תחזית יומית – רביעי 23 למרץ

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

רביעי  23/3

ירח בקשת 60 פלוטו 120 שמש

שמש במזל טלה  60 פלוטו

מרקורי צמידות יופיטר (יציאה) צמידות נפטון (כניסה)

ונוס במזל דלי צמידות מרס (יציאה) 90 אורנוס (יציאה)

מרס  במזל דלי 90 אורנוס (מדויק!)

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל דגים 60 אורנוס

אורנוס בשור

נפטון במזל דגים

פלוטו במזל גדי

ירח קשתי מביא איתו טאץ' הרפתקני וקצת מאזן את התמונה הכללית, שהרגשנות ומצבי הרוח הם האישו המרכזי בה כשהוא מהווה את הפלנטה היחידה היום שנמצאת ביסוד האש…

זוית הפעולה בין מרס לאורנוס מדויקת גם היום, ומזמינה מינון כפול של זהירות בכל תחום שהוא, החל מאירועים מסוגים שונים וכלה בנהיגה בכבישים: שיקול הדעת שלנו אינו במיטבו היום, ולכן כדאי לפעול לא רק בזהירות אלא גם באיטיות מכוונות כדי שתהיה לנו שליטה רבה יותר על הדברים.

הצמידות בין נפטון למרקורי כוכב התקשורת מאוד רגשית ולא ברורה: יש כאן הרבה דמיון מצד אחד, אבל גם הרבה חוסר ודאות ומצבי רוח רגשניים שמשתנים במהירות, עם טאץ' עגמומי שמתאים לנפטון, ולכן כדאי דווקא עכשיו להזהר בדרך קבלת ההחלטות שלנו ולהצמד לעובדות, ולא למה שהרגש מכתיב..

 

 

@

 

וכך נראית מפת הכוכבים של השבוע

 

@

 

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום  ומדייקים או משנים כיוון!

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

ליווי אישי : ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

@

 

@

 

ומה קורה למזלות?

רביעי  23/3

טלה

כמו אתמול גם היום – יום מסוכן מאוד שבו מרס בזוית פעולה מדויקת לאורנוס. הזהרתי אתמול וראינו מה קרה: רוצח נכנס לאקסטזה של אלימות… שמרו על עצמכם יום נוסף.

שור

הירח הקשתי גורם לדברים לנוע במהירות רבה יותר, והשור שלנו שרגיל להתנהלות איטית ומתודית יותר עלול לעשות כמה שגיאות בשיפוט היום… החלטות – דחו למחר.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם מתרחק מיופיטר כוכב השפע אבל עדיין אפשר לגלות פה ושם כמה אפשרויות חדשות ומעניינות להרחבת אזורי פעולה ויזמות לטיולים והתחלות חדשות. קחו יזמה.

סרטן

מזל סרטן שייך ליסוד המים אבל הירח שליט המזל שלכם שוהה היום במזל קשת השייך ליסוד האש.. התוצאה – אי הבנות ודרמות קטנות שעלולות להתפתח. קחו הכלב איזי.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל טלה השייך גם הוא ליסוד האש, והאריה שלנו יכול להתחיל עכשיו לחשוב כמה צעדים קדימה. הגיע הזמן להרחבת אופקים.

בתולה

נושאי בית ומשפחה עומדים במרכז תשומת הלב היום ומחר, וזהו זמן לפתור בעיות תקשורת שבינו לבינה או בינכם לבין חלקים אחרים במשפחה: שימו את הביקורת בצד, ופתחו את הלב

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל דלי כשהיא מתרחקת מהזוית עם אורנוס והשקט מתחיל לחזור לסביבה. הגיע הזמן לתת מקום גדול יותר לאהבה, מאזנאים.

עקרב

נושאי חומר וכספים מעסיקים עכשיו את העקרבים שלנו, ובעיקרון קשורים לצורך להרגיש בטחון רגשי ואישי. זמן טוב להשקעת מחשבה בנעשה בחשבון הבנק, כדי להמנע מהפתעות.

קשת

זה נראה כמו היום שלכם, קשתים: הירח שוהה במזל שלכם, הקסם האישי שלכם שיאו, וביחד עם השמש ששוהה במזל טלה מחזיר אתכם להתלהבות ולריגושים.. אל תאבדו את הראש.

גדי

יש כמה וכמה תכניות מעניינות ליום הזה, אבל מיקומו של הירח במזל קשת מדגיש את הצורך לשהות היום בעיקר מאחורי הקלעים, ולא בקדמת הבמה. זמן לטעון מצברים, גדיים.

דלי

מרס וונוס במזל שלכם – הרבה אקשן ואנרגיה מצד אחד, אבל גם טאץ' רומנטי וידידותי במיוחד מצד שני.. זוית הפעולה בין אורנוס למרס עדיין עלולה לגרום לאירועים לא קלים. זהירות!

דגים

נראה שדווקא אתם נמצאים היום באור הזרקורים, דגיגים, כשהירח שוהה לו בבית הקריירה והתדמית שלכם, ואתם מושכים תשומת לב: נצלו אותה כדי לקדם תכניות ויזמות חדשות.

 

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן