תחזית יומית – שני 16 לאוגוסט 21

אז.. מה אומרים היום הכוכבים?

שני  16/8

ירח בקשת 60 ונוס וסטורן 90 מרס ומרקורי

שמש באריה 150 נפטון (יציאה) 150 פלוטו (כניסה)

מרקורי במזל בתולה צמידות מרס (כניסה) 150 סטורן (כניסה)

ונוס עוברת למזל מאזניים (!)  150 יופיטר (כניסה)

מרס במזל בתולה 120 אורנוס 150 סטורן (יציאה) 

סטורן במזל דלי בהילוך אחורי

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי בהילוך אחורי

 

ירח קשתי מביא איתו אנרגיה חדשה, אחרת, מעוררת. אבל האנרגיה הזו היא גם אנרגיית אש עוצמתית שמביאה איתה לפעמים קצת יותר מדי אש או פשוט מלבה אש אחרת כשהשמש למשל שוהה במזל אריה והירח יוצר זוית פעולה עם מרס ומרקורי..

בגדול, האנרגיה הזו לא קלה: יש בה אמנם משהו דינמי, אבל כל ויכוח עלול להסלים בקלות וכל גפרור להבעיר יער שלם, כך שמומלץ להזהר, לפחות עם כל מה שתלוי בנו.

אבל העיקר היום הוא מעברה של ונוס למזל מאזניים, מזל שעליו היא שולטת, ומיקום שאמור מעט לאזן את כל הגלים הדיסהרמוניים שכולנו חווים בשבוע האחרון.

ואכן שבוע קשוח במיוחד לפנינו עם לא מעט זויות של מתח עם סטורן פלוטו ואפילו אורנוס פה ושם, וכדאי להזהר מאוד גם במלים שלנו וגם בכבישים ובדרכים.

ואיזה בונוסים יכולה ונוס להעניק לנו כשהיא במזל מאזניים? על כך בסרטון כאן

 

 

@

 

וכך נראית התחזית השבועית במפת השמים

 

 

@

כוכבים לאוהבים – תחזית אהבה 15 לאוגוסט 21

@

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

בקרוב: שאל את הכוכבים… מתנה אישית רק למנויים שלי!

 

@

 

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

 

ומה קורה היום למזלות?

שני 16/8

טלה

הירח הקשתי מביא איתו אנרגיה חדשה והרפתקנית למערכת, אבל זוית בין הירח למרס שליט המזל שלכם הופכת אתכם לרגשנים ונעלבים בקלות. שמרו על פרופורציות.

שור

מיקומו של הירח במזל קשת מהווה סיכון מסויים לדרך החשיבה העקבית והיציבה של השור שלנו. ביום שכזה שיקול הדעת שלכם אינו במיטבו: חשוב היום ומחר להמנע מהחלטות.

תאומים

דיאלוג – זו מלת המפתח של היום הזה מבחינתכם, תאומימים. הירח הקשתי מאתגר את דרך קבלת ההחלטות שלכם, והדרך הובה ביותר לפעול היום היא באחד על אחד, בשיחות גובה העינים. זמן לדבר לשתף ו..להחליט.

סרטן

ונוס הרגשית עוברת היום למזל מאזנים שם תשהה כחודש ימים, ותביא איתה עדנה לנושאי בית ומשפחה, החביבים כל כך על הסרטנון שלנו. יום מצוין לקניות לבית, ולשינוי באווירה.

אריה

הירח שוהה היום במזל קשת שגם הוא שייך ליסוד האש, אלמנט שמביא איתו תחושה נינוחה למדי, אבל השמש יוצרת היום כבר זוית פעולה מדויקת עם פלוטו היצרי, והעומס הרגשי עצום.. נסו לא לריב היום על שטויות, אריות! וגם מחר!

בתולה

הירח הקשתי מזמין את הבתולה לשדרג את התקשורת הביתית, לשתף בתכניות וברגשות, ולדבר על הכל. ונוס הרגשית עוברת היום לבית החומר והכספים שלכם, מביאה איתה קצת יותר מזל מצד אחד, אבל גם פוטנציאל בזבוזי לא קל של הוצאות רגשיות.. זהירות.

מאזניים

משהו טוב קורה לכם היום, מאזנאים: ונוס הרגשית עוברת למזל שלכם, הקסם הרגשי שלכם יעבוד שעות נוספות בחודש הקרוב, וכדאי לחשוב איך לנצל אותו כדי לקדם את מה שחשוב לכם, ולשדרג את יחסי האנוש שלכם. זמן לפתוח את הלב, מאזנאים…

עקרב

השמש במזל אריה ממשיכה לדחוף אתכם קדימה, ולמצות את האמביציה שלכם. הירח הקשתי משלים את הפעילות הזו כשהוא מדגיש את הצורך להתבונן לעומק בבית החומר והכספים, לשנות סדרי עדיפויות, ולשנות את מה שחייבים.

קשת

אחרי יומיים שבהם לא הייתם במיטבכם, מגיע הירח גם אליכם, קשתים: כעת הזמן לחזור לעצמכם, וכשהנוכחות והקסם האישי שלכם במיטכם – לקחת יזמה, לצאת לפגישות חשובות, ולהתמקד ביזמות חדשות ומעניינות. קדימה.

גדי

אלה ימים לא קלים עבור הגדי שלנו: זוית המתח בין כוכב מרס לסטורן שליט המזל שלכם עדיין בסביבה, ועלולה לגרום לתסכול כשאתם מרגישים צורך להלחם על הרעיונות שלכם, או להתווכח ולהכנס לדיאלוג לחוץ לגבי הדברים שחשובים לכם. אל תאפשרו למלים להרוס לכם את מצב הרוח, גדים.

דלי

הצד החברתי שלכם מודגש היום במיוחד, כשהירח ששוהה במזל קשת מאפשר לכם לקחת יזמה ולקדם את עצמכם במוסדות וארגונים איתם אתם נמצאים עכשיו בקשר כזה או אחר. זמן לתשלומי חשבונות לבירורים ושינויים ולניקוי שולחן העבודה מהמטלות שלכם.

דגים

נראה שדווקא אתם נמצאים היום באור הזרקורים, דגיגים. כעת הזמן לצאת קצת מהאקווריום הפרטי שלכם, להגדיר באופן מדויק רצונות ומטרות, ובעיקר – לנצל את היום ומחר כדי לצאת ביזמה חדשה ומעניינת. אל תדחו.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן