תחזית סוף השבוע – 30-31/12/22

אז… מה קורה בכוכבים בסופ'ש?

שישי  30/12

ירח בטלה 

שמש במזל גדי 150 מרס (כניסה)

מרקורי בהילוך אחורי במזל גדי 60 נפטון

ונוס במזל גדי 60 נפטון צמידות מרקורי (יציאה) צמידות פלוטו (כניסה)

מרס במזל תאומים בהילוך אחורי

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל טלה

אורנוס בשור

נפטון בדגים

פלוטו בגדי

 

שבת  31/12

ירח בטלה 90 מרקורי וונוס ופלוטו 60 סטורן

שמש במזל גדי 150 מרס (מדויק!)

מרקורי בהילוך אחורי במזל גדי 60 נפטון

ונוס במזל גדי 60 נפטון צמידות מרקורי (יציאה) צמידות פלוטו (כניסה)

מרס במזל תאומים בהילוך אחורי

סטורן במזל דלי 

יופיטר במזל טלה

אורנוס בשור

נפטון בדגים

פלוטו בגדי

גם מרס וגם מרקורי בהילוך אחורי בסוף השבוע, הירח ויופיטר שוהים במזל טלה בסוף השבוע, השמש בזוית מדויקת של מתח לכוכב מרס שבהילוך אחורי, וונוס נצמדת לפלוטו במזל גדי – אלה הזויות שאנחנו פוגשים בסוף השבוע ושכנראה שילוו אותנו גם לשנה הבאה… אוףףף!

כן, מצב כוכבים טעון ולא מזהיר כעת בשמים, ומכיון שבמוצאי שבת מסתיימת לה השנה מן הסתם הוא גם ימשיך למפת הכוכבים שפותחת את השנה הבאה, וכידוע ההשפעה הזו תמשיך גם אליה מבחינה סימבולית.

כל אחת מהזויות לא קריטית, אבל הצירוף של הכל נותן תמונה כללית טעונה, עצבנית ומאתגרת במיוחד.

כדי להבין בדיוק מה אנחנו פוגשים ואיך להתמודד עם כל אלה התחלתי לפרט כאן בסרטון של תחזית סוף השבוע, ואמשיך בתחזית השנתית שאפרסם מחר.

כך נראית מפת השמים בסופ'ש

@

 

 בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום (כמעט..) סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 בלוג של אסטרולוג – הבלוג החדש שלי. מוזמנים.

@

 

אסטרו טיפ – בואו לקבל את הטיפ היומי שיעצים את היום שלכם

 

@

אסטרו-זום צומת דרכים, מערכות יחסים, משברים, מימוש פוטנציאל, מפת דרכים עתידית

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

@

@

@

 

והמזלות עצמם בסופ'ש

טלה

הירח שוהה במזל שלכם בסוף השבוע האחרון של השנה וזה אומר שאתם במיטבכם. צאו לחגוג טלאים, למרות הילוכו האחורי של מרס, כי בקרוב מאוד הכל יסתדר לטובתכם.

שור

מיקומו של הירח בסוף השבוע במזל טלה לא ממש עובד לטובתכם. נצלו את סוף השבוע הזה לחזור לעצמכם, ולהחליף כוחות. צמידות בין ונוס למרקורי מעלה זכרונות..

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם מתחיל לנוע אחורנית, ועם הירח ויופיטר בטלה – זה בדיוק הזמן לפגוש חברים מהעבר ולהעלות זכרונות ממסיבת הסילבסטר של שנים שעברו…

סרטן

אתם נמצאים במרכז האקשן בסוף השבוע. מה עם מסיבה טובה, מפגש חברתי, או כרבול כפיות עם מי שממש אוהבים? הכוכבים אוהבים אתכם עכשו, סרטנונים: זה הזמן למשאלה.

אריה

זוית המתח של השמש עם כוכב מרס מגיעה לשיאה בסוף השבוע, וכמובן תלווה את הממשלה החדשה, השנה החדשה, והילוכו האחורי החדש של מרקורי.. בלו בזהירות ובלי לריב!

בתולה

הירח הטלאי לא טוב לכם, וחשוב לא לקחת סיכונים מיותרים בסוף השבוע, בעיקר לא בכבישים ובדרכים. הירח הטלאי עלול לגרום להחלטות פזיזות. לא נוהגים כששותים…

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם במזל גדי ממליצה דווקא על בילוי ביתי אבל הירח הטלאי מדגיש דווקא את הצורך לעבור את סוף השבוע האחרון של השנה בשנים, ולא לבד, גם בשבילל נשיקת הסילבסטר..

עקרב

מקבץ הכוכבים במזל גדי שכולל את השמש ונוס מרקורי ופלוטו שוהה בבית התקשורת שלכם, ועם הירח הטלאי זהו בהחלט זמן טוב להתפרק במסיבה טובה ובסופר אקשן. שחררו את הגוף!

קשת

הירח ויופיטר שליט המזל שלכם שוהים במזל טלה האסרטיבי – זמן מצוין  לסיים את השנה הזו באקורד שמח וכיפי באיזו מסיבת טבע או אירוע סיכום עם ידידים… אל תשארו בבית

גדי

מקבץ כוכבים במזל שלכם בסוף השבוע מדגיש שאתם במיטבכם בימים אלה, כשהירח בטלה ממליץ על סוף שבוע ביתי. מרקורי בהילוך אחורי במזל שלכם מחזיר אנשים אהובים.

דלי

מבחינתכם זהו סוף שבוע תקשורתי במיוחד. הירח ויופיטר שוהים בבית התקשורת שלכם -זמן לפגוש חברים ידידים וקרובים, וליהנות מכמה וכמה מפגשים מסיבה טובה ושיחות אל תוך הלילה.

דגים

שישי יתאים למסע קניות גדול, האחרון בשנה הזו. אם מזג האוויר יאפשר – זמן לעשות על האש בחיק הטבע. – בימים האחרונים סגר יופיטר מעגל במזל דגים: זמן להתכונן לתקופה מרגשת שבדרך.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן