תחזית יומית – 28 למרץ 22

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

שני  28/3

ירח בדלי צמידות ונוס ומרס

שמש במזל טלה  

מרקורי במזל טלה

ונוס במזל דלי צמידות סטורן (מדויק!)

מרס  במזל דלי

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל דגים 60 אורנוס

אורנוס בשור

נפטון במזל דגים

פלוטו במזל גדי

 

מקבץ כוכבי גדול במיוחד במזל דלי הופך את כל נושא התקשורת הקשורה למדיה ולרשתות החברתיות למודגש במיוחד.

הירח צמוד גם לונוס וגם למרס, והצורך שלנו בחיבוק חזק במיוחד.

אבל מה שבאמת גורם לנו לצורך הזה בחיבוק היא הצמידות המדויקת הזו בין כוכב סטורן הנוקשה לבין ונוס הרגשית החמה והמכילה…

לב חם במקום כתף קרה? אכזבה רגשית? או אולי תחושת מחסור ומצוקה? גם וגם, האמת, אם כי אצל כל אחד המינונים הם אחרים.

ומה מיוחד דווקא בצמידות הזו? על כך ועל עוד כמה נושאים פירטתי בהרחבה כאן, בסרטון הזה.

@

 

וכך נראית מפת השמים של השבוע

@

 

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום  ומדייקים או משנים כיוון!

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

ליווי אישי : ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

@

 

 

@

 

 

@

ומה קורה למזלות?

שני 28/3

טלה

הצד החברתי שלכם מודגש היום, טלאים. זהו זמן טוב לשתופי פעולה מכל הסוגים, כשהשמש ומרקורי במזל שלכם נותנים לכם רוח גבית עוצמתית. קדימה.

שור

זה אחד הימים היותר קשוחים של השבוע מבחינתכם, שוורים. סטורן הנוקשה בצמידות מדויקת לונוס הרגשית שליטת המזל שלכם: כבד לכם אך זה הזמן לקבוע עובדות בשטח.

תאומים

מרקורי אתמול עבר למזל טלה והוא לא יוצר עדיין זויות עם כוכבים אחרים, אבל כמו שכתבתי – הימים הראשונים למעבר כזה עלולים להביא איתם אלימות פתאומית. זהירות.

 

סרטן

הירח שליט המזל שלכם במזל דלי, וזהו יום שבו כדאי להתנהל בזהירות מכסימלית, לשים לרגע את הרגש בצד – ולהשתמש בהגיון כדי שלא לעשות שגיאות בשיקול הדעת. סבלנות.

אריה

דיאלוג – זו מלת המפתח של יום כזה, כאשר הירח מרס ונוס ואפילו סטורן נמצאים מול המזל שלכם ומאתגרים אתכם בכמה סוגי פעילות ודיאלוג שונים: חשוב לדבר על הכל!

בתולה

מקבצי כוכבים במזל טלה ביסוד האש ובמזל דלי ביסוד האויר לא ממש תורמים לכם אלא יוצרים מתחים לא קטנים. יופיטר ממול במזל דגים מאתגר: זמן לחשוק שפתיים, ולהתמקד במטרה.

מאזניים

מקבץ הכוכבים במזל דלי מביא איתו פתיחות רגשית נאה ויכולת להתמקד במה שבאמת חשוב לכם דווקא כעת: רגשות עדינים בכלל, ואהבה בפרט. פתחו את הלב, מאזנאים…

עקרב

מקבץ הכוכבים הגדול במזל דלי מכריח אתכם לפעול בחכמה בבית ובסביבתו. זמן לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, להתפייס ולהכיל,  ולנסות ולפתוח דף תקשורתי חדש עם העולם.

קשת

בית התקשורת שלכם ממשיך להיות עמוס במיוחד גם היום, והקשת שלנו נדרש לדבר לשתף לחלוק ולהסביר ולאפשר למלים לפעול אתכם – ועבורכם. חשוב להבהיר עמדות ככל האפשר.

גדי

נושאי חומר וכספים חשובים בעולמו של הגדי, אבל בעיקר ביום שכזה כשמקבץ הכוכבים בבית החומר והכספים שלכם גדול במיוחד. זהו זמן לחוזר ליציבות בחשבון הבנק, ולחשוב לטווח ארוך.

דלי

אל הכוכבים מרס ונוס וסטורן מצטרף הירח ליום נוסף של אקשן, ונראה שהכדור כעת הוא אצלכם, ומכמה וכמה זויות בו זמנית. היו מרוכזים וממוקדי מטרה, כדי להמנע מהחלטות שגויות.

דגים

יש לא מעט תכניות ליום הזה, אבל הדגיג שלנו נאלץ לשנות תכניות ובצדק: אתם לא ממש במיטבכם כעת, ולכן כדאי לדחות החלטות ותכניות למחר או מחרתיים, ורק אז – לצאת לאקשן.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן