תחזית יומית – יום רביעי – 3 לינואר 2021

אז… מה קורה היום בכוכבים?

רביעי  3/2

ירח במאזניים 90 פלוטו ונוס וסטורן 120 מרקורי

שמש במזל דלי צמידות יופיטר (יציאה) 90 אורנוס (יציאה)90 מרס (יציאה)

מרקורי בהילוך אחורי במזל דלי

ונוס במזל דלי צמידות סטורן (כניסה)

מרס במזל שור 90 יופיטר (יציאה)

סטורן במזל דלי 90 אורנוס (כניסה)

יופיטר 90 אורנוס (יציאה)

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

הירח ששוהה במזל מאזניים החביב הופך חביב פחות כבר מהבוקר כשהוא יוצר שלוש זויות פעולה עם פלוטו היצרי ונוס הרגשנית וסטורן המכביד.

שלושת זויות הפעולה האלה מפעילות אותנו כל אחת בדרכה, אבל בעוד הזוית עם ונוס מביאה איתה צורך במלה טובה ובחיבוק, שתי הזויות האחרות עלולות לגרום לתחושות פחות סימפטיות: הזוית עם פלוטו מביאה איתה צורך לשלוט בסיטואציה שהשליטה נשמטת ממנה ביום שכזה, והזוית עם סטורן מכבידה  ומדגישה בעיקר את החלקים בחיינו שלא ממש עובדים כעת, אם מההיבט הכלכלי ואם מההיבט הרגשי.

רק בסוף השבוע תגיע הזוית הזו לדיוקה, מה שאומר שהכובד לא יקטן עד אז, אבל אולי גם יהיו לנו תשובות למצוקה המתמשכת לאורך השבוע, כמו גם יכולת לפתור את הבעיות שהיא מביאה איתה, לפחות מעשית.

השמש במזל דלי כבר פורשת מהצמידות האופטימית עם יופיטר שכבר נראית פחות אופטימיות כעת אבל עדיין יש בה מן תחושה שהרבה עדיין אפשרי למימוש, אבל זוית המתח עם מרס עדיין בסביבה, ומביאה איתה פתיל קצר ועדיין תגובות קיצוניות כשדברים לא קורים כפי שרצינו או תכננו. זהירות..

גם מרס מתקדם ויוצא מהזוית עם יופיטר ומהצמידות הטורדנית עם אורנוס שלא עשתה לנו חיים קלים, אבל השוורים האריות הדליים והעקרבים ימשיכו לסבול מנוכחותו האגרסיבית שגורמת לרבים מהם להגיב בתוקפנות כשדברים יוצאים משליטה.

מה נשאר? רק מרקורי שלנו, שנמצא בהילוך אחורי במזל דלי.. הוא דווקא מקבל זוית הרמונית היום מהירח, אבל זו לא זוית שמשפיעה באמת על משהו. חוסר הקשרים שלו עם כוכבים אחרים בהחלט משפיע לרעה על התקשורת של כולנו: גם קושי לממש רעיונות ויזמות שהחלו דווקא לא רע, וגם קושי ליזום תקשורת כנה ישירה ובעלת דיאלוג אמיתי שמאפשרת להזיז דברים קדימה, ולגרום להם לקרות.

זה בעצם בסופו של דבר הקושי העיקרי שלנו כעת: נושא התקשורת. קל לנו להתפס עכשיו לפחדים שלנו כי אין מי שבאמת יכול להרגיע אותנו ולהבטיח לנו שדברים ישתפרו מצד אחד, או יניע אותנו לפעולה בגישה אופטימית שהכל יסתדר: זה לא. באסה.

אין ברירה, נותר לנו לסמוך בעיקר על עצמנו ועל נסיוננו והמשאבים הפנימיים שאספנו כדי לראות את החיובי, ולהבין שבסופו של דבר כולנו בעצם תמיד לבד מתחת לכל התפאורה התקשורתית החיצונית: אנחנו פשוט לא רוצים ממש להתעמק ולחשוב על זה. לגיטימי.

אבל המפתיע הוא, שברגע שנפיל את האסימון הזה לפחות עד תחילת השבוע הבא, התחושה תהיה קלה יותר: לסמוך על עצמנו בסופו של דבר כבר התרגלנו, ומרגע שנקרא לילד בשמו גם נוריד ציפיות, נתחיל לפעול באופן עצמאי יותר, ונראה גם את החיובי: הסגר לפחות בחלקו מתחיל להסתיים או ט וטו גם אם התוצאות לא ענו על הציפיות, הילדים יחזרו תיכף לגנים, ומי יודע, אולי אפילו יתנו לנו להתרחק מהבית קילומטר נוסף כדי שנוכל לחוש ברי מזל ולכשכש בשמחה בזנבנו, כלבים מאולפים שכמונו, ולחוש גל זעיר של שמחה כשיזרקו לנו גם איזו עצם בדמות מענק זעיר שהאוברדראפט יבלע אותו מיניה וביה כמו זמננו האינסופי מול נטפליקס שהפכה להיות כרית הספיגה ומשככת החרדות הלאומית, עד סופו של הסגר ותחילתו של הסגר הבא או הבחירות, מה שיגיע קודם…

חיים שכאלה.

 

@

 

ובינתיים – התחזית השבועית 

אז.. מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 31 לינואר 21

 

ותחזית האהבה השבועית 

כוכבים לאוהבים – מה קורה השבוע באהבה? 31 לינואר 21

ואסטרו זום…

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

מוזמנים למפגש! 

 0524215559  או  [email protected]   

 

@

 

 

ומה קורה למזלות?

רביעי  3/2

טלה

זהו יום נוסף שבו שוהה הירח בבית הזוגיות והיחסים שלכם, טלאים, מרכך את לבכם הקשוח אך ילדותי משהו, ומאפשר לכם להכניס גם אדם אחר לחייכם… זמן להתבונן לעומק במערכות היחסים שבניתם, ולשדרג אם אפשר.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם נכנסת עמוק יותר ויותר אל תוך הצמידות עם סטורן הנוקשה במזל גדי, ומתחיל להיות לכם קצת כבד. סטורן מכריח אתכם להיות כאן ועכשיו בכל מה שקשור לחשבון הבנק, ולהתמקד במטרות מעשיות.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע בהילוך אחורי במזל דלי, אבל עדיין לא יוצר זויות עם כוכבים אחרים. לאט לאט מתחזקת המגמה שהוא מביא איתו: לשדרג יזמות עכשיו ולסגור מעגלים לפני שפותחים חדשים.

סרטן

נושאי בית ומשפחה ממשיכים לדרוש תשומת לב גם היום, וכעת זה יותר מבחינת שינוי האווירה בבית מבחינה רגשית, לא רק ניקוי או ארגון מחודש. זמן מצוין לשיחות עומק עם קרובים ובני משפחה, ושיתוף ברגשות.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם יוצאת מזוית הפעולה האגרסיבית עם כוכב מרס, למרות שבעיקרון היא עדיין בסביבה ואפשר עדיין לחוש את המתחים והלחצים, כל מלה שלא במקום עלולה להפעיל אצלכם. זמן להרגיע את הרוחות ואת הדרמות.

בתולה

נושאי חומר וכספים על הפרק, בתולות, וזהו זמן טוב להתחיל להתארגן קצת אחרת. הסגר הולך להפתח בקרוב והגיע הזמן לתכניות פעולה מסוג אחר, עם יזמות מעניינות יותר ופתיחות לרעיונות חדשים. קדימה.

מאזניים

הירח שוהה גם היום במזל שלכם ומדגיש את היכולת שלכם לקדם את מה שחשוב לכם באמת עם נוכחות עוצמתית וקסם אישי. מקבץ הכוכבים במזל דלי מביא איתו גישה יצירתית ומעניינת, ורק סטורן קצת מכביד על הלב ועל ונוס.. סבלנות.

עקרב

יש לא מעט תכניות ליום הזה, אבל בעיקרון אתם לא ממש במיטבכם כעת. זהו זמן לעשות קצת פחות, לנוח קצת יותר, ולהתמקד בעצמכם ובמה שעושה לכם טוב. יזמות ופעילות עוצמתית כדאי לדחות למחרתיים. גלו אורך רוח.

קשת

הצד החברתי שלכם מודגש היום, כשהירח שוהה במזל מאזניים מצד אחד, וונוס הרגשית בבית התקשורת שלכם. זהו זמן מצוין לפגוש מעגלי תקשורת חדשים ולהרחיב את הישנים, לפגוש אנשים חדשים ומעניינים ולהכניסם לחייכם, ולדבר בכנות ובאומץ על מה שחשוב לכם באמת.

גדי

הצמידות בין ונוס הרגשית לבין סטורן הנוקשה הולכת ומתחזקת, השריון הגדיי הקשוח נסדק, ואם גם תפתחו את הלב ותאפשרו לאהבה להכנס מן הסתם גם תרויחו בגדול… זמן למלים רכות, להעמקת קשר רגשי קיים, או לדייט מסעיר.

דלי

פתיחות לרעיונות חדשים וגישה חדשה ומאפשרת – הירח המאזנאי מאפשר לכם את כל אלה, אבל הילוכו האחורי של מרקורי כוכב התקשורת במזל שלכם מדגיש דווקא את היכולת שלכם לסגור מעגלים עכשיו, במקום לפתוח חדשים. מעניין.

דגים

משימות מטלות וסידורים למיניהם – היום הזה מדגיש את הצורך לנקות את שולחן העבודה מכל אלה לפני שניגשים להמשך, דגיגים. זהו מיקום מעניין שמתמקד בעיקר במה שצריך לעשות, ולא במה שבאמת רוצים. קצת סבלנות – וסיימתם.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן