הורוסקופ יומי – סופ'ש 3-4 לדצמבר 21

אז… מה קורה בסופ'ש בכוכבים?

שישי 3/12

ירח בעקרב צמידות מרס 120 נפטון 60 ונוס פלוטו 90 יופיטר

שמש במזל קשת 60 סטורן  צמידות מרקורי (יציאה) 150 אורנוס (כניסה)

מרקורי במזל קשת צמידות שמש (יציאה) 60 סטורן  150 אורנוס (יציאה)

ונוס בגדי 60  מרס 120 אורנוס 60 נפטון צמידות פלוטו (כניסה)

מרס במזל עקרב  120 נפטון 60 פלוטו וונוס 90 יופיטר (כניסה)

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

שבת  4/12

ירח בקשת צמידות שמש 60 סטורן

שמש במזל קשת 60 סטורן  צמידות מרקורי (יציאה) 150 אורנוס (מדויק!)

מרקורי במזל קשת צמידות שמש (יציאה) 60 סטורן  150 אורנוס (יציאה)

ונוס בגדי 60  מרס 120 אורנוס 60 נפטון צמידות פלוטו (כניסה)

מרס במזל עקרב  120 נפטון 60 פלוטו וונוס 90 יופיטר (כניסה)

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

זוכרים את יום שלישי שטענתי שהוא היום הכי הרמוני של השבוע? פתאום הוא נראה רחוק כל כך… ואכן, מרגע שנכנסו לפעולה זויות המתח בין מרקורי והשמש לכוכב אורנוס התזזיתי, חזרו המתחים לחיינו. אבל מיום רביעי ועד שני בשבוע הבא אנחנו מרגישים את זויות המתח של מרקורי כוכב התקשורת ושל השמש עם כוכב אורנוס התזזיתי.

 

אז.. מה באמת קורה בימים האלה? נתתי פירוט בסרטון הזה

 

@

 

@

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום  ומדייקים או משנים כיוון!

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 850 שקלים  

ליווי אישי : ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

 

@

 

הורוסקופים שישבת

טלה 

השישי הזה עדיין טעון ולא קל, וכדאי להזהר בו ולא לקחת סיכונים בכבישים ובדרכים. בשישי האנרגיה משתנה: זמן מצוין לטיולים מכל הסוגים, ולנופים אחרים.

שור

השישי הזה יתאים בעיקר לבילוי בשנים, שוורים, ולשיחות מלב אל לב. אם הלב השוורי פנוי זה הזמן להיכרות חדשה. בשבת – נוסעים בזהירות, ואם רבים –  יודעים לעצור בזמן, ולהתפייס אם צריך.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם עדיין בזוית פעולה לנפטון,  והמעורבות הרגשית גבוהה במיוחד. זהו זמן יצירתי מאוד אבל חשוב לא לאבד את הראש. טיול טבע יוכל להרגיע,  והחלטות – רק בשבוע הבא

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה במזל עקרב בשישי ומאפשר לכם לחגוג באהבה עם לב פתוח והרבה רומנטיקה… בשבת – מחוייבויות חברתיות ומשפחתיות על הפרק: זה הזמן לבלות עם קרובים רחוקים שמזמן לא ראיתם.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם נמצאת בזוית מדויקת לכוכב אורנוס התזזיתי. זהו זמן להיות רגע עם עצמכם, ובמקביל – לא לנתק קשרים גם כשהלחץ עולה: אל תכנסו לעימותים וויכוחים מיותרים, ונהגו בזהירות ככל האפשר.

בתולה

הרגשות מתחזקים בשישי הזה כשהירח שוהה לו בבית התקשורת שלכם, ומאפשר לכם לדבר לשתף ולחלוק את כל מה שלא הספקתם השבוע ואם אפשר – בלי ציניות. בשבת – בית, משפחה, וכל מה שביניהם…

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם נצמדת לכוכב פלוטו היצרי, והרגשות טעונים ועוצמתיים מאוד. זהו זמן לשיחות עומק, לניקוי משקעים רגשיים, לכנות וישירות ביחסים, להתאהבות חזקה, ולהחלטות דרמטיות… יהיה מעניין.

עקרב

הירח שוהה בשישי הזה במזל שלכם ומדגיש את היכולת שלכם להקסים את העולם. זמן מצוין למסיבה טובה באמת, עקרבים, ואפילו לכמה היכרויות מעניינות. בשבת – הנאות קטנות, הרבה אוכל טוב, וטיול טבע אם אפשר.

קשת

זוית פעולה שיוצר עכשיו כוכב מרס עם יופיטר שליט המזל שלכם מביא איתו גל תזזיתי של אקשן והחלטות אסרטיביות, רצון לצאת לטיולים ארוכים ולהרחיב מעגלים חברתיים. צאו לחיק הטבע, או סעו לבקר חברים שגרים רחוק.

גדי

ונוס ממשיכה לנוע במזל שלכם וכדאי לנצל את המומנטום הזה כדי לקדם תכניות פעולה מעניינות,  ופתיחות לחברויות חדשות. חברים מכרים ידידים וקרובים – הירח בשישי מדגיש את היכולת ליהנות איתם. בשבת – מורידים הילוך, נרגעים, ובעיקר נחים.

דלי

זוית של מתח בין אורנוס שליט המזל שלכם לשמש מגיעה לדיוקה בסוף השבוע, אלמנט שעלול להביא איתו כמה סערות ודרמות וכדאי לנסות ולא להסחף לתוכן, ובעיקר – לא לנתק קשרים או להתנתק בעצמכם. בכל מקרה, אל תקחו סיכונים בסופ'ש.

דגים

סוף השבוע הזה יתאים לטיולים שמחים, לצימר בצפון או בדרום וטיולי טבעי מסוגים שונים שמזמניים אכם לשנות אוויר ואווירה. בשבת – מפגש חברתי כיפי שאתם יוזמים או מארגנים אותו בעצמכם,  ישמח וילהיב.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן