תחזית יומית – 20 לאוקטובר 22

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

חמישי  20/10

ירח באריה 60 שמש ומרס 150 פלוטו

שמש במזל מאזניים 120 מרס 90 פלוטו (מדויק!)

מרקורי במזל מאזניים 

ונוס במזל מאזניים 150 אורנוס (יציאה) 150 נפטון (יציאה) 120 מרס 90 פלוטו (מדויק!)

מרס במזל תאומים  מאט את הקצב כל הזמן במעלה ה 24  120 סטורן 90

פלוטו בגדי נפטון  (יציאה)

סטורן במזל דלי 90 אורנוס (יציאה) בנסיגה

יופיטר במזל טלה בהילוך אחורי

אורנוס בשור

נפטון במזל דגים 60 פלוטו

פלוטו בגדי

צמידות בין ונוס לשמש ועוד במזל מאזניים אמורה להיות צמידות מקסימה, אבל כשהיא יוצרת שתי זויות מדויקות עם כוכב פלוטו היצרי והכוחני, הדברים נראים אחרת.

מזל מאזניים הוא הרמוני בעיקרון ובעיקר ונוס ששולטת עליו אבל עם הזוית לפלוטו ההרמוניה נעלמת, והופכת להיות אוסף של דחפים לא קטנים, רעב חזק למגע או להכרה, ואגו פעיל במיוחד שמביא איתו פגיעות יתר ביחד עם תחושת חוסר שליטה מסויימת.

היום מגיעות הזויות האלה לדיוקן, וזה אינו מקום קל: הוא עלול לגרום לנו לאבד בקלות את הבסיס ואת ההרמוניה והאיזון דרך שיחות כועסות מצב רוח מתוסכל וקושי להתמודד עם דחיית סיפוקים מסוגים שונים.

חשוב מאוד היום – ובשלושת הימים הקרובים – לפעול בזהירות מכסימלית, לקחת בערבון מוגבל הכרזות של דמגוגים למיניהם, ובעיקר לשמור על עצמנו ועל הסובבים אותנו.

מרקורי כוכב התקשורת שלנו לעומת זאת לא יוצר היום זויות, ומבטו תכול העינים נשאר נקי וצלול, מה שאומר שתקשורת חכמה והרמונית יכולה בהחלט לאזן היום את הבלגן הזה, בעיקר אם תעזור לנו לפתוח את הלב, ולא להפחיד אותו…

וכך נראית מפת השמים היום

@

תחזית שבועית – 16/10 2022

@

וכך נראית מפת השמים של השבוע

@

 

 המכללה לאסטרולוגיה וקורס הדגל שלי: קורס אסטרולוגיה און-ליין – Master1

רוצה להיות האסטרולוג של עצמך והאנשים הקרובים אליך ולשלוט בחייך?

ב קורס מאסטר1 תלמד לעשות זאת בשיטה הייחודית שלי תוך שלושה חודשים בליווי אישי שלי

כל הפרטים – נמצאים כאן – Master1

 

@

 בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום (כמעט..) סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום צומת דרכים, מערכות יחסים, משברים, מימוש פוטנציאל, מפת דרכים עתידית

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

@

 

ומה קורה למזלות?

חמישי  20/10

טלה

הירח במזל אריה מביא איתו עוד יום של אנרגיה עוצמתית, אבל מרס ממשיך להאט וזה עלול להאט כל תהליך שאתם נמצאים בו.. בסוף החודש יגיע השינוי.

שור

זה היום המתוח של השבוע: ונוס בזוית פעולה מדויקת לפלוטו, וכדאי לפעול בזהירות מכסימלית, חברים. הבית והמשפחה עדיין זקוקים להשקעה נוספת.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם לא יוצר כמעט זויות עם כוכבים אחרים היום בזמן ששאר הכוכבים נמצאים בבלגן… תקשורת פשוטה נקייה וצלולה ללא הסחפות רגשית – מומלצת

סרטן

הירח שליט המזל שלכם בבית הכספים ומאפשר לכם לראות את כל התמונה ולפעול באופן מעשי. חשוב להזהר מריבים ועימותים היום עם סמכויות

אריה

יום נוסף שבו הירח שוהה במזל שלכם אבל זוית הפעולה היום בין השמש לפלוטו מדויקת: נדרשת זהירות מכסימלית במלים ובמעשים שלנו.

בתולה

עדיין לא היום הטוב שלכם, בתולות, והירח הזה במזל אריה מדגיש את הצורך לפעול היום מאחורי הקלעים ולא בקדמת הבמה. חכו למחר, אם תוכלו.

מאזניים

הצד החברתי שלכם ממשיך להיות פעיל גם היום, מאזנאים אבל זוית הפעולה המדויקת בין ונוס לפלוטו עלולה לגרום למאבקי כוח ואגו. זהירות.

עקרב

גם השמש וגם ונוס יוצרות היום שתי זויות פעולה לפלוטו שליט המזל שלכם, ונראה שכל גירוי קטן עלול לעורר תגובה קיצונית. נסו להתאפק, ולא להגיב.

קשת

מקבץ הכוכבים במזל מאזניים הופך אתכם לחברותיים במיוחד, כשהילוכו האחורי של יופיטר שליט המזל שלכם מביא איתו חשבון נפש זמני, והחלטות חדשות

גדי

זו תקופה לא שקטה עבור הגדיים, והיא מעוררת צורך בשינוי מטרות והגדרות. סטורן בבית החומר והכספים שלכם ממשיך לקדם תכניות פעולה ויזמות חדשות.

דלי

הצורך בדיאלוג ממשיך להיות עוצמתי גם היום, דליים. הירח במזל אריה שם את הדגש על כל מה שקשור לצורך למצוא שותפים ובני ברית לרעיון או לדרך.

דגים

הזוית בין נפטון לכוכב מרס עדיין בסביבה ומצבי הרוח משתנים במהירות ומביאים איתם תחושות של חוסר יציבות. הצמדו לתכנית פעולה מדויקת.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן