תחזית יומית – שני 8 ליוני 2020

אז… מה קורה היום בכוכבים?

שני 8/6

ירח בגדי צמידות פלוטו 60 מרס ונפטון

שמש במזל תאומים 90 מרס (יציאה)

מרקורי במזל סרטן 120 מרס 60 אורנוס

ונוס  בהילוך אחורי במזל תאומים .

מרס במזל דגים צמידות נפטון (כניסה)

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (יציאה) .

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי 

@

זהו יום נוסף שבו הירח שוהה במזל גדי, וכל מה שקשור לאמביציה, קריירה ודרייב להצלחה ולהתפתחות חזק במיוחד, אם נבחר בדיוק בנושאים האלה כדי לסמן את היום הזה והאנרגיה שלו, נאפשר בעצם לאנרגיות האלה לא רק להתמקד אצלנו ובחיינו, אלא גם לתפוס כיוון מוגדר של חשיבה ופעולה ממוקדות מטרה.

כמובן שבלי אנרגיה מקבילה שעולה מתוכנו לקראת הצד החיצוני הזה דברים לא יקרו, וצריך ללחוץ על הידית כדי שהדלת תיפתח, אבל עצם הידיעה שאלה הנושאים שיכולים להיות היום במרכז העשייה שלנו לא רק על ידינו אלא גם על ידי הכוכבים, אפילו אם למשל אתם קוראים את זה ממש עכשיו ומרגישים את הקריאה הזו מבפנים כשהיא נענית על ידי איזשהו פולס פנימי בתוככים, יכולה לגרום לתהליך הזה בתוכנו לקרום עור וגידים באופן לא רע.

אם נוסיף לכך את הצמידות היום של הירח לכוכב פלוטו העוצמתי שנמצא כבר בסוף מזל גדי, וזויות פרקטיות לכוכבים מרס ונפטון שמצביעות על אפשרויות מעניינות של שיתופי פעולה בין עם אנשים שחושבים כמוכם ויכולים לסייע ובין אם סיטואציות שמזמינות יזמה מצדכם כדי להזיז דברים, נבין אולי את מה שאני מנסה להעביר בבלוג הזה באופן קבוע: שתוף פעולה אישי פנימי עם האנרגיה החיצוניות כביכול האלה שמסומלות על ידי הכוכבים ומראות בעצם איזה אנרגיות עובדות עכשיו, שגורם לנו לפעול ולעשות דברים מתוך צירוף של תחושה פנימית ביחד עם ידע חיצוני, יכול להפוך פעולות כאלה לתלת מימדיות אם אכן ניתן להם את מימד העשייה הזו שקובע עובדות בשטח, והופך את איזור הפעולה הקוואנטי הלא ברור שכולנו נמצאים בתוכו לעובדות מוצקות של כאן ועכשיו, ומכאן – גם למימוש אישי בשטח.

וזה אפשרי. דפנטלי. היום הזה שבו יש ריכוז ומיקוד מדויק שכזה מצד הירח, בהחלט יכול להכניס השפעה יומית מדויקת שכזו לא רק לעשייה אישית, אלא גם לדפוס פעולה מוכר שנשען על כמה גורמים, ויוצר את אותה נקודה מסתורית שארכימדס דיבר עליה – לא זוכר אם זה היה באמבטיה או כשנפל ממנה בהתרגשות כשגילה אותה – כשאמר: תנו לי נקודה אחת, ואזיז את העולם.

ואם המדובר בעולם האישי שלנו, למשל, זו בהחלט אפשרות פוטנציאלית אמיתית, ולא רק.

אז במה נשאר לנו עוד להתחשב ביום שכזה, אם אנחנו מחליטים ללבוש את גופיית ה ג'סט דו איט, ולצאת לאקשן?

ראשית – מרס שנצמד יותר ויותר אל נפטון המטשטש ומערפל, צמידות שעלולה למסמס מטרות מדויקות ועוצמתיות ככל שיהיו כשהיא הופכת את המעורבות הרגשית שלנו לזו שפועלת בעוצמה מאחורי הקלעים, מה שגורם לנו להפר את האיזון הקדוש בין הרגש לשכל ולהגיון, ולתת את השליטה לרגש שהוא כידוע משתנה במהירות ומתעתע לא מעט. מה עושים? נצמדים לעובדות ולא מוותרים עליהן למרות הכל. קל לומר, כמובן, אבל גם לא מאוד קשה לעשות: עניין של החלטה פנימית. קצת נסיון, רואים שזה עובד, וזה הופך להתנייה יעילה מול מסמוס רגשי גם בסיטואציות אחרות.

מה עוד? הכעסים של השמש ומרס בגלל הזוית ביניהם – פתיל קצר הוא בהחלט אויב לא קטן לכל סוג של מימוש, אבל נושא השליטה בהם הוא עתיק יומין ודוסקס לא מעט בכל פינה אפשרית. בסופו של דבר הזוית האישית שלנו היא זו שקובעת כמה כעס ותסכול מפעילים אותנו עד כדי הרס מציאות חיובית שנקלעה לקושי זמני, וכמה נוכל לוותר עליהם ברגע נתון. זה שלנו ואישי מאוד.

הילוכה האחורי של ונוס – זה באמת מכשול, עדיין, בעיקר לכל מי שרוצה לרוץ קדימה, וישאר כזה עד ה 25 ליוני, אבל זה לא אומר שהוא לא בלתי עביר.. הילוכה האחורי של ונוס שעוסק בעיקר במיצוי תהליכים וסגירתם כשמיצו את עצמם כדי לפנות מקום לתהליך חדש, לא אומר בהכרח שאי אפשר ממש שעכשיו להחזיר לתמונה תהליכים שלא מיצו את עצמם בעבר ולו רק כדי לראות אם אפשר עכשיו לגרום להם לפעול באופן רלוונטי יותר, כעת כשהחכמנו והבנו את העניין – תאמינו לי שזה ממש אפשרי. אני אישית נמצא כעת לפחות בשלושה כאלה: זיהיתי אותם מנסים להכנס לחיי, ובמקום להדוף אותם פתחתי להם דלת ענקית ואמרתי תפדאל, או וולקאם –  תלוי מי מהם הסכים להקשיב לי – והם הסכימו. זה אומר שגם האסטרולוג הוא בן אדם, ויש לו יתרון: הוא מזהה תהליכים ויודע גם איך להשתמש בהם בחכמה בחייו. זה גם אומר שמי שמקשיב לו יכול לזהות אותם גם הוא… אבל לא רק: י יכול גם כל מי שבאמת מוכן להקשיב לעצמו בכנות ובאומץ ועם מידה רבה של אינטואיציה ועצמאות מחשבתית יכול גם בחוסר מודעות מסויים שקורא לדברים בשמם המדויק, לפעול איתם ולהפעיל אותם בחייו.

כן, זה אפשרי.

אז אם אכן נצליח להתיידד עם התהליכים של מרס וונוס נבין את משמעותם ואת היכולת שלנו לעצב אותם כרצוננו – ממש כך, שלא תטעו – נוכל לא רק לא לאפשר להם להפריע לנו, אלא גם להשתמש בתובנות המעניינות שהם מביאים לחיינו תוך כדי כך.

וזה כבר לא רק אפשרי, אלא גם רצוי. קפיש?

אגב, מיצוי פוטנציאלי שכזה של מצב הכוכבים היומי הוא רק חלק ממה שאנחנו יכולים לעשות: מה שעשוי להשלים אותו היא ההבנה היכן זה פוגש את הכוכבים במפת הלידה שלנו,וזה כבר אישי מדויק והדבר הכי עוצמתי שאנחנו יכולים לפגוש. יתכן ואלמד את זה בקבוצה קטנה אם יהיה עניין.

 

@

מהראשון ליולי אפשר יהיה כבר לטוס לח'ול, לנופש, והנה משהו שגם אני יכול להציע – חוץ מכוכבים – למי שמוכן לטוס רק 45 דקות כדי להגיע לפאפוס המקסימה שנמצאת בקפריסין שלידינו: דירת נופש מדהימה וסופר מאובזרת בפריים לוקיישן!

הדירה נמצאת במקום מרכזי אך שקט ליד הים וליד מסעדות מדהימות וכל מה שכיף – כדי להשתחרר מכל הלחצים של החודשיים האחרונים, לנקות את הראש בבריכה היפהפייה, בחוף הים שממול, במסעדות המקסימות, ובעיקר – בשקט, והרבה ממנו…

יש עדיין מקומות ביולי, ל 3 ימים או ל7 ימים. הנה כאן במחירי קורונה שלא יחזרו, כי זה אני:

https://yairdiana.weebly.com/

מחיר ל 3 ימים – 70 יורו ללילה (לכל הדירה, לא לאדם)

מחיר ל 7 ימים – 65 יורו ללילה (לכל הדירה, לא לאדם)

זול יותר מאילת, וקרוב יותר: 45 דקות בלבד מבחינת הטיסה, והאמת – גם יותר כיף..

 

מתאים לכם? דברו איתי: 0524215559

או כאן: [email protected]

 

ואני? רק מניח את זה כאן…:-)

יאיר 🙂

@

 

ומה קורה היום למזלות?

שני 8/6

טלה

זהו יום נוסף שבו הירח שוהה בבית הקריירה שלכם, ומאפשר לכם להשלים תהליכים שהחלו אתמול, פגישות שתוכננו ולא יצאו לפועל, ויזמות חדשות שקיבלו כיוון אך מימוש. התמקדו בפרטים הקטנים, ותנו לעצמכם לרוץ קדימה עם האנרגיה העוצמתית הזו.

שור

הירח שוהה במזל גדי השייך גם הוא ליסוד האדמה, וקצב הדברים הופך נינוח ויציב יותר, שוורים. זהו זמן לשים את הדגש על כל מה שגורם לכם להרחיב אופקים, ולפגוש אזורי פעולה חדשים ואנשים לא מוכרים. שעות הערב יתאימו לשיחות עומק ונפש עד השעות הקטנות.

תאומים

השמש ממשיכה לנוע במזל שלכם ולחגוג לכם ימי הולדת, ומרקורי שליט המזל שלכם הופך אתכם רגשניים מתמיד. הילוכה האחורי של ונוס במזל שלכם עשוי להביא איתו מהפכים מעניינים, להפיל אסימונים, ולגרום לכם לראות את הדברים קצת אחרת. תקופה מעניינת…

סרטן

זוגיות ויחסים – זה האישו היום, סרטנונים, כשהירח שוהה לו בבית היחסים שלכם, ובעזרתו של כוכב מרקורי שנמצא במזל שלכם קל לכם לנהל את הדיאלוג הזוגי הזה יותר מתמיד. זה הזמן לדבר על מה שחשוב לכם באמת בקשר, ואם הלב פנוי – תנו למרקורי לחזור עבורכם… יהיה מעניין.

אריה

התחום המקצועי דורש היום תשומת לב מיוחדת, אריות. זהו זמן שבו כדאי וחשוב להשקיע קצת יותר בתכניות המקצועיות שלכם, בעיקר כשהמדובר בטווח ארוך ולאו דווקא בכיבוי שריפות זמני: חשבו בגדול ועל אתגרים גדולים, וראו את כל התמונה לפני שתחליטו.

בתולה

זהו זמן להתחבר ללב, בתולות, וזה אומר לשים בצד את איזמל הציניות החד ואת הביקורתיות המורכבת, ולנסות ולהיות אתם כפי שאתם, בלי תחכום יתר. זמן פשוט לפתוח את הלב ואם אפשר – לאפשר לאהבה להכנס, בתולות.. בפשטות או בעוצמה.

מאזניים

הילוכה האחורי של ונוס ממשיך להעסיק אתכם כעת, וזהו זמן טוב להגדיר מחדש את המטרות שלכם מבחינת בית משפחה ודיאלוג זוגי בכלל. זמן להשקיע קצת יותר מחשבה בבית ובסביבה, ואולי גם להתארגן למסע שיפוצים קטן אך מסיבי, שישנה אווירה בבית.

עקרב

בית התקשורת שלכם ממשיך להיות פעיל במיוחד גם היום, עקרבים, וזהו זמן טוב לסיים יזמות חדשות שהתחלתם בהם אתמול ותהליכים מורכבים שהתחילו בחודש האחרון: אל תשאירו קצוות פתוחים, ואל תקחו שוב ודבר – ואף אחד – כמובנים מאליהם.

קשת

על פניו זה נראה כמו יום נוסף שבו הדגש הוא על הצד הפרקטי של החיים, ולא על הצד ההרפתקני שלכם כמו שהקשת אוהב… וטוב שכך, כי מה שאתם זקוקים לו עכשיו יותר מכל זה בטחון פרקטי ואפילו בטחון כלכלי, יותר מכל דבר אחר. שעות אחר הצהריים יתאימו למסע קניות.

גדי

גם היום שוהה לו הירח במזל שלכם ומאפשר לכם להשלים משימות שהחלו אתמול, ותהליכים שהתחלתם כדי לשדרג את המצב. זהו יום מצוין לפגישות חשובות מכל הסוגים, לשיחות משמעותיות הקשורות לעתיד הקרוב, ואפילו להתחלה של מערכת יחסים אם הלב פנוי..

דלי

למרות הצורך לזוז לפעול ולהזיז דברים, כדאי וחשוב להתאפק יום אחד נוסף: הירח עדיין שוהה לו במזל גדי הקשוח, והדלי עלול למצוא את עצמו דופק על דלתות אך מקבל סירובים מנומסים. זהו זמן להתאפק, לגלות אורך רוח, להתחבר מחדש לעצמכם, לנשום עמוק ו..לגלות סבלנות ואיפוק. עד מחר..

דגים

שיתופי פעולה – אלה מלות המפתח הקשורות ליום הזה, דגיגים, וזה אומר לצאת קצת מעצמכם ומרגישות היתר המוכרת, ולפעול באופן יוזם ואקטיבי. שותף טוב או בן ברית נאמן יכולים לקדם אתכם בתקופה הזו לדרך חדשה, בעזרתו של כוכב מרס שנמצא במזל שלכם. קדימה.

 

@

אסטרו-זום ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומולדת: מפת יומולדת אישית: מגמות בשנת היומולדת הנוכחית עם מיקומי הכוכבים החדשים, ממה להזהר והיכן לתת גז 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

מפת זום אין ומפת זומולדת – עד סוף השבוע –  ה 30 למאי – ב מחיר קורונה – 400 ש'ח בלבד!

 0524215559  או  [email protected]   

 

אז.. יומקסים!

מיאיר  🙂

 

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן