תחזית יומית – שני 3 לינואר 22

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

ירח בגדי 60 נפטון צמידות פלוטו

שמש במזל גדי  120 אורנוס

מרקורי במזל דלי

ונוס בגדי  בהילוך אחורי 60 נפטון

מרס במזל קשת  60 סטורן 90 נפטון (כניסה)

סטורן במזל דלי 90 אורנוס (יציאה)

יופיטר במזל דגים

אורנוס בשור

נפטון במזל דגים

 

תחושת הכובד שמלווה את היום הזה מגיעה ממקבץ הכוכבים הגדול במזל גדי שמכיל את השמש הירח פלוטו ווונוס בהילוך אחורי, שאפשר לומר שבגדול – היא זו שמוציאה אותנו מאיזון שאנחנו זקוקים לו כל כך, היום יותר מתמיד. ונוס בהילוך אחורי במזל גדי מביאה איתה צורך בחשבון נפש לא רק רגשי אלא גם פיננסי ובעיקר פרקטי, ותחושות הכובד השיפוטיות והביקורתיות של המזל הזה מורידות את מפלס מצב הרוח, וביחד עם מזג האויר האפרפר המוזר שבחוץ גורמות לכובד הזה, ובגלל זוית הפעולה שמתחילה בין מרס לנפטון – גם סוג של אי ודאות שמתחיל היום, ויתחזק לאיטו. אז מה חסר שבכל זאת נוכל להתאזן לנו, למרות הכל, ונראה את הצד השמח בכל נושא? יופיטר…

כן, הכוכב הזה שמבטיח כל כך הרבה ונקשרו לו כל כך הרבה כתרים מרגע שעבר לאחרונה למזל דגים פשוט לא מתקשר היום עם כוכבים אחרים… בסרטון שאני מצרף אפשר לראות איך יופיטר לא יוצר שום זוית עם שום כוכב, ואפשר לומר שהאנרגיה האופטימית שלו בהחלט חסרה היום.. אוף איתו!

אז מה עושים? אם סטורן מכביד עלינו, אז משחקים לפי הכללים של סטורן, במלים שהוא עצמו יוצר: סיעורי מוחות – ושיתופי פעולה. פירוט למה אני מתכוון ואיך לעשות את זה – כאן בסרטון שאני מצרף

 

וכך נראית היום מפת השמים

 

 

@

 

ומי שעדיין לא ראה – התחזית השנתית

תחזית שנתית – 2022 יאיר טריבלסקי (C)

 

 

@

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום  ומדייקים או משנים כיוון!

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

ליווי אישי : ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

@

 

 

 

ומה קורה למזלות?

שני 3/1/22

טלה

 הירח שוהה עדיין במזל גדי אבל כבר צמוד לונוס מה שמביא איתו בכל זאת גישה מעט יותר אופטימית ואפילו שמחה פה ושם… עדיין זמן לחשוב היטב על הקריירה שלכם, ולקבל החלטות בקרוב לאין הולכים, איך ועם מי.

שור

מקבץ כוכבים גדול במיוחד במזל גדי מדגיש את היכולת שלכם לקבל החלטות כעת על הרחבת אופקים מסוגים שונים: לימודים, סדנאות, ואפילו נסיעה או שתים – זמן לזהות הזדמנויות להפתח לאזורי פעולה לא מוכרים, שוורים,

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל דלי הפתוח והקליל יחסית, וזהו זמן לצאת מתחושת הכובד של השבועות האחרונים, ולחפש לכם שותפים לחשיבה אסרטיבית ויוזמת. זמן מצוין לתקשורת אקטיבית.

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה גם היום בבית הזוגיות והיחסים בחברתם של השמש וונוס ופלוטו, אלמנט שמביא איתו שוב את הצורך בשיחות עומק של אחד על אחד, בסיעור מוחות אסרטיבי, ובשדרוג התקשורת הזוגית שלכם, סרטנונים.

אריה

השמש שוהה עדיין במזל גדי הכבד והמכביד, ומכריחה אתכם לקבל החלטות משמעותיות לגבי כווני הפעולה שלכם בתקופה הקרובה. זהו זמן טוב להגדיר מחדש את המטרות שלכם, ולחשוב אם אפשר כמה צעדים קדימה לשם שינוי…

בתולה

ארבעה כוכבים במזל גדי מעודדים אתכם ליצור לשתף ולקבוע עובדות בשטח – יסוד האדמה חזק היום במיוחד הן אצלכם והן באופן שבו אתם מקבלים עכשיו החלטות. מרקורי במזל דלי עשוי להביא איתו חשיבה יצירתית מחוץ לקופסה.. השתמשו בה.

מאזניים

תקשורת משפחתית ממשיכה להיות אישו משמעותי בפרק הזמן הזה בחייכם, מאזנאים, ונדמה שדווקא עכשיו – בגלל הילוכה האחורי של ונוס במזל גדי – אתם יכולים למצוא את הפתרון לדרך שבה אפשר לתקשר טוב יותר, ולנקות משקעים שהפריעו לכם.

עקרב

תקשורת – המלה הזו ממשיכה להיות משמעותית גם היום כשמקבץ הכוכבים הגדול במזל דלי מביא איתו צורך לדבר לשתף ולחלוק, בזמן שמרקורי במזל דלי מאפשר דווקא שיפור בתקשורת עם בני המשפחה: בשני המקומות – דברו ושתפו!

קשת

מקבץ הכוכבים הגדול במזל גדי ממשיך להוריד אתכם לקרקע ולהביא איתו צורך להגדיר מחדש את המטרות שלכם לפני שאתם רצים קדימה עם אפשרויות חדשות. תנו לדמיון לעוף רק אחרי שתעשו סדר בנעשה בחשבון הבנק שלכם.

גדי

זהו עוד יום שבו האקשן האמיתי מתרכז לו במזל שלכם, גדיים: כע זהו ת הזמן ליזמות חדשות בכל התחומים. מרקורי שעובר לבית הכספים שלכם מצביע על אפשרות חדשה ומעניינת בכל מה שקשור למקורות הכנסה או יזמה חדשה.

דלי

התקשורת שלכם הולכת ומשתפרת, דליים, ככל שמרקורי כוכב התקשורת ממשיך לנוע במזל שלכם. זהו זמן טוב לצאת קצת מהבועה הדליית המוכרת, לשתף אחרים במה שעובר עליכם, ולא לקחת כמובן מאליו שהם יבינו אתכם אם לא תשתפו. קדימה דליים!

דגים

הגיע הזמן להיעזר קצת יותר במוסדות וארגונים בחייכם, אולם קודם לכם כדאי לסגור את הפינות הקשורות לשולחן העבודה שלכם: תשלומי חשבונות מסוגים שונים, עירייה מוסך ובירורים למיניהם – זה הזמן לנקות את השולחן, לפני שממשיכים.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן