תחזית יומית – יום שני – 1 לפברואר 21

רק תזכורת קטנה: ביום ראשון הקרוב ה 7 לפברואר ב שמונה וחצי בערב – מפגש זום מרתק של רינת בורג היועצת ושלי שהנושא שלו: מי אני באמת?   

השמש במפת הלידה מייצגת את ה'אני האמיתי', בעוד האופק במפת הלידה מייצג את הפרסונה שלי מול העולם, אבל מי משניהם הוא באמת אני? ואיזה קשר יש בין השנים במפת הלידה שלי? ומה קורה כשיש קונפליקט בין מה שאני רוצה לבין מה שאני מראה? ובעצם.. מה לקרוא בהורוסקופ – את זה או את זה? ואיך אני יכול לקבוע לעצמי את האופק?

על כל השאלות האלה ועוד כמה, כולל היכולת של כל אחד שגיעי לקבוע בעצמו את האופק שלו ולהבין  את הקונפליקט האסטרולוגי הזה בין ה'אני' לבין הפרסונה שלי, בערב הזה כאן::   מי אני באמת? מפגש וערב מבוא חינמי מרתק!

נשמח לראות גם את ה'אני' וגם את הפרסונה שלכם איתנו.. יאיר ורינת. 🙂 🙂

 

@

 

ועכשיו.. מה קורה היום בכוכבים?

יום שני   2/1

ירח במאזניים 120 ונוס סטורן ויופיטר

שמש במזל דלי צמידות יופיטר (יציאה) 90 אורנוס (יציאה)90 מרס (מדויק!)

מרקורי בהילוך אחורי במזל דלי

ונוס במזל גדי 90 פלוטו (יציאה)

מרס במזל שור 90 יופיטר (יציאה)

סטורן במזל דלי 90 אורנוס (כניסה)

יופיטר 90 אורנוס (יציאה)

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

הירח שוהה במזל מאזניים ובזויות הרמוניות לונוס סטורן ויופיטר… עד כאן נשמע נחמד, נכון? הרמוניה זה טוב לעור הפנים, כידוע, וגם הלב רגוע, נכון?

זהו ש.. לא ממש.

כי דווקא היום יוצרת השמש ששוהה במזל דלי זוית פעולה מדויקת לכוכב מרס האגרסיבי ששוהה במזל שור, וזוית בין השנים האלה… אללה יסטור!

ולמה? ובכן גם השמש וגם מרס הם אלה שמעניקים את האנרגיה לכל גלגל המזלות. השמש ממקדת אצלה אור עוצמה וחום, ומרס מביא איתו את אנרגיית היזמה והכיבוש ובעיקר האנרגיה שמגיעה ישירות מהאגו, יענו אני כאן – ואני מחליט.

זוית פעולה בין השנים האלה מציפה אותנו בשני מקורות אנרגיה סותרים, ואם לא נדע איך לשחרר את האנרגיות האלה הן יבואו נגדנו.

מצד אחד זהו זמן מצוין לפעילות פיזית כי חלק ממנה אכן מרוכז בגוף: הליכה, שחייה, ריצה ואפילו סקס (עדיף מהסוג הפרוע כדי שבאמת תשחרר כאן אנרגיה ולא סתם לכיף..) בהחלט יצליחו להרגיע חלק מהאנרגיות האלה, חוץ…מהאגו.

וזה אומר שריבים קטנים ומעצבנים ודרמות מיותרות עלולות להגיע היום מחר ואפילו מחרתיים, ולחרבש את ההרמוניה המופלאה שדיברתי עליה קודם בקלי קלות: כשהרמוניה נפגשת בדיסהרמוניה – השניה מנצחת. באסה. אז בואו ולא ניתן לה לנצח, לפחות לא בקלות כזו..

ובמקביל – מרקורי בהילוך אחורי מתחיל לתת גז, אבל בלי זויות לכוכבים אחרים. אנחנו מתחילים להרגיש את האנרגיה שזקוקה לסגור מעגלים לפני שממשיכים קדימה, אבל קשה לנו עדיין לזהות איך, איפה, ובאיזה אופן.

וזה – יגיע. סבלנות.

@

 

ובינתיים – התחזית השבועית 

אז.. מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 31 לינואר 21

 

ותחזית האהבה השבועית 

כוכבים לאוהבים – מה קורה השבוע באהבה? 31 לינואר 21

ואסטרו זום…

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

מוזמנים למפגש! 

 0524215559  או  [email protected]   

 

@

 

ומה קורה היום למזלות?

שני 1/2

טלה

הירח עובר היום לבית הזוגיות והיחסים שלכם, אלמנט שאמור לאפשר לטלה להתרכך מעט ולתת מקום גדול יותר לפרטנרים שלכם. אולם זוית של מתח מהשמש למרס שליט המזל שלכם עלולה לגרום לכם להיות עצבניים ומתוחים במיוחד. חשוב לא לריב בכל מחיר.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לצאת מהצמידות עם כוכב פלוטו ותי, אבל הכובד עדיין בסביבה ואיתו גם המעורבות הרגשית הגבוהה שגורמת לכל דבר להיות נפיץ במיוחד. חשוב במיוחד עכשיו להזהר שלא לקלקל יחסים, ולהמנע מסיכונים ומויכוחים מיותרים.

תאומים

כוכב מרקורי מתחיל לנוע מהר יותר בהילוך אחורי, וחשוב כעת לא להתאכזב כשדברים לא קורים מהר מספיק כפי שאתם רוצים, או לא קורים בכלל. זהו זמן טוב להיערך מחדש לקראת הימים הקרובים, ולהתמקד בשינוי סדרי עדיפויות, תאומימים.

סרטן

אחרי יומיים תקשורתיים למדי, מגיע הזמן להשקיע במבצרו של הסרטן: הבית והמשפחה. זהו יום שבו חשוב לארגן מחדש את הבית וסביבתו, לנקות ולסדר ולשנות אווירה בבית, ובהמשך גם עם בני הבית. שעות הערב יתאימו לארוחה ביתית מקרבת לבבות.

אריה

זה נראה כמו אחד הימים היותר מתוחים של השבוע, אריות: השמש שליטת המזל שלכם יוצרת היום זוית פעולה מדויקת עם כוכב מרס האגרסיבי, והמעורבות הרגשית הגבוהה שלכם עלולה להפוך את היום לטעון ולא קל. נסו לא לחפש בכוח את המלה האחרונה.

בתולה

אחרי יומיים שבהם הייתם במיטבכם באופן יחסי, עובר לו הירח לבית החומר והכספים שלכם, בתולות. זהו זמן טוב להתבונן היטב בנעשה בחשבון הבנק, ובעיקר בפרטים הקטנים, בתולות. כעת הזמן לשנות את סדר העדיפויות מבחינת הוצאת כספים, ולחזור ליציבות.

מאזניים

נראה שלא ממש הייתם במיטבכם בימים האחרונים, אבל היום ומחר הכל משתנה: הירח עובר למזל שלכם, הקסם האישי חוזר לו ביחד עם החיוך, ואת היום הזה כדאי להקדיש לפגישות החשובות וליזמות המשמעותיות של השבוע, ולשתף בהן אנשים קרובים.

עקרב

ונוס הרגשית יוצאת לאיטה מתוך הצמידות עם פלוטו שליט המזל שלכם והמתחים יורדים. הירח שנמצא היום במזל מאזניים לא מוצא אתכם במיטבכם. זהו זמן טוב להוריד הילוך, להיות קצת לבד, לדחות פגישות חשובות ושיחות משמעותיות לעוד יומיים שלושה, ובינתיים – למלא מצברים עקרבים. כעת אתם זקוקים למנוחה ורגיעה ולטעית מצברים איטית.

קשת

השמש ממשיכה לצאת מהצמידות עם יופיטר שליט המזל שלכם, אבל הגישה לחיים היא עדיין אופטימיות יחסית, וזהו זמן טוב למסע קניות גדול לבית למשפחה או לעצמכם, אבל… בפרופורציות. זהו זמן טוב לשיחות עומק עם בני משפחה על תכניות משותפות.

גדי

על פניו זה נראה כמו היום האמביציוזי שלכם, גדיים: הירח שוהה לו בבית הקריירה שלכם, התדמית שלכם בעיני העולם הולכת ומשתפרת, וזהו זמן טוב להתחיל מהלך של יזמה אישית חברתית או מקצועית חדשה, ולמצוא ללכם שיתתופי פעולה חכמים והולמים.

דלי

מיקומו היום של הירח במזל מאזניים מביא איתו פתיחות לרעיונות חדשים, ויכולת להרחיב אופקים ולקבל החלטות על כניסה לאזורי פעולה חדשים ומעניינים. חשוב לא להתבצר היום בעקרונות, ולאפשר לחשיבה חדשה ורעיונות חדשים להחזיר אתכם לעשייה.

דגים

זהו יום שבו כדאי וחשוב לפעול בזהירות, דגיגים, ולא לעשות שטויות. הפתיל שלכם קצר כעת במיוחד, ושיקול הדעת אינו במיטבו – שני אלמנטים שמצדיקים התנהלות זהירה במיוחד, בעיקר בנושאי כספים, ואי לקיחת סיכונים מכל סוג שהוא. חשבו פעמיים על כל מהלך, ונועו בזהירות בכבישים ובדרכים.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן