תחזית סוף שבוע – 5-6/11

אז.. מה קורה בכוכבים בסופ'ש?

שישי 5/11

ירח בעקרב צמידות שמש 180 אורנוס 90 סטורן

שמש במזל עקרב  90 סטורן (יציאה) 180 אורנוס (מדויק!)

מרקורי במזל מאזניים 60 ונוס 90 פלוטו (יציאה)

ונוס במזל קשת

מרס במזל עקרב 90 סטורן (כניסה)

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

שבת 6/11

ירח בעקרב 120 נפטון 60 פלוטו

שמש במזל עקרב  90 סטורן (יציאה) 180 אורנוס (יציאה)

מרקורי במזל מאזניים 60 ונוס

ונוס עוברת למזל גדי (!)

מרס במזל עקרב 90 סטורן (כניסה)

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

אחרי שדיברתי לא מעט על הזוית הזו שמגיעה בסופ'ש לשיאה, הנה בסוף השבוע הזה אנחנו מקבלים את זוית העימות בין השמש לכוכב אורנוס שממול, זוית שהתחילה ביום חמישי כבר, והנה חלק מתופעות הלוואי שלה: נכון לרגע זה – שעות הבוקר של שבת – 11 הרוגים ב 24 השעות האחרונות, והזוית הזו עוד כאן, מה שאומר – חברים, סעו בזהירות!!!!

זהו סוף שבוע מדהים שבו אנחנו פוגשים את שתי הדרכים לחוות א הזוית הזו בין השמש לאורנוס: 24 שעות של אלימות ותאונות דרכים קטלניות מצד אחד – ושי פריצות דרך מדהימות מצד שני, כמו אישור סופי של תקציב המדינה שהתעכב שלוש וחצי שנים ועיכב גם את המדונה כולה, ואישור של תכנית ענק של ביידן לגבי שיפור התשתיות בארצות הברית, שהופך את ביידן בעקיפין לנשיא היוזם החשוב ביותר מבין שלושת הנשיאים האחרונים, אחרי שרבים לעגו לו וקראו לו סליפי ג'ו אך ביידן הוכיח שהוא לא רק חושב ויוזם בגדול אלא בענק, בניגוד לקודמו שעשה בדיוק ההיפך.

ביידן גם התגייס לנושא שינוי האקלים בעוד טראמפ הכחיש את התהליך ופעל נגדו ולטובת בעלי האינטרסים שלו שרק הרוויחו מכך.

אין ספק, יש לא מעט מהמשותף לביידן ולבנט: שניהם מגיעים אחרי אדם שהפסיד בבחירות, ושניהם פועלים במרץ כדי לשנות מצב שהיה תקוע שנים רבות בכבלי ביורוקרטיה או אימפוטנציה ולהעביר יזמות חדשות שחיכו שנים למישהו שיטפל בהם.כאן בארץ של תאונות דרכים ואלימות מצד אחד. השבוע גם אעלה כאן את המפה של ביידן, שלמרות כל מה שאמרו עליו אמריקה נכון לרגע זה מרויחה ממנו בגדול גם ואולי בעיקר לדורות הבאים.

אז מה יש לנו בסוף השבוע? מקבץ כוכבים גדול במיוחד שוהה במזל עקרב בסוף השבוע הזה: השמש הירח ומרס, כולם כאן, ומהשבוע הבא – גם מרקורי כוכב התקשורת יעבור לכאן.

בגדול, המקבץ הזה מביא איתו צורך לעסוק בעומק הדברים, אך במקביל גם לא לקחת סיכונים מיותרים: צירוף הכוכבים הזה ביחד עם זוית העימות של השמש עם אורנוס עלול להיות מתכון לבלגן לא קטן, וכדאי להזהר. מצד שני, דווקא עכשיוו אפשר לקבל החלטות על שינוי של הרגלים בחיינו עם מצב הכוכבים הזה, ולהכנס לדרך חשיבה ועשייה חדשה.

אלמנט נוסף שנפגוש היום, בשבת – ונוס הרגשית עוברת למזל גדי הנוקשה, והמעבר הזה יצריך ממנה מעבר מספורט קז'ואל כפי שלבשה במזל קשת לחליפה מחויטת שמתאימה למזל גדי, על כל המשתמע.

ועל כל שאר מה שיקרה בסוף השבוע הזה דיברתי כאן, בסרטון הזה

 

 

 

 

 

@

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

בקרוב: שאל את הכוכבים… מתנה אישית רק למנויים שלי!

 

@

 

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

 

 

 

ומה קורה בכוכבים בסופ'ש?

הורוסקופים שישבת   5-6/11

טלה

הירח העקרבי מביא איתו גישה חשדנית וכוחנית גם כשהוא נצמד למרס שליט המזל שלכם. הזהרו במלים ואל תחפשו בכוח לריב. ונוס עוברת לבית הקריירה שלכם.. מצוין

שור

זוגיות ויחסים אלה המלים שמאפיינות את סוף השבוע, לטוב ולרע: גם השמש וגם מרס נמצאים בבית היחסים שלכם, כדאי להחליט אם סקס וקרבה או מאבקי כוח ימלאו את הסופ'ש.. תלוי בכם.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם יוצא לאיטו מתוך זוית הפעולה עם פלוטו היצרי, ולאט לאט הרוחות נרגעות. ונוס עדיין במזל קשת ממול והיא מאפשרת לכם להשקיע בזוגיות וביחסים..

סרטן

הירח שוהה במזל עקרב המאכלס את בית הרומנטיקה וההנאות שלכם, מה שאומר שאת סוף השבוע הזה כדאי לבלות במקומות בהם עדיין לא ביקרתם וליהנות בגדול. בערבים – רומנטיקה…

אריה

זוית העימות בין השמש שליטת המזל שלכם לבין כוכב אורנוס התזזיתי שממול מגיעה לדיוקה בסוף השבוע: נסו להמנע מסיכונים מכל סוג, אל תנתקו קשרים ו..סעו בזהירות.

בתולה

תקשורת – זו מלת המפתח המשמעותית שבה כדאי להשקיע בסוף השבוע הזה, בתולות. זהו זמן מצוין למפגשים שמחים ולכל המלים שלא הספקתם לומר השבוע. אז..דברו והרבה.

מאזניים

הנאות קטנות וונוס הרפתקנית ושמחה – זה מה שיש לסופ'ש הזה להציע לכם, מאזנאים. הירח ממליץ על כמה ארוחות טעימות וחברותא נעימה, ואז – מנוחה כיפית..

עקרב

על פניו זה נראה כמו סוף השבוע הטוב שלכם, עקרבים. הירח שוהה לו במזל שלכם, הקסם האישי שלכם במיטבו, וזה בדיוק הזמן למסיבה טובה או מפגש חברתי רב משתתפים…

קשת

ונוס מסיימת את מהלכה במזל שלכם ועוברת בשבת למזל גדי. נצלו את השישי הזה להיכרות חדשה ומעניינת עם הלב פנוי, קשתים. בשבת – בילוי שקט עם אדם קרוב.

גדי

משהו טוב קורה לכם בסוף השבוע, גדיים:  ונוס הרגשית עוברת למזל שלכם, וגם הגדי הקשוח יכול ללמוד להוריד את השריון, ולאפשר ללב להפתח… תנו מקום לאהבה, גדיים.

דלי

זוית של עימות בין השמש לבין אורנוס שליט המזל שלכם עלולה לגרום לשרשרת של אי הבנות לכעסים פתאומיים ולניתוקי קשרים. קחו לכם קצת יותר ספייס, ונסו שלא לריב בעיקר עכשיו עם העולם.

דגים

הירח שוהה במזל עקרב השייך גם הוא ליסוד המים בסוף השבוע הזה, והמלצת הכוכבים היא להחליף אוויר, לשנות אווירה, ולצאת לטייל כדי לפגוש נופים אחרים. אל תשארו בבית.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן