תחזית יומית – שני 31/1

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

שני  31/1

ירח בדלי

שמש במזל דלי צמידות סטורן (כניסה) 90 אורנוס (יציאה)

מרקורי במזל גדי בהילוך אחורי צמידות פלוטו (יציאה) 60 נפטון

ונוס בגדי  120 אורנוס

מרס במזל גדי 60 יופיטר

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל דגים

אורנוס בשור

נפטון במזל דגים

פלוטו במזל גדי

 

יום מעניין לפנינו:  מצד אחד ממשיך הכובד של אתמול, אבל מרקורי כוכב התקשורת שלנו כבר מתחיל לתת גז ולרצות להצמד שוב לפלוטו אותו עזב רק לפני שלושה ארבעה ימים… איה פלוטו?

ומצד שני – הירח ששוהה היום במזל דלי ביחד עם השמש ואפילו סטורן, בהחלט מקל על האנרגיות של היום הזה וגורם לנו לרצות לשתף אחרים במה שעובר עלינו…

מהמקום הזה שיתפתי היום את המוסיקה שאהבתי הבוקר, דיפ האוז שכזה. נכון, היא לא היתה מספיק חזקה, אבל היא בהחלט התחברה לאנרגיה של היום הזה.. אשמח לשמוע מה דעתכם על התוספת המוסיקלית להורוסקופ שלי.

וברוח הזוית המקסימה שבין מרס במזל גדי ליופיטר במזל דגים – יומקסים!

ולגבי האסטרו-מיוזיק של היום ומפת השמים – הנה כאן:

 

 

@

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 30 לינואר 22

 

@

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום  ומדייקים או משנים כיוון!

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

ליווי אישי : ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

 

@

 

ומה קורה היום למזלות?

טלה

גם הירח וגם השמש במזל דלי, וזהו יום מצוין להתנהלות חכמה מול מוסדות וארגונים בחייכם. זמן לנקות את שולחן העבודה ולחפש שתופי פעולה.

שור

אמביציה  ודרייב – המלים האלה הופכות משמעותיות במיוחד היום כשגם השמש וגם הירח בבית הקריירה. הגדירו מטרה אחת ורוצו עליה.

תאומים

מרקורי מתחיל להכנס לתהליך של האטה, לפני עצירה בסוף השבוע וחזרה להילוך רגיל. שמרו על עשייה בפרופיל נמוך, וחכות בסבלנות, תאומימים.

סרטן

לא ממש היום הטוב שלכם כשגם הירח וגם השמש במזל דלי, ולכן כדאי מאוד להזהר היום משיקול דעת גרוע, והחלטות שגויות. חשוב לא לקחת היום סיכונים.

אריה

הצורך בדיאלוג חזק היום במיוחד, ועדיף דיאלוג בגובה העינים: גם הירח וגם השמש בבית הזוגיות והיחסים – זמן לשיחות עומק של אחד על אחד, אריות.

בתולה

התחום המקצועי דורש היום אחריות ומחוייבות במינון גבוה יותר: היום משקיעים במה שחייבים, ולא במה שרוצים. תשלומים עיריה או מוסך זה הזמן.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם מחזירה אתכם לעצמכם. והירח והשמש בבית הרומנטיקה והיצירתיות – מחזירים גם את האהבה. פתו את הלב, מאזנאים..

עקרב

בית משפחה וכל הבלגן סביבם – אלה הנושאים שהיום הזה סובב סביבם כך או אחרת. זמן להתארגן מחדש ביתית ומשפחתית, ובעדינות.

קשת

בית התקשורת שלכם פעיל היום במיוחד, וזה בדיוק הזמן לטפל בכל היזמות התקשורתיות שיש לכם בבת אחת, ולא להשאיר דבר ליד המקרה. קדימה.

גדי

אחרי יומיים של מיקוד, הגיע הזמן לתרגם אותו ואת האנרגיה שאגרתם לעשייה, ולעובדות בשטח. התמקדו בעיקר בנעשה בחשבון הבנק

דלי

גם השמש וגם הירח שוהים עכשיו במזל שלכם – מה צריך יותר כדי לרתום את העגלה לנושאים הבוערים ביותר מבחינתכם? זמן לעשייה ובכל התחומים.

דגים

לאט לאט מביא איתו יופיטר שבמזל שלכם רעיונות ותכניות, אולם דווקא היום כשהירח במזל דלי כדאי לעצור, לחכות, ולדחות הכל לשבוע הבא. סבלנות.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן