תחזית יומית: שני 15 לנובמבר 21

אז… מה קורה היום בכוכבים?

שני  15/11

ירח בטלה 90 ונוס 60 סטורן

שמש במזל עקרב  120 נפטון 90 יופיטר (כניסה)

מרקורי במזל עקרב צמידות מרס (יציאה) 180 אורנוס (יציאה)

ונוס בגדי 60  מרס

מרס במזל עקרב 90 סטורן (יציאה) 180 אורנוס (כניסה)

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

ירח בטלה דוחף קדימה בכל הכוח אנרגיה חדשה, זורמת, מהסוג שמפעיל אותך בעוצמה גם אם אין לך מטרה ממש מוגדרת.

זוית פרקטית של הירח הזה עם סטורן מאפשרת לנו גם לממש את הפוטנציאל הזה באופן מעשי ולא רק לזרום.

זוית פעולה של הירח עם ונוס לעומת זאת, מראה שאנחנו רוצים גם חיבוקי, ואולי אפילו לא נסתפק רק בו… יום שכזה.

זוית העימות בין מרקורי כוכב התקשורת לבין אורנוס התזזיתי עדיין פועלת ומפעילה רבים מאתנו, והקצרים בתקשורת לא מעטים, ולא רק בתקשורת אישית ובינאישית: גם בכבישים ובדרכים מספר הפקקים עכשיו גדול מהרגיל, לתל אביב בכלל אי אפשר להכנס, והצלחתי אפילו לריב עם אחותי על כלום ושומדבר, שגם זה משהו שרק אורנוס יכול לעשות…

אבל כל זה הוא לא משהו יחסית לזוית שהולכת ומתפתחת בין אורנוס למרס שתגיע לשיאה בסוף השבוע. אין ברירה: ניאלץ להשאר דרוכים וממוקדים, כדי שלא להפגע מכל מיני מטאורים מלים פוגעניות או ריקושטים מריבים של אחרים, שעלולים למצוא אותנו במקרה או שלא במקרה.

רק סבלנות…

והנה מבט על מפת הכוכבים של היום

 

 

 

@

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

בקרוב: שאל את הכוכבים… מתנה אישית רק למנויים שלי!

 

@

 

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

ומה קורה למזלות?

שני 15/11

טלה

הירח עובר למזל שלכם, ואחרי יומיים שבהם לא הייתם במיטבכם, הקסם האישי חוזר. זמן טוב לחזור לעצמכם, להגדיר מטרות, ולהסתער קדימה.

שור

יש לא מעט תכניות ליום הזה, אבל נראה שהיום ומחר תצטרכו להשאר קצת יותר מאחורי הקלעים דווקא, שוורים: הירח במזל טלה ממליץ בעיקר על מנוחה.

תאומים

הצד החברתי שלכם פעיל היום במיוחד, ואחרי יומיים שהייתם במרכז הצומי הגיע הזמן גם לשדרג את היחסים שלכם עם מוסדות וארגונים בחייכם. קדימה.

סרטן

נראה שדווקא אתם נמצאים היום באור הזרקורים, סרטנונים: הירח שליט המזל שלכם שוהה בבית הקריירה, וממליץ על יזמה אמביציוזית אחת לפחות. דו איט.

אריה

הירח שוהה היום במזל טלה השייך גם הוא ליסוד האש, אלמנט שמביא איתו ים של אנרגיה פנויה לעשייה: זמן להגדיר מטרה אחת לפחות, ולנצל אותה

בתולה

היום הזה כדאי לפעול בזהירות מכסימלית, ולא לקחת סיכונים מיותרים, בתולות: מיקומו של הירח הטלאי עלול להביא איתו סיכונים מיותרים, והחלטות פזיזות. זהירות.

מאזניים

הירח שוהה לו היום בבית הזוגיות והיחסים שלכם, מאזנאים. כעת הזמן להשקיע קצת יותר בדיאלוג הזוגי, ואם אפשר גם בבן או בת הזוג שלכם. בערב – בילוי בשנים.

עקרב

מקבץ הכוכבים הגדול במזל שלכם מדגיש את היכולת לקדם כמה יזמות במקביל, אולם מרס שבמזל שלכם עלול להפתיע בגישה תוקפנית וחבל. נסו להמנע מעימותים.

קשת

הירח שוהה לו היום בבית היצירתיות והרומנטיקה שלכם, קשתים, אלמנט ששם את הדגש בעיקר על היכולת שלכם לשלב יצירתיות בעבודה, ולחשוב מחוץ לקופסה.

גדי

נושאי בית ומשפחה מצריכים היום השקעה גדולה יותר מצדכם גדיים, אם בשביל השקט הנפשי שלכם ואם כדי לשדרג תקשורת ביתית. צאו מעצמכם, ודברו על הכל.

דלי

זוית העימות בין אורנוס שליט המזל שלכם למרקורי כוכב התקשורת עדיין בסביבה: היו סבלניים יותר מתמיד, ונסו לגשר על אי הבנות ועל קצרים בתקשורת. איפוק, דליים.

דגים

אחרי יומיים של נוכחות ועוצמה, מגיע גם הזמן לתרגם אותן למעשים. יום פרקטי שמצריך מיקוד בעובדות,ומבט עומק בוחן בנעשה בחשבון הבנק שלכם, דגיגים.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן