תחזית יומית – חמישי 4 לנובמבר 21

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

חמישי  4/11

ירח במאזניים צמידות מרקורי 60 ונוס

שמש במזל עקרב  90 סטורן (יציאה) 180 אורנוס (כניסה)

מרקורי במזל מאזניים 60 ונוס 120 יופיטר 150 נפטון (יציאה) 90 פלוטו (יציאה)

ונוס במזל קשת

מרס במזל עקרב 90 סטורן (כניסה)

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

הירח שוהה היום במזל מאזניים כשהוא צמוד למרקורי כוכב התקשורת – צמידות מקסימה שמאפשרת לנו לדבר לשתף ולחלוק סודות והגיגים עם אנשים קרובים בשיחות רגישות של אחד על אחד, וממעמקי הנפש.

כוכב מרס עושה צעדים ראשונים במזל עקרב, והצורך להעמיק לחפור ולגעת בסודות שכמוסים מאתנו הולך ומתחזק.

אבל האישו היום הוא בעיקר כניסתה של השמש לזוית כמעט מדויקת מול כוכב אורנוס התזזיתי, זוית שמחר תגיע לדיוקה.

זו אחת הזויות המעניינות שנוכל לפגוש: היא מתרחשת פעם בשנה, ומאפשרת לנו לצאת לרגע מעצמנו לשלל פריצות דרך והתחלות חדשות, ואפילו באופן מודע להזיז את הגבינה שלו – ולראות מה יקרה…

לא מעט אסטרולוגים לא אוהבים את הזוית הזו ומזהירים מפניה: אני לעומת זאת ממש מחבב אותה, ומכיון שהגישה שלי היא תמיד חיובית: מבחינתי זו זוית נפלאה של הצורך והיכולת לשנות, ובעצם זו זוית מצוינת לפריצות דרך שחיכו זמן רב ולא ביצענו בגלל עצלנות דחיינות עייפות או… או כי לא באמ היינו מוכנים להן.

אז הנה הזוית כאן בסביבה:  מי שמרגיש מוכן – קדימה, שווה לתפוס טראמפ עליה לאזור אומץ  ולחולל את השינוי הזה.

מי שמרגיש עדיין לא ממש מוכן – שיחכה לסבב הבא, שיגיע בשנה הבאה פחות או יותר סביב התאריך הזה…

וכאן, בסרטון הזה, אני אומר את כל מה שיש לי עוד לומר על הזוית הזו, ועל היום הזה בכלל.

@

 

וכך זה נראית התחזית השבועית במפת השמים 

 

 

 

@

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

בקרוב: שאל את הכוכבים… מתנה אישית רק למנויים שלי!

 

@

 

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

 

ומה קורה היום למזלות?

חמישי  4/11

טלה

הירח ומרקורי במזל מאזניים שממול מאפשרים לכם לפתוח את הלב במערכת יחסים קרובה, לשדרג תקשורת אישית ובינאישית, ולדבר על הכל. אל תדחו.

שור

השמש ומרס במזל עקרב שממול מכריחים אתכם לשתף ברגשות ולשדרג תקשורת עם בן או בת הזוג או עם השותפים שלכם. כדאי להמנע עכשיו ממאבקי כוח, אלא לחשוב על פעילות משותפת.

תאומים

הצורך בביטוי אישי חזק היום, אולם זוית הפעולה בין מרקורי שליט המזל שלכם עדיין בסביבה, והיא עלולה להביא איתה תקשורת כוחנית ויצרית במיוחד. נסו להמנע מתגובות קיצוניות כשדברים יוצאים משליטה

סרטן

שיחות של קרבה ובכלל הרבה מלים – את כל אלה נוכל לפגוש היום כשהירח נצמד למרקורי כוכב התקשורת, ומאפשר לסרטנונים להשתפך כמו שהם אוהבים…

אריה

השמש נכנסת עמוק תוך זוית העימות עם אורנוס, והלחצים מתגברים: האריה הופך עצבני וחסר שקט, ומתקשה שלא להגיב כשדברים יוצאים משליטה… אל תתנתקו!

בתולה

היום הזה מתאים למסע קניות גדול לבית למשפחה ו..לעצמכם, בתולות: הירח ממשיך את המסע שלו בתחום הכלכלי, וזהו זמן טוב לקניות שתכננתם, בעיקר אם תקנו במרוכז.

מאזניים

זהו יום עוד שבו אתם במיטבכם, מאזנאים: הירח שוהה לו במזל שלכם, הנוכחות והקסם מתחזקים, וזהו זמן מצוין להכנס למסע מהיר של יזמות חדשות וסופר אקטיביות, ואתגרים גדולים במיוחד.

עקרב

גם השמש וגם מרס במזל שלכם זוהי באמת פצצת אנרגיה רצינית, עקרבים. זמן טוב להרבה יזמות חדשות הקשורות גם לפעילות פיזית וספורטיבית. חדשו את המנוי לחדר הכושר.

קשת

ונוס עדיין שוהה במזל שלכם לפחות עד סוף השבוע, וכדאי לנצל את המיקום הזה כדי לפעול בחוצפה ובאופן הרפתקני, לפתוח דלתות שהיו סגורות בפניכם, ולקדם תכניות.

גדי

על פניו נראה שנמשך הגל האמביציוזי שליווה אתכם בזמן האחרון. התחלות חדשות, יזמות מעניינות ובעיקר שיתופי פעולה מעניינים עם אנשים שחושבים כמוכם – זה בדיוק הזמן לכל זה.

 

דלי

היום הזה כדאי להתמקד בהרחבת אופקים, דליים. זמן טוב לתכנן לכם נסיעה, ארוכה או קצרה, גם כדי לרענן את השורות, וגם כדי לפגוש נופים אחרים ואנשים מעניינים, ולהתחבר לצד השמח שלכם.

דגים

ונוס ממשיכה לנוע בבית הקריירה שלכם ודגיג שלוקח כעת יזמה ומעיץ לחשוב בגדול עשוי בהחלט לבוא על שכרו בתקופה הקרובה: כל מה שצריך זה איזה שותף טוב ועדיף ביסוד האדמה, וחזון מרתק במיוחד.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן