הורוסקופ יומי – שלישי 18 לאוקטובר 22

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

שלישי  18/2

ירח  באריה 120 יופיטר 90  שמש וונוס

שמש במזל מאזניים 120 סטורן ומרס 150 נפטון (יציאה) 90  פלוטו (כניסה)

מרקורי במזל מאזניים

ונוס במזל מאזניים 150 אורנוס (יציאה) 150 נפטון (מדויק!) 120 מרס וסטורן (משולש)

מרס במזל תאומים  מאט את הקצב 120 סטורן 90 נפטון

פלוטו בגדי נפטון  (יציאה)

סטורן במזל דלי 90 אורנוס (יציאה)

יופיטר במזל טלה בהילוך אחורי

אורנוס בשור

נפטון במזל דגים 60 פלוטו

פלוטו בגדי

הירח שוהה היום במזל אריה האנרגטי, אבל לא בטוח שהאנרגיה הזו תבוא לידי ביטוי, חוץ מאשר במקרים מאוד מסוימים: השמש עדיין בזוית של מתח לנפטון המטשטש ומערפל, והיום ונוס עצמה יותר זוית מדויקת של מתח לאותו נפטון מטשטש ומערפל עצמו, מה שאומר שהיום הזה שעשוי להתחיל באנרגיה נפלאה וחיובית עלול מהר מאוד להדרדר לאוסף של פעולות שמתמסמסות מתחת לים של כוונות טובות, אבל עם אפס תוצאות משמעותיות..

כן, הרגשות שולטים השבוע והרגש סציפית שולט היום כשגם ונוס וגם נפטון שהוא בעצם אוקטבה גבוהה שלה מייצגות אותו.

אז.. מה עושים עם כל הרגש הזה? ולא רק היום – עד סוף השבוע לפחות…הממ…

ובכן, התשובה היא – עושים. כן, לא תמיד זה, ולא תמיד באמת להתמקד במה שחשוב באמת עם כל הסחות הדעת האלה אבל אין ברירה: חורקים שיניים, נכנסים לסדרת סשנים קצרים של משמעת עצמית, ונסים ליצור ולחבר את כל האבנים האלה שמונחת בביצה לרצף שאפשר לדלג עליו ואז בצעדים קצרים אפילו להתחיל לתפוס קצב ולנוע עליו בבטחה.

וזה – למרות המחיר והזמן ומצבי הרוח – אפשרי.

מי בעיקר יושפע מזה? היום הזה – בעיקר מזלות שור, מאזניים,  וכמובן  דגים קשת תאומים ובתולה.

מחר ומחרתיים זה כבר קצת משתנה כי פלוטו נכנס לתמונה עם אנרגיה כוחנית ויצרית מסוג אחר, אבל להתרכז יהיה שם לא פחות קשה…

אבל שוב – ולמרות הכל – אפשרי.

וכך נראית מפת השמים של היום הזה

@

@

רוצה להיות האסטרולוג של עצמך והאנשים הקרובים אליך ולשלוט בחייך?

ב קורס מאסטר1 תלמד לעשות זאת בשיטה הייחודית שלי תוך שלושה חודשים בליווי אישי שלי

כל הפרטים – נמצאים כאן – Master1

@

רוצים  לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי :  ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי !

@

אסטרו-זום – צומת דרכים, מערכות יחסים, משברים, מימוש פוטנציאל, מפת דרכים עתידית

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים

טל. 0524215559  או  [email protected]

זומיאיר 🙂

ו

ומה קורה למזלות?

שלישי 18/10

טלה

השבוע כבר מרגישים שמרס מאט את הקצב, קצת מתסכל האמת וגם הזוית הרגשנית עם נפטון מכניסה מצבי רוח. סבלנות.

שור

אפשר לומר שהחג הזה כבר נגמר אבל הירח שבמזל אריה ממליץ על עוד יום סוכתי אחד, ככה בשביל הפאן… המתח בין ונוס לנפטון מדויקת היום: התמקדו בעובדות, שוורים.

תאומים

מרקורי ממשיך לנוע במזל מאזניים ולהביא איתו שיחות נאות של אחד על אחד ובארבע עינים. זמן מצוין להרחיב מעגל חברתי ואפילו לחזר..

סרטן

הירח במזל אריה מסמל שנושאי חומר וכספים על הפרק: זמן למבט עומק בחשבון הבנק, ובשעות אחר הצהריים – יציאה למסע קניות וחידוש המלאי

אריה

נראה שזה היום שלכם, אריות: הירח שוהה לו במזל שלכם, הקסם האישי שלכם בשיאו, וזה בדיוק הזמן לפגישות חשובות ושיחות משמעותיות. אל תדחו.

בתולה

יש הרבה תכניות ליום הזה, אבל הירח שבמזל אריה גורם לכם שלא להיות במיטבכם. לכן כדאי היום להוריד הילוך, להיות קצת לבד, ופגישות לדחות למחרתיים

מאזניים

זוית המתח של ונוס שליטת המזל שלכם עם נפטון מדויקת היום. פעלו בזהירות. הירח מדגיש את הצד החברתי: הגיע הזמן להרחיב מעגלים.

עקרב

גם השמש וגם ונוס נכנסות עמוק אל תוך זוית הפעולה עם פלוטו שליט המזל שלכם והימים הקרובים עלולים להיות מתוחים וטעונים. נסו לגלות איפוק ואורך רוח.

קשת

הירח שוהה היום במזל אריה השיי גם הוא ליסוד האש, אלמנט שגורם לכם לתחושת נינוחות מסויימת. מקבץ הכוכבים במזל מאזניים הופכים אתכם לחברתיים במיוחד.

גדי

היום הזה כדאי לפעול בזהירות מכסימלית, גדיים: הירח במזל אריה עלול לגרום לכמה מאבקי אגו מיותרים, וחשוב לא לקחת סיכונים לא בנושאי כספים ולא בכביש.

דלי

זוגיות ויחסים – מיקומו של הירח היום שם את הדגש בדיוק על הנושאים האלה. זמן להעמיק קשרים קיים או לשם שינוי לצאת לדייט, ולשתף ברגשות.

דגים

זוית פעולה בין מרס לנפטון שליט המזל שלכם וזוית של מתח בין ונוס לנפטון היום גורמות לאיבוד פרופורציות ונדנדה רגשית לא קלה. זמן מצוין ליצירה, ריקוד, ציור וכו.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן