבילוי משפחתי.

סרטן

תקשורת – זו מלת המפתח של סוף השבוע הזה, סרטנונים: הירח שוהה בבית התקשורת שלכם, וזהו זמן לסרטן המופנם לצאת בסדרת מפגשים תקשורתיים עם חברים, לשתף ברגשות ובתחושות אנשים קרובים, ולא לפחד לתרגם למלים את מה ששמרתם בבטן. זמן לנקות משקעים רגשיים, ולפתוח דף חדש.

אריה

זוית הפעולה של השמש עם פלוטו עדיין פעילה מאוד גם בסוף השבוע, ואלה אינם ימים קלים עור האריות שלנו. האריה שלנו טעון עכשיו, וכל מלה שלא במקום עלולה לעורר פתיל קצר ותגובות קיצוניות, והדרמות של האריה כידוע סוערות למדי… במקום להתפרץ – אולי הגיע הזמן לשחרר ולדבר. זמן טוב גם לאקשן פיזי, פעילות ספורטיבית וחיק טבע נעים.

בתולה

נראה שסוף השבוע הזה הוא זמן האיכות השבועי שלכם, בתולות: הירח שוהה במזל שלכם, הקסם האישי שלכם בשיאו, וזה בדיוק הזמן למסיבה טובה, או לחילופין מפגש חברתי משמח. אם הלב הבתולי פנוי – זה בהחלט יכול להיות זמן לדייט, או לשיחה פורצת דרך ביחסים שמביאה איתה תפנית מעניינת, וגישה תקשורתית חדשה.

מאזניים

יש לא מעט תכניות לסוף השבוע הזה, אבל בעיקרון אתם לא במיטבכם כעת: הירח במזל בתולה מדגיש את הצורך להוריד הילוך לנוח ולהחליף כוחות במקום להתעייף בתכניות בילוי או בטיולים. ונוס שליטת המזל שלכם עדיין בזוית פעולה אגרסיבית לפלוטו, וכדאי להזהר מריבים וסכסוכים מכל סוג: חפשו את השקט והאיזון, ולא את הדרמות המיותרות.

עקרב

הצד החברתי שלכם מודגש בסוף השבוע הזה, עקרבים. הירח שוהה לו במזל בתולה ומאפשר לכם להפתח בעדינות לקשרים חדשים ולהרחיב את המעגלים החברתיים שלכם. כעת הזמן לצאת קצת מהקליפה העקרבית הקשוחה, להפגש עם חברים וידידים חדשים, ובמקביל גם לדבר ולשתף אחרים על מה שהחזקתם בבטן בשבועות האחרונים. המתחים של הימים האחרונים מצריכים גישה סבלנית, ולא ניתוקי קשרים.

קשת

נראה שאתם הם אלה שנמצאים במרכז האקשן בסוף השבוע הזה, קשתים. הירח שבמזל בתולה מדגיש את הכריזמה והקסם האישי שלכם, וזה בדיוק הזמן ליציאה למקומות בילוי שלא הכרתם, עם אנשים חדשים ומעניינים. זמן טוב להפתח לטיולי טבע אם מזג האוויר מאפשר, ולפתיחות רבה יותר לקרובי משפחה רחוקים וחיבור מחודש למי שלא ראיתם ופגשתם זמן רב.

גדי

מיקומו של הירח מאפשר לגדי לשנו להיות הרבה יותר דינמי, להוריד קצת את השריון, ולאפשר לאנשים חדשים ומעניינים להתקרב קצת יותר. האקשן המשמעותי בסוף השבוע הזה – נסיעות וטיולים, בעיקר למקומות בהם עדיין לא ביקרתם. זהו זמן טוב לשנות אוויר ואווירה לצאת מעצמכם ולפגוש נופים חדשים. זמן טוב גם לשיחות עומק מכל הסוגים, ולכמה תובנות חדשות ולהחלטות ארוכות טווח הקשורות לעתיד הקרוב.

דלי

מקבץ הכוכבים הגדול במזל מאזניים מביא איתו פתיחות במינון גבוה לאנשים ולמפגשים חברתיים. זהו זמן טוב להכיר סוגים חדשים של ידידים חברים ומכרים, בזמן שאתם משדרגים במקביל גם יחסים קרובים ומאפשרים להם להתקרב קצת יותר. חשוב להזהר עכשיו מניתוקי קשרים ומריבים פתאומיים ושינויי מצבי רוח קיצוניים בסופ'ש.

דגים

הירח שוהה בבית הזוגיות והיחסים שלכם ומדגיש את הצורך להיות קשובים יותר לפרטנרים ולבני או בנות הזוג שלכם, לפעול ביחד ולבלות בשנים בסוף השבוע. אם הלב הדגי העדין פנוי – זה הזמן לצאת לדייט מקסים או שנים, ולהפתח בכנות ובאומץ למערכת יחסים חדשה שעשויה בהחלט לסיים תקופה מתסכלת וחסרת ודאות מבחינה רגשית, כשאפשר עכשיו להניח דברים על השולחן. מודעות עמוקה לצרכי הרגש שלכם ויכולת לדבר עליהם יכולה לעשות את השינוי.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן