תחזית יומית – יום שלישי 9 ליוני 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

שלישי 9/6

ירח בדלי צמידות סטורן 120 ונוס

שמש במזל תאומים 90 מרס (מדויק!)

מרקורי במזל סרטן 60 אורנוס

ונוס  בהילוך אחורי במזל תאומים .

מרס במזל דגים צמידות נפטון (כניסה)

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (יציאה) .

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי  

 

אחרי יומיים אמביציוזיים וממוקדי מטרה עובר הירח למזל דלי החברתי והפתוח, אבל הצמידות של הירח עם סטורן הנוקשה שנמצא בתחילת המזל, לא  ממש אוורירית ופתוחה כמו המזל הזה, אלא ממשיכה בעצם את האפקט שהיה לירח במזל גדי: ביקורתי, שיפוטי, וממוקד מטרה.

בניגוד לאתמול, המיקוד האפקטיבי והיעיל היום הוא יותר פועל יוצא של תחושת מצוקה ואפילו פחד מסויים, מאשר של דחף אמיתי לפעול וליצור מתוך ריגוש פנימי. סטורן יוצר תחושות של כובד ובדידות מסויימת, במקרה הזה יותר בדידות במערכה ועומס של מטלות שעוסקות בכיבוי שריפות, אם כי בשעות הערב זה משתנה.

אכן, תחושת הכובד נעלמת בשעות אחר הצהריים-ערב, ונשאר רק הצורך לחזור לעצמנו מבחינה חברתית. כעת הזמן להרחיב את המעגלים החברתיים שלנו, אלמנט שמשותף בכללי למיקומו של הירח במזל דלי בכלל, כשהצד החברתי הופך להיות משמעותי יותר מהצורך האמביציוזי לפעול ולעשות: כעת אנחנו ממוקדים יותר באנשים נוספים חוץ מאתנו, כשמלות המפתח הן שיתופי פעולה, בניגוד ליומיים האחרונים בהם המיקוד היה בעיקר בעשייה סוליסטית.

זהו יום שמכיל בתוכו גם תחושת מחוייבות עמוקה בנוסף לתחושת הבדידות הסוליסטית שמביא איתו סטורן, ובצירוף הזוית ההרמונית שיוצר הירח עם ונוס גם אפשרות להביא לשולחן כמה הארות ותובנות הקשורות לשילוב של רגשות בצד הפרקטי שמופעל היום, זוית שמשלימה את המעגל ויוצרת אפשרות להפוך את היום הזה למתאים בעיקר לראיית על התמונה ולבניית תכנית כוללת הן פרקטית והן רגשית לשבועות הקרובים עם כמה כווני פעולה אפשריים.

יום שעשוי לכווץ את האגו אך להרחיב את הדעת ובמקביל גם לפתוח את הלב, ולהפוך את הכל לגישה מחוייבת ואסרטיבית ובו בזמן רכה אמפטית ומכילה בכל מה שקשור לאנשים סביבנו, ועשויה גם לכלול סיעור מוחות עם אדם שחושב כמונו ומאפשר לנו להדהד רעיונות וכווני חשיבה הקשורים לתקופה הקרובה.

המכשול העיקרי היום לכל אלה – זוית פעולה מדויקת ששוב נוצרת בין השמש למרס, אולי המדויקת היחידה השבוע, שעלולה ליצור רעשי רקע הקשורים למאבקי כוח ואגו, כעסים קטנים שנובעים ממרמור גדול שלא בא לידי ביטוי, וריבים מיותרים שדיפ דאון עוסקים בעיקר בשליטה שיש או אין לנו על הסיטואציה ובהוצאת התסכול הזה על האחר, על כל המשתמע, וחבל.

אם נוכל להמנע מאלה ולהתמקד במה שחשוב לנו באמת היום שמביא איתו הירח ובמתנות שעשויה להביא איתה ונוס בהילוכה האחורי הקשורות לתבונות שהיא מביאה איתה בעיקר מבחינה רגשית, כי אז הצלחנו למצות את היום הזה במכסימום.\

וזה אפשרי..

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומולדת: מפת יומולדת אישית: מגמות בשנת היומולדת הנוכחית עם מיקומי הכוכבים החדשים, ממה להזהר והיכן לתת גז 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

מפת זום אין ומפת זומולדת – עד סוף השבוע –  ה 30 למאי – ב מחיר קורונה – 400 ש'ח בלבד!

 0524215559  או  [email protected]   

 

אז.. יומקסים!

מיאיר  🙂

 

@

 

 

ומה קורה היום למזלות?

שלישי 9/6

טלה

ירח דליי מביא איתו טאץ' חברתי מודגש לטלה שלנו, וזהו זמן טוב להתיידד מחדש עם העולם, אבל… זוית פעולה אגרסיבית מדויקת חוזרת ונוצרת היום עם השמש: כל מה שחשוב היום זה לא לריב! איפוק, טלאים.

שור

זהו יום אמביציוזי במיוחד שבו הירח מככב לו בבית הקריירה שלכם ומאפשר לכם לפעול באופן מדויק וחכם מול בוסים ואחראים ומול מערכות בכלל. זמן להראות לעולם כמה מקסים ויעיל הוא השור כשהוא קצת יותר מעצמו… קדימה.

תאומים

היום הזה מביא איתו צורך לחשוב מחוץ לקופסה, ולפעול באופן פתוח ומאפשר, תאומימים. מרקורי שליט המזל שלכם אמנם במזל סרטן הרגשני וכל דבר כעת מפעיל אתכם בעוצמה, אבל הירח שבמזל דלי פותח אתכם לרעיונות חדשים וגישה מעניינת..

סרטן

מיקומו של הירח שליט המזל שלכם במזל דלי מדגיש הצורך שלכם היום לפעול בזהירות מכסימלית, לנווט בזהירות אך במומחיות בין הטיפות, ולא להסחף לדרמות מיותרות ולעשות שטויות. המנעו מסיכונים מיותרים מכל סוג.

אריה

זוגיות ויחסים – נראה שזה האישו המשמעותי של היום הזה, אריות. הירח שוהה לו ממש ממול ומאפשר לכם להתבונן לעומק במערכות היחסים שבניתם לכם, לשפר את הטעון שיפור, לדבר על הכל ולפתוח את הלב או..לצאת לדייט. מוב איט.

בתולה

אחריות ומחוייבות – אלה מלות המפתח של היום הזה, בתולות. הירח שוהה במזל דלי ומאפשר לכם להשקיע קצת יותר מעצמכם בעבודה ובתחום המקצועי בכלל. זמן טוב לראות את כל התמונה, ולקבל החלטות מקצועיות לטווח ארוך.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם שוהה עדיין בהילוך אחורי – יש לה עוד קצת יותר משבועיים להיות בו – והצורך הזה לסגור קצוות או לשדרג את מה שיש נדמה רק מתחזק…נצלו אותה ואת הירח היום, וצאו לבילוי רומנטי אמיתי.

עקרב

נושאי בית ומשפחה מעסיקים אתכם היום, וזהו זמן טוב להיות שם גם עבור בני הבית לפתוח את הלב ולדבר על הכל. מרקורי שבמזל סרטן מביא איתו פתיחות לרעיונות חדשים ולצמיחה אישית. הגיע הזמן להתקדם קצת, עקרבים.

קשת

הירח שוהה היום בבית התקשורת שלכם, וונוס נמצאת בבית הזוגיות שלכם, ואם לחבר את שני אלה נוכל לומר שהנושא העיקרי של היום הזה הוא תקשורת זוגית, קשתים. כעת הזמן לא רק לדבר אלא בעיקר להקשיב, והרבה… תנו מקום לאלה שאתכם או מולכם.

גדי

נושאי חומר וכספים על הפרק כשהירח שוהה לו בבית החומר והכספים שלכם, גדיים. זהו זמן טוב להגדיר מחדש את המטרות שלכם ולפעול באופן חכם ומדויק בכל מה שקשור לנעשה בחשבון הבנק שלכם: תנו הצצה, ושדרגו את הנעשה שם.

דלי

אחרי יומיים שבהם לא הייתם במיטבכם עובר הירח למזל שלכם, והקסם הדליי החברתי המוזר חוזר לו, ובגדול, זהו זמן מצוין לעשות דברים קצת אחרת, לצא לפגישות החשובות של השבוע, ולהפעיל את מה שבאמת חשוב עבורכם. קחו יזמה.

דגים

יש לא מעט תכניות ליום הזה, אבל בגדול אתם לא ממש במיטבכם כעת. מומלץ לעשות היום קצת פחות, לנוח קצת יותר, ולפעול באופן שקט והרמוני אם צריך. כעת הזמן לנקות משקעים רגשיים בשיחות עומק עם אדם קרוב.

ובינתיים.. יומקסים!

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן