תחזית שבועית

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 30 לינואר 22

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים?

תהליך החזרה לקרקע ממשיך גם השבוע: אחרי שבסופ'ש הקודם ונוס חזרה להילוך רגיל השבוע עושה זאת גם מרקורי.

אבל כאילו להכעיס, יוצרת השמש זוית פעולה לא קלה עם אורנוס התזזיתי שעושה בדיוק את ההיפך: מכניסה אותנו לסחרחורת וחוסר בטחון…

בהמשך השמש נצמדת גם לסטורן הנוקשה, כאילו להחזיר את הבטחון שאבד…

האם תצליח? האם באמת יחזור הברק לעינים אחרי השבוע המתיש הגשום והמעייף שעברנו?

כל זאת  ועוד ב…

תחזית השבועית – 30 לינואר 22

אכן, שבוע מורכב לפנינו שבו קורה כרגיל משהו חיובי ואפילו אופטימי,  אבל אז הכוכבים מתחרטים ועושים בלגן ושוב… ממש כמו מזג האוויר שלנו בימים אלה.

לשמחתנו עוד דברים קורים שם, בשמים..

 

ואלה התהליכים המשמעותיים של השבוע

@מרקורי חוזר להילוך רגיל במזל גדי

@זוית פעולה מדויקת בין השמש לאורנוס התזזיתי

@צמידות בין השמש לסטורן הנוקשה

 

 

המעבר החיובי של השבוע – זהו מעברו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו מהילוך אחורי להילוך רגיל סוף סוף, מה שאומר שאפשר כבר לחתום על חוזים, לקדם נושאים שהתחילו לפני חודש ועלו על שרטון, ולפתור בעיות של אי הבנה ותקשורת לקויה של הזמן האחרון.

זה החיובי.

כמובן שכדאי לזכור שמרקורי תיכף יחזור ויעלה שוב על פלוטו ואז אותם נושאים שהציקו לנו רק לפני כמה ימים יחזרו ויעלו, אלא שעכשיו אולי אפשר יהיה גם לפתור אותם אחת ולתמיד ולהמשיך קדימה.

חזרתו של מרקורי אכן תחזיר אלינו רוח תקשורתית טובה יותר ותאפשר לנו גם להתפייס אחרי ריבים מקומיים ואי הבנות שליוו את השבועות האחרונים, אולם כדאי לזכור שלמרקורי לוקח גם זמן לחזור לעצמו ולקצב הרגיל שלו, כך שכדאי לקחת בחשבון עוד שבוע בערך לפני שדברים יחזרו באמת למסלולם.

מי באמת יושפע ממעברו של מרקורי? מזלות תאומים בתולה קשת תאומים גדי סרטן מאזניים וטלה.

 

 

הזוית הקשה של השבוע – זו ללא ספק זוית הפעולה בין השמש, מיקוד הדברים האנרגטי שלנו, לבין אורנוס התזזיתי,

זו זוית עצבנית וחסרת שקט, שטובה בלמשוך את השטיח מתחת לרגלינו בדיוק ברגעים הקריטיים, ולהכניס עצבנות וחוסר שקט  ליחסים שלנו.

אבל..זה לא אומר שאנחנו אכן צריכים להתמסר לזוית המעצבנת הזו ולמה שהיא מביאה איתה, ולכן כדאי להרגיע כבר מראש ולהחליט כבר עכשיו שלא מתנתקים לא משנה מה קורה, ובמקרה הצורך להכין לנו חבר או קרוב מהסוג הרגוע, מאלה האדישים ששום דבר לא באמת מזיז להם (הלוואי ואני הייתי כזה..) בדיוק למצבים שבהם נדמה לנו שאנחנו מאבדים שליטה, וזקוקים להחזיר אותה לחיינו.

בקיצור – מיקוד בעובדות, החלטה שלא מתמסרים לבלגן ולצורך לנתק קשרים, ושתי רגלים על הקרקע לא משנה מה קורה, קפיש?

מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזוית הזו? מזלות אריה, דלי שור ועקרב.

 

 

הזוית המכבידה של השבוע – זו הצמידות בין השמש לבין סטורן הנוקשה, שמתרחשת מיד אחרי תום הזוית שלה עם אורנוס התזזיתי.

זו אחת הזויות שבאמת מכבידות על כולנו, בעיקר כי היא מייצרת את הצורך לבנות משהו יציב באמת מתחת לרגלים, תוך כדי ים של ביקורתיות ושיפוטיות הן מצד הסביבה העסקית או החברתית והן מצדנו אנו.

אבל, הזוית הזו גם תורמת לנו: היא מכריחה אתנו לדייק בעובדות ולא להגזים לכאן או לכן, להיות בצד המעשי של החיים, ולהתמודד עם העובדות כפי שהן, בלי לייפות אותן מצד אחד ובלי להפחיד אותנו בהן בלי פרופורציות מצד שני.

סטורן מכריח אותנו גם לעסוק בצד העסקי והכלכלי באופן חכם ומדויק יותר, ולמרות הכובד שהוא מביא איתו, אם נבין היטב את המסר שלנו, נוכל אכן להתייעל, ולשדרג את מסגרות הפעולה שלנו כמו גם את כל מה שקשור לצד הפיננסי של חיינו בזמן הזה.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות אריה, דלי עקרב ושור, גדי סרטן מאזניים וטלה.

@

וכך נראית מפת השמים השבוע

 

 

@

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום  ומדייקים או משנים כיוון!

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

ליווי אישי : ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

@

ולמזלות עצמם

טלה

כוכב מרס ממשיך לנוע במזל גדי המאכלס את בית הקריירה שלכם, ולהביא איתו אמביציה ודרייב. זוית פרקטית שהוא יוצר עם יופיטר כוכב השפע מצביע על אפשרות לשתופי פעולה מעולים. קחו יזמה.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם חוזרת סוף סוף להילוך רגיל, אולם יקח לה זמן באמת לחזור לעצמה  וזה אומר שגם לכם יקח זמן להתאפס. היא נתקעת השבוע במעלה ה 11 במזל גדי, ואלה שנולדו באמצע המזלות הקרדינליים – טלה מאזניים סרטן וכמובן גדי – ירגישו זאת היטב, שלא לדבר על מזלות שור ועקרב כמובן. זמן להתאפס, שוורים,

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם חוזר השבוע להילוך רגיל, אלמנט שמדגיש את היכולת שלכם להחזיר גם את הרוח הטובה שנעלמה קצת לאחרונה, ובעיקר לפתור בעיות שעלו בשבוע הקודם בצמידות של מרקורי לפלוטו. זמן לשחרר כעסים ולחצים, ולחזור לקרקע.

סרטן

המזל שלכם אמור לקלוט את כל הלחצים והשינויים שקורים במזל גדי שממול, מה שאומר שמערכות היחסים הזוגיות והשותפויות שלכם אמורות להכיל את האנרגיות הסותרות האלה, ומרגע שגם מרקורי וגם ונוס נעים קדימה- גם לשדרג את התקשורת הזוגית והתקשורת בכלל. קחו יזמה.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם עוברת שני שינויים סותרים השבוע: זוית הפעולה עם אורנוס מכניסה עצבנות וחוסר שקט, אבל בהמשך מכבידה הצמידות שלה עם סטורן ומחזירה לקרקע, אם כי באופן מעט פסימי. הצמדות לעובדות כפי שהן תמנע החלטות קיצוניות לכאן ולכאן.

בתולה

כל הפעילות במזל גדי השייך גם הוא ליסוד האדמה מאפשרת לכם לצמוח ולהתפתח גם לאזורי פעולה אחרים וגם בגישה שונה, אולם חשוב להזהר מביקורתיות יתר ולא להעמיס על עצמכם יותר מדי מטלות. שימו את הביקורת בצד – והתמקדו באהבה..

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם חוזרת לאט להילוך רגיל, ומתחילה להחזיר את האיזון שקצת הופר לאחרונה לבית וליחסים במשפחה. זהו זמן לחזור גם לקרקע הביתית הבטוחה, לשניצל ולפירה ובעיקר לחיבוק החם, להתנצל אם צריך כדי לפתוח דלת חדשה לאהבה, ולחזור בגדול הביתה, על כל המשתמע. חזרתו של מרקורי במזל גדי תתרום גם היא.

עקרב

מרקורי כוכב התקשורת חוזר להילוך רגיל ובקרוב מאוד גם יחזור ויצמד שוב לפלוטו שליט המזל שלכם, ויעזור לכם לסיים מעגל תקשורתי שהתחיל לפני שבועיים שלושה והפעם – מזוית אחרת מתלהמת פחות ובוגרת יותר. זמן לדבר לשתף ולחלוק, בעיקר בכל מה שקשור לרגשות, ולהרגיע את הרוחות.

קשת

השמש ממשיכה לנוע בבית התקשורת שלכם, והקשתים שלנו תקשורתיים מתמיד. אולם התהליכים החשובים כעת מתרחשים בבית החומר והכספים שלכם: חשוב כעת לסגור אוברדראפט, לחזור לאיזון, ולא לבזבז כספים שלא לצורך: רוגע ואיזון – מלות המפתח כעת גם במצב הרוח וגם בחשבון הבנק.

גדי

נראה שגם השבוע המזל שלכם הוא מרכז האקשן הקוסמי הסביבתי, גדיים, ולמרות שהגדי המופנם מובך בקלות מעודף צומי, הכי שאין ברירה וזה גם לטובה: גם ונוס וגם מרקורי סופסוף נעים קדימה והגדי שלנו יכול להתחיל גם להירגע – וגם לתקשר אחרת, גם מילולית גם רגשית וגם חברתית. זה הזמן למלים, והרבה מהן.

דלי

השמש ממשיכה לחגוג לכם ימי הולדת, דליים, וזה קורה בזמן שהיא עצמה יוצרת זוית פעולה לא קלה לאורנוס שליט המזל שלכם, קונפליקט שכזה.. אין ספק – יום ההולדת של השנה משמעותי במיוחד בעיקר עקב השינויים שמתרחשים סביב מזלות הגדי והדלי, אבל זה בהחלט עשוי להיות שינויים לטובה שפותחים אתכם לעולם מזוית אחרת, ומכריחים אתכם לשנות גישה חשיבה ואפילו הסתכלות על החיים.

דגים

כל האקשן שמתרחש השבוע במזל גדי הופך דווקא את הדגיגים שלנו לא רק לחברתיים במיוחד אלא גם למעורבים הרבה יותר במה שקורה מחוץ לעולמם הקונכייתי. זהו זמן למעורבות רבה יותר, לנתינה מעמיקה יותר, ואולי גם לחשיפה רגשית גדולה יותר ובעקבותיה גם גישה אמיצה של פתיחות הן בדיאלוג שלכם במערכת היחסים הקרובה והן עם העולם, כשבין התורמים לכך – גם יופיטר כוכב השפע, שמתחיל להחזיר בעדינות אופטימיות לעולמו הרגיש של הדגיג המצוי.

 

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן