תחזית יומית – רביעי 29/12

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

רביעי  29/12

ירח בעקרב 120 יופיטר 90 סטורן 60 שמש

שמש במזל גדי  120 אורנוס

מרקורי במזל גדי 60 נפטון צמידות ונוס (מדויק!) ופלוטו (כניסה)

ונוס בגדי  בהילוך אחורי 60 נפטון צמידות פלוטו (יציאה)

מרס במזל קשת  60 סטורן  150 אורנוס (מדויק!)

סטורן במזל דלי 90 אורנוס (מדויק!)

יופיטר עובר למזל דגים (!)

אורנוס בשור

נפטון במזל דגים

פלוטו במזל גדי

 

ירח עקרבי מכניס איזה טאץ' כוחני למערכת, אבל האישו האמיתי נמצא בשלושה מקומות אחרים. כן, שלושה מקומות! זה היום הכי עמוס הכי צפוף הכי דחוס של השבוע וכדאי לדעת בדיוק איך להתנהל איתו אחרת..

קודם כל – יופיטר כוכב השפע עובר היום למזל דגים. כיף  או לא כיף? לדגים לתאומים לקשתים ולתאומימים – סוג של, בהחלט, אם ידעו איך לנצל את ההזדמנויות של הדוד העשיר הזה מאמריקה מביא.

הזוית השניה – זוית מסוכנת של מתח בין אורנוס התזזיתי למרס האגרסיבי: כאן ממש צריך להזהר כי היא זוית של שלושה ימים ועלולה להביא איתה כמה אירועים לא נעימים (מרס בדרך כלל מתבטא בדקירות) כך שחשוב היום לשמור על עצמנו.

ומה כן חיובי? הצמידות הזו בין מרקורי כוכב התקשורת לונוס הרגשית: היא הולכת אחורנית, הוא הולך קדימה, ושניהם נפגשים לרגע רומנטי של עבר והווה על ענף כמו זוג תוכים מאוהב…

אז.. זה אומר שמעבר לכל הדברים האחרים -זהו יום לדבר בו אהבה, והרבההההה ממנה!!!

 

ואת זה רואים כאן במפת השמים היומית

@

 

והנה  גם התחזית השבועית

 

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 26 לדצמבר 21

 

 

@

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום  ומדייקים או משנים כיוון!

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

ליווי אישי : ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

@

 

@

ומה קורה היום למזלות?

 

רביעי  29/12

טלה

והנה היום המתוח של השבוע: הירח שוהה במזל עקרב וזוית המתח בין אורנוס התזזיתי למרס שליט המזל שלכם מגיעה לדיוקה. זהירות הן בכבישים והן בפעילות שלכם,  טלאים!

שור

הירח שוהה בבית הזוגיות והיחסים שלכם ושם את הדגש על הדיאלוג הזוגי, שוורים. מרקורי כוכב התקשורת צמוד לונוס שליטת המזל שלכם מה שהופך את המלים שלכם למשמעותיות במיוחד! כנות וישירות שוורים.

תאומים

זהו יום מיוחד מבחינתכם, תאומימים: מרקורי שליט המזל שלכם צמוד באופן מדויק לונוס הרגשית, והקסם האישי שלכם בשיאו. יום מצוין לפלרטט, לחזר, ולדבר אהבה…

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה בבית הרומנטיקה שלכם, והסרטנון המופנם יכול דווקא ביום שכזה לפתוח את הלב, ולהתחבר לרגשות עדינים. זהו זמן לפתוח את הלב ולתת מקום לאהבה, אבל בגלל מיקום הירח במזל עקרב להזהר מגישה חסרת סבלנות, ותוקפנית כשדברים לא קורים כפי שרציתם.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל גדי הקשוח, ומכבידה על האריות שלנו. זוית הרמונית שהשמש יוצרת עם אורנוס מאפשרת חשיבה מחוץ לקופסה וגישה יצירתית. השתמשו בה בחכמה.

בתולה

תקשורת – זו מלת המפתח של היום הזה, אם תוכלו לתקשר בלי ביקורתיות ושיפוט: הירח שוהה לו בבית התקשורת שלכם, מרקורי צמוד לונוס הרגשית, וכח השכנוע שלכם בשיאו:נצלו אותו והיו אפקטיביים.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע אחורנית ולהביא איתה צורך בסגירת מעגלים, והיום היא צמודה למרקורי כוכב התקשורת: זמן לתרגם בחכמה רגשות למלים, ולפתוח דלתות – ולבבות…

עקרב

הירח שוהה היום במזל שלכם והקסם האישי שלכם בשיאו. יום מצוין להחלטות ארוכות טווח, ולמפגשים מעניינים ויעלים בעיקר אם הם קשורים ליזמות חדשות מכל סוג.

קשת

יש לא מעט תכניות ליום הזה, ביקר כשמרס שוהה במזל שלכם ומריץ אתכם קדימה, אבל הירח העקרבי מדגיש שאינכם במיטבכם: זמן להוריד הילוך, ואת הפגישות והשיחות לדחות למחר.

גדי

אתם נהנים עדיין מים של אנרגיה ועוצמה כשמקבץ של ארבעה כוכבים – שמש מרקורי פלוטו וונוס בהילוך אחורי – שוהה במזלכם. השמש מריצה אתכם קדימה, אבל ונוס מאפשרת סגירת מעגלים מעניינת..נסו את זה.

דלי

מקבץ גדול של כוכבים במזל גדי מאחורי הקלעים מכביד עליכם, דווקא עכשיוו כשאתם זקוקים לחופש, להשתחרר…ירח אמביציוזי בבית הקריירה שלכם דוחף קדימה: זמן לפחות לצעד קדימה, או ליזמה חדשה.

דגים

היום הזה מביא איתו פתיחות לרעיונות חדשים ולגישה חדשה עם הירח העקרבי שגם הוא ביסוד המים, וגם יופיטר עובר היום למזל שלכם, ויביא איתו כמה אפשרויות מעניינות עד מאי… קדימה, הגדירו תכניות!

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן