תחזית יומית ובלוג – יום חמישי – 4 לפברואר 21

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

חמישי  4/2

ירח בעקרב 90 יופיטר ושמש 120 נפטון

שמש במזל דלי 90 מרס (יציאה)

מרקורי בהילוך אחורי במזל דלי

ונוס במזל דלי צמידות סטורן (כניסה)

מרס במזל שור 90 יופיטר (יציאה)

סטורן במזל דלי 90 אורנוס (כניסה)

יופיטר 90 אורנוס (יציאה)

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

הירח שוהה היום במזל עקרב הטעון והכוחני, כשהוא יוצר זוית פעולה ליופיטר כוכב השפע ולשמש, וזוית הרמונית לנפטון.

הצירוף הזה הופך את המעורבות הרגשית שלנו לגדולה עוד יותר, והשיא שלה הוא הצמידות בין ונוס הרגשית לסטורן הנוקשה שאפשר כבר להרגיש, ושמגיעה לשיאה בסוף השבוע.

מקבץ כוכבים גדול במזל דלי הפתוח והמאפשר אבל.. מרקורי כוכב התקשורת בהילוך אחורי במזל הזה עצמו, מצביע לא רק על תוכן חברתי וקהילתי במינון גבוה יותר שאנחנו נחשפים אליו כעת, אלא גם יכולת לתקן ולשדרג את התקשורת שלנו עם העולמות הפתוחים האלה, ולא לקחת אותם ואת תחושות החופש והשמחה שהם מבטיחים כמובנים מאליהם.

הצמידות הזו בין ונוס לסטורן מאשררת בדיוק את זה: החופש האמיתי הוא בגבולות בטוחים ואמינים, שבו אתה יכול לא רק להיות חופשי אלא גם לממש את החופש הזה באופן יצירתי, חברתי, ו…אנושי.

כן, אנושי. המלה הזו משמעותית היום יותר מתמיד, ששתי מגמות עיקריות מתבלטות בה בתקופה הזו. האחת – מגמה שרירותית וכוחנית ואפילו נהנתנית שמנצלת את תחושת החופש והמרחב לצרכים אגואיסטיים, מול תחושת כוח אמיתית שכולנו רוצים לחלוק, ושכוחה הוא בהתעלותה מעל האגו שלנו ובחלוקת הכוח השווה לכל.

ראינו את זה היטב בבחירות בארצות הברית שבה בסופו של דבר ניצחה האנושיות את הלאומנות והמניעים האגואיסטים, אנחנו רואים את זה גם בבורסה כעת כשההמון החופשי מתחיל לגלות את כוחו מול גורמים כוחניים וצנטרגליסטים שהתרגלו לשחק בחוקים שהם עצמם קבעו, וניפגוש זאת כמובן גם אצלנו, כששתי הגישות האלה – זו השמרנית הנהנתנית והמניפולטיבית מנסה להמשיך ולשלוט מול הצד האנושי המוסרי ובעיקר ההומני והלא כוחני, שמנסה להשתחרר ולחזור לרוח החופש שאפיינה בעבר את המדינה הזו.

למעשה המאבקים האלה נערכים עכשיו לא רק אצלנו או בארצות הברית אלא במקומות שונים בעולם, והם מייצגים את כוחו של אורנוס שליט הדלי שמפרק ומנתץ מבנים שמיצו את עצמם ואת השפעתם, ומאפשר לכוחות חדשים רעננים ומוסריים לחדור פעימה, ולנסות ולהלחם על עקרונות החופש הזה שרובנו רוצים כל כך.

מי ינצח? בסופו של דבר אורנוס הוא כוח הטבע החזק כאן, והוא ינצח וישליט את החדש תוך טאטוא המגזר השמרני והכוחני, גם אם זה יקח לו יותר זמן ממה שנראה לעין. אי אפשר להלחם בכוחות הטבע, לא בתחבולות ולא בעורמה, ואורנוס הוא אלוף בלצעוק 'המלך הוא עירום' בקול גדול.

רק סבלנות…

אבל בינתיים המאבק הזה מתנהל פה בקטן, היום ובסוף השבוע, כשמקבץ כוכבים גדול במיוחד מנסה להלהיב את רוח החופש שלנו, אבל הצמידות בין ונוס לסטורן מביאה איתה כמה ימים מכבידים ומקרקעים, שמזכירים לנו מה חשוב לנו באמת, ועל מה אנחנו נלחמים פה: על בטחון – אבל לא בכל מחיר, בטח לא כשהמחיר הוא שעבוד העקרונות שלנו לטובת שכבה דקה של נהנתנים רבי השפעה.

בימים שלישי ורביעי ונוס תמשיך הלאה, אבל מרקורי ימשיך לחזור בהילוכו האחורי במזל דלי ולהזכיר לנו שלמרות מקבץ הכוכבים הגדול במזל דלי שכולל עכשיו את השמש סטורן יופיטר וונוס חוץ ממרקורי, החופש המדובר הזה והגישה ההומנית הם ממש לא מובנים מאליהם.

בכל מקרה – יהיה מעניין…

 

@

 

 

 

ובינתיים – התחזית השבועית 

אז.. מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 31 לינואר 21

 

ותחזית האהבה השבועית 

כוכבים לאוהבים – מה קורה השבוע באהבה? 31 לינואר 21

ואסטרו זום…

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

מוזמנים למפגש! 

 0524215559  או  [email protected]   

 

@

 

 

 

ומה קורה היום למזלות?

 

חמישי 4/2

טלה

ירח עקרבי הופך את היום הזה לטעון ומאוד רגיש, ואתם עלולים לפרש לא נכון מלים של אחרים ולהכנס ללחץ, וחבל. היום הזה חשוב לא לקחת סיכונים מיותרים, ולשלוט בתגובות. יום מצוין לשיחות עומק מכל סוג.

שור

דיאלוג – זו מלת המפתח של היום הזה, שוורים. דיאלוג בין אדם לחברו, דיאלוג עם בן או בת הזוג, דיאלוג מקצועי בגובה העינים – יום מצוין לשיחות של אחד על אחד, ואם גם הלב פנוי – אפילו לדייט מקסים בשעות הערב.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע בהילוך אחורי, ולהביא איתו לא מעט טעויות בשיפוט ובשיקול הדעת. חשוב במיוחד ביום שכזה לשמור היטב על הארנק על המפתחות ועל הטלפון, ולא לבטל פגישות בלי סיבה מוצדקת.

סרטן

הירח בבית היצירתי שלכם הופך את היום הזה ליצירתי במיוחד מבחינת פתרונות לבעיות, וחשיבה לטווח ארוך. זוית פעולה בין הירח שליט המזל שלכם ליופיטר כוכב השפע, מביאה איתה גישה אופטימית גם גם מזהירה מאופטימיות יתר.

אריה

נושאי בית ומשפחה על הפרק היום ומחר, והם מכריחים אתכם לראות לא רק את עצמכם אלא גם את אלה הקרובים אליכם, אריות. השמש יוצאת מהזוית עם מרס, הלחצים בירידה, ולאט לאט חוזר לו החיוך.

בתולה

תקשורת – זו מלת המפתח של היום הזה, בתולות. מיקומו של הירח בבית התקשורת שלכם מגביר את הצורך ביציאה ממקום פסיבי, וביזמות תקשורתיות חדשות. הגיע הזמן לחפש לכם שתופי פעולה חדשים.

מאזניים

נושאי חומר וכספים מעסיקים אתכם כעת, לקראת סופו של השבוע, גם בגלל קרבתה של ונוס שליטת המזל שלכם לסטורן הנוקשה. חשוב כעת להתבונן באומץ בנעשה בחשבון הבנק, ולהתמקד בכאן ובעכשיו. פעלו בזהירות.

עקרב

הירח שוהה לו היום במזל שלכם והקסם האישי שלכם בשיאו. זהו זמן מצוין לכל הפגישות החשובות של השבוע בזום או בטלפון, או לדחות לשבוע הבא שבו יוקל – כך אומרים – הסגר. מלת המפתח – יזמה.

קשת

יש לא מעט תכניות ליום הזה, אבל היום ומחר אתם פשוט לא במיטבכם, קשתים. חשוב במיוחד עכשיו לפעול בזהירות מכסימלית, לא לקחת סיכונים מכל סוג שהוא, ואת הפגישות והיזמות שלכם – לדחות ליום ראשון.

גדי

הירח העקרבי שם את הדגש עכשיו בעיקר על כל מה שקשור ליכולת שלכם לקדם נושאים הקשורים לצד החברתי שלכם, גדיים. זהו זמן לעבות קשרים, להתמקד בקשרים מקצועיים, ולהרחיב מעגלי תקשורת.

דלי

אתם אלה שנמצאים היום באור הזרקורים, דליים. מעבר לעובדה שהירח שוהה לו בבית הקריירה שלכם, הרי שמקבץ הכוכבים במזל שלכם עוצמתי במיוחד. הילוכו האחורי של מרקורי מדגיש את הצורך לשנות גישה, ולשדרג את הקיים.

דגים

היום הזה מצריך מכם פתיחות לרעיונות חדשים ולאנשים לא מוכרים, כמו גם לאפשרויות חדשות של צמיחה והתפתחות אישית. זמן טוב לחשוב כמה צעדים קדימה ולטווח ארוך, אבל לחכות עדיין עם מימוש הרעיונות.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן