תחזית יומית – שני 27 לדצמבר 21

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

שני  27/12

ירח במאזניים 120 סטורן 90 שמש 60  מרס 150 אורנוס

שמש במזל גדי  120 אורנוס

מרקורי במזל גדי 60 נפטון צמידות ונוס ופלוטו (כניסה)

ונוס בגדי  בהילוך אחורי 60 מרס 60 נפטון צמידות פלוטו (מדויק!)

מרס במזל קשת  60 סטורן  150 אורנוס (כניסה)

סטורן במזל דלי 90 אורנוס (מדויק!)

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון במזל דגים

פלוטו במזל גדי

 

נכון, צהרים כבר, והיום הזה היה מלא במטלות, אבל מעניין שדווקא היום התחשק לי לפתוח במלים 'איזה כיף לקום בבוקר'. למרות שהימים האלה לחוצים, ולא קלים, והאומיקרון הזה מכביד על כולנו, עדיין בתור אסטרולוג אני יכול למצוא בכל יום ויום סיבה אחת טובה לפחות במצב הכוכבים שכיף לקום בבוקר בשבילה, אז.. למה לא לחלוק זאת עם כולם?

היום מצאתי כמה סיבות כאלה, וכולם מסתכמות בשתי מלים: שתופי פעולה. החל מהירח במזל מאזניים השייך ליסוד האוויר שמאפשר לנו להגדיר מטרה במלים, ששולח זוית מעשית לכוכב מרס במזל קשת ביסוד האש שמאפשר לנו להתלהב ולהתרגש ממנה ולרצות לממש אותה, שיוצר זוית פרקטית עם סטורן שנמצא במזל דלי שגם הוא ביסוד האויר שמאפשר לנו להפוך את כל זה לעובדות – והנה לנו משולש מעשי שבנוי על שתופי פעולה בין שלושה אנשים שלכל אחד תכונה אחרת – בניית חזון, הפעלה  ומימוש – אלמנטים שכמובן יכולים גם להיות באיש אחד או בשנים – שמאפשרים לנו לצאת מתוך החלטה של יציאה למימוש רעיונות גם להפעיל את זה בשטח, ולקבוע עובדות.

והנה לנו סיבה טובה אחת – בעצם שלוש – לקום שמח בבוקר…

ואת כל הדרך הזו תיארתי כאן, בסרטון

 

@

 

והנה בינתיים גם התחזית השבועית

 

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 26 לדצמבר 21

 

 

@

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום  ומדייקים או משנים כיוון!

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

ליווי אישי : ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

@

 

ומה קורה היום למזלות?

 

שני 27/12

טלה

הירח שוהה בבית הזוגיות והיחסים שלכם, והגיע הזמן להשקיע קצת יותר במערכת היחסים הקרובה, ובפרטנרים שלכם. יום מצוין לשיחות נפלאות של אחד על אחד,  טלאים.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם עדיין צמודה לפלוטו היצרי, אולם הצמידות תיכף מתחילה להתרחק, ולאט לאט יורד המתח. זמן מצוין לקבל החלטות על שינויים שיתחיו כבר בתחילת השנה.

תאומים

הירח שוהה במזל מאזניים השייך גם הוא ליסוד האויר, ואתם נינוחים יותר. זהו זמן להיות יצירתיים יותר, לחשוב מחוץ לקופסה, ולהתמקד בדמיון וביצירתיות גם כדרך לפתור בעיות. יום מצוין לאהבה…

סרטן

כידוע ביתו של הסרטן הוא מבצרו, וכשהירח שוהה במזל מאזניים זה גם הזמן להשקיע קצת יותר מחשבה במבצר הזה, לנקות לארגן  ולשנות אווירה, ובערב להשקיע בביחד.

אריה

תקשורת – זו מלת המפתח של היום הזה, אריות. הירח שוהה לו בבית התקשורת שלכם, הקסם האישי שלכם במיטבו, וזה בדיוק הזמן לדבר לשתף ולחלוק, ולנקות משקעים…

בתולה

אחרי יומיים של נוכחות מלאה ועוצמה אישית עובר לו הירח מהמזל שלכם למזל מאזניים המאכלס את בית הכספים שלכם: כעת הזמן להתבונן לעומק בנעשה בחשבון הבנק, ולחזור לקרקע מוצקה יותר.

מאזניים

אחרי יומיים שבהם לא ממש הייתם במיטבכם

 מגיע גם הזמן שלכם, מאזנאים: הירח עובר לו למזל שלכם, הקסם האישי שלכם בשיאו, וזה הזמן למפגשים מעולים וליזמות חדשות. קדימה.

עקרב

הצמידות בין ונוס ופלוטו שליט המזל שלכם עדיין בסביבה, אבל הלחצים הרגשיים בירידה, ובקרוב אפשר גם לחזור לרגיעה, אם כי כדאי עדיין להזהר מכעסים מזדמנים. זמן להיות קצת לבד,  ולטעון מצברים.

קשת

חברים מכרים ידידים וחברים – נראה שהיום הזה כדאי להשקיע קצת  יותר דווקא בהם, קשתים. הירח שוהה לו בבית החברתי שלכם, וזהו זמן לצאת קצת מעצמכם, ולהשקיע בקרובים אליכם, קשתים.

גדי

נראה שדווקא אתם נמצאים היום באור הזרקורים, גדיים: הירח שוהה לו בבית הקריירה, והיום ומחר הם הימים האמביציוזיים של השבוע. נצלו את שהות ונוס במזל שלכם, וסגרו מעגלים.

דלי

פתיחות לרעיונות חדשים עשויה להשתלם היום במיוחד, דליים, בעיקר אם היא משולבת בצד היצירתי שלכם. הירח המאזנאי מאפשר לכם לראות היום את כל התמונה, ולקבל החלטות בהתאם.

דגים

היום הזה כדי לפעול בזהירות,דגיגים, ולא לקבל החלטות פזיזות שעלולות לבוא על חשבונכם. הירח המאזנאי מדגיש את הצורך לא לשים דווקא במרכז את הזולת אלא אתכם. בערב – שיחות עומק ומשמעות.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן