תחזית יומית – 24 למרץ 22

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

חמישי  24/3

ירח בקשת 60 סטורן ונוס ומרס 90 מרקורי נפטון

שמש במזל טלה  

מרקורי צמידות נפטון (מדויק!)

ונוס במזל דלי

מרס  במזל דלי 90 אורנוס (יציאה)

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל דגים 60 אורנוס

אורנוס בשור

נפטון במזל דגים

פלוטו במזל גדי

כוכב מרס נמצא עדיין בזוית פעולה לכוכב אורנוס האגרסיבי, אבל הצמידות בין מרקורי לנפטון היצירתי והמעורפל והזויות של הירח לשניהם – כל אלה עשויים בהחלט לשנות את מצב הרוח שלנו, ולמרות שהאלימות והכוחנות עדיין ברקע הן בגלל הפיגוע הנורא בבאר שבע והן בגלל המלחמה באוקראינה – הרי שהצירוף הזה של מזג האוויר, העננים השחורים, הברד הפוך ושנת הכפיות בכל זאת מייצרים משהו פיוטי עדין ובעיקר יצירתי…

אז.. תנו לה צ'אנס, ליצירתיות הזו, בעיקר כשהיא באה עם לב פתוח ועם – איך לא – אהבה, והרבה ממנה…

 

וכך נראית מפת הכוכבים של היום הזה

@

 

 

וכך נראית מפת הכוכבים של השבוע

 

@

 

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום  ומדייקים או משנים כיוון!

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

ליווי אישי : ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

@

 

ומה קורה היום למזלות?

חמישי  24/3

טלה

ירח קשתי מביא איתו טאץ' הרפתני ליום הרגשני הזה, ופתיחות רבה לרעיונות חדשים לטלאים. אולם מרס שליט המזל שלכם עדיין בזוית לאורנוס, והצורך להמנע מסיכונים עודנו כאן.

שור

זוית מעשית שיוצר היום הירח עם ונוס שליטת המזל שלכם מביאה איתה יכולת לשנות מצב רוח וכיוון, ולפעול באופן מעשי כדי לממש רעיונות ויזמות. שתופי פעולה – צו השעה.

תאומים

 הצמידות בין מרקורי שליט המזל שלכם לנפטון הרגשי מדויקת היום, וזה בהחלט אלמנט מערפל מבלבל והופך את הכל לרגשי ואפילו לרגשני.. החלטות חשובות – נסו לדחות.

 

סרטן

הירח הקשתי שם את הדגש היום דווקא על המחוייבויות שלכם, סרטנונים. בין אם המדובר במחוייבות מקצועית או חברתית – זה הזמן ללכת עם הדברים עד הסוף, להיות גם עבור אחרים.

אריה

הצד הרומנטי שלכם הופך פעיל היום כשהירח שוהה במזל קשת המאכלס את בית הרומנטיקה והאהבה שלכם, אריות, וכשהאריה אוהב – זה מכל הלב הגדול שלו.. תנו היום מקום לאהבה.

בתולה

הבית ואוירת הבית זקוקים היום לקצת יותר תשומת לב, בתולות. אולם השמש במזל טלה מזהירה שלא לפעול כעת בפזיזות, ולהזהר מהחלטות חסרות שיקול דעת אמיתי.

מאזניים

השמש עושה צעדים ראשונים בבית הזוגיות והיחסים שלכם, ואולי הגיע הזמן להשקיע קצת יותר זמן ומחשבה בדיאלוג הזוגי ובזוגיות בכלל. מרס ונוס וסטורן במזל דלי מדגישים את הצורך במימוש אישי יצירתי, מאזנאים, בתקופה זו.

עקרב

נושאי חומר וכספים ממשיכים להיות על הפרק גם היום, עקרבים. זהו זמן שבו כדאי לפעול באופן חסכוני, ולהזהר מהחלטות פזיזות והוצאות גבוהות. שעות הערב יתאימו לבילוי שקט.

קשת

גם היום שוהה הירח במזל שלכם, מאפשר לכם להשלים תהליכים שהחלו אתמול מצד אחד, ומצד שני – להתמקד ביזמות חדשות מכל סוג. כעת הזמן לממש רעיונות יצירתיים שעלו בשבוע האחרון.

גדי

היום כשהירח שוהה במזל קשת אתם לא ממש במיטבכם. מה שאומר הורדת מינון הפעילות שלכם, ודחיית החלטות מכל סוג למחר או מחרתיים. זמן טוב לשיחות עומק ונפש.

דלי

חברים ידידים מכרים וקרובים – הירח הקשתי מדגיש היום את הקשרים איתם, ואת הדיאלוג שלכם עם המעגלים החברתיים שלכם. זמן טוב להכיר אנשים חדשים ומעניינים, ולהכניסם לחייכם.

דגים

זה נראה כמו היום האמביציוזי שלכם: הירח שוהה בבית הקריירה, אבל מרקורי שצמוד לנפטון שליט המזל שלכם יכול לעזור בקידום ושיווק איתי, ובמפגשים מעניינים עם  אנשים שיכולים לעזור.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן