תחזית יומית – סופ'שבוע – 28-29/1

אז… מה קורה בסופ'ש בכוכבים?

שישי  28/1

ירח בקשת 90 נפטון ויופיטר

שמש במזל דלי

מרקורי במזל גדי בהילוך אחורי צמידות פלוטו (כניסה)

ונוס בגדי  בהילוך אחורי 120 אורנוס

מרס במזל גדי 60 יופיטר

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל דגים

אורנוס בשור

נפטון במזל דגים

פלוטו במזל גדי

 

שבת  29/1

ירח בגדי צמידות מרס 60 יופיטר

שמש במזל דלי

מרקורי במזל גדי בהילוך אחורי צמידות פלוטו (מדויק!)

ונוס בגדי  חוזרת להילוך רגיל (!) 120 אורנוס

מרס במזל גדי 60 יופיטר

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל דגים

אורנוס בשור

נפטון במזל דגים

פלוטו במזל גדי

 

ירח קשתי הרפתקני שוהה במזל קשת בשישי, ומזמין אותנו – בעיקר את האמיצים שבינינו – לעשות טיול חורפי מכורבל, לצאת לראות שטפונות או לבקר חברים שגרים רחוק… אם לא – מסיבונת בהחלט תתאים.

אבל בשבת, אוהו – כאן קורה האקשן האמיתי. כן, בשבת ונוס חוזרת מהילוך אחורי, אחרי כחודש וחצי שבהם הוציאה אותנו לגמרי מאיזון, ומרקורי כוכב התקשורת שעכשיו בהילוך אחורי נצמד לפלוטו היצרי, תהליך שיכול להביא איתו שיחות עומק משגעות אבל גם ריבים הקשורים למשקעי עבר עם פתיל קצר במיוחד…

ללא ספק סופ'ש מיוחד מאוד, ולכן גם השקעתי ללא מעט בסרטון שעשיתי עליו גם כי אפשר לראות את זה במפת הכוכבים… בהחלט שווה הצצת עומק.

 

אז.. כך נראית מפת השמים של הסופ'ש בכוכבים

 

 

 

@

@

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום  ומדייקים או משנים כיוון!

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

ליווי אישי : ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

@

ומה קורה למזלות.

 

 שישבת  28-29/1

טלה

שישי הרפתקני ושבת כשאתם במרכז האקשן – סופ'ש מעניין לפנינו. ונוס חוזרת להילוך רגיל בבית התדמית שלכם: צאו לבלות קצת בכל מקרה, ועדיף לא להשאר בבית.

שור

השישי הזה חסר שקט, אבל שבת מחזירה אתכם לעניינים: ונוס חוזרת להילוך רגיל, והשור שלנו מתחיל להירגע. הגיע הזמן לחזור אל העולם, שוורים, ואל כמה ידידים טובים.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם נצמד לפלוטו היצרי והכוחני כשהוא בהילוך אחורי, אלמנט שמזמין שיחות עומק נפלאות הקשורות לעבר או לחילופין – תקשורת עצבנית  וכועסת. נסו לבחור באופציה הראשונה.

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה במזל קשת ההרפתקני, וזה לא ממש המיקום החביב על הסרטנון המופנם שלנו..זמן לפעול בזהירות, להמנע מהחלטות פזיזות, ולהזהר בכבישים ובדרכים, סרטנונים.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל דלי שממול, ולא ממש יוצרת זויות עם כוכבים אחרים אבל הירח הקשתי שבבית הרומנטיקה מונע תחושת בדידות אם.. תפתחו את הלב, אריות. קדימה.

בתולה

סוף שבוע ביתי לפנינו? האמת שרק השישי כזה: הירח הקשתי מדגיש את הצורך עכשיו בביחד שקצת התמסמס לאחרונה. אבל בשבת האקשן חוזר: בילוי, טיולון אם מזג האוויר מאפשר, ומפגש עם אדם אהוב.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם סוף סוף חוזרת לעצמה, והגיע הזמן גם להתחיל סוף סוף לחזור לאיזון הרגשי שהיה חסר לאחרונה. שיחות נפלאות בשישי אל תוך הלילה, ושבת משפחתית עם כל מה שהקלטתם השבוע וכיף לראות ביחד.

עקרב

צמידות בין מרקורי כוכב התקשורת לבין פלוטו שליט המזל שלכם מאפשר לכם לדבר לשתף ולחלוק, בסופ'ש נפלא לשיחות עומק מדהימות. אולם כדאי להזהר עכשיו ממצב רוח נפיץ וכעסים שיקלקלו את הסופ'ש..

קשת

הירח שוהה במזל שלכם בשישי ומבטיח סופשבוע שמתחיל ברגל ימין, עם ריגושים והפתעות בכפוף ליזמה חדשה של בילוי כיפי. בשבת – אוכל טוב, רביצה סטלנית מפונקת, ומתוקים… כן כן.

גדי

צמידות מעניינת של מרקורי כוכב התקשורת בצמידות עם כוכב פלוטו במזל שלכם מדגישה שזהו  זמן טוב לדבר על מה שנמצא מתחת לפני השטח, ולתת גם לונוס שחוזרת להילוך רגיל במזל שלכם צ'אנס להתאהב מחדש..

דלי

חברים מכרים ידידים וקרובים – סוף השבוע הזה נראה כעת חברתי וחברי במיוחד, בעיקר שישי: זמן לבלות אותו עם החברים הכיטובים ולצאת למקום בילוי לא מוכר. בשבת מורידים הילוך, נחים, וטוענים מצברים..

דגים

הדגיג שלנו בשיאו בסופ'ש הזה, אלמנט שממש מזמין מסיבה טובה או מפגש חברתי

 ואולי גם  וגם… זמן מצוין להתאהב עם לבכם הרך פנוי עכשיו, ולתת ללב עונג שבת אמיתי..

 

 

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן