תחזית יומית – שלישי 17 לאוגוסט 21

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

שלישי  17/8

ירח בקשת 150 אורנוס 90 נפטון ומרס 120 שמש

שמש באריה 150 נפטון (יציאה) 150 פלוטו (מדויק!)

מרקורי במזל בתולה צמידות מרס (יציאה) 150 סטורן (כניסה)

ונוס במזל מאזניים  150 יופיטר (כניסה)

מרס במזל בתולה 120 אורנוס 150 סטורן (יציאה) 

סטורן במזל דלי בהילוך אחורי

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי בהילוך אחורי

 

זוית המתח בין השמש לפלוטו התחילה אתמול בערב להגיע לדיוקה וממשיכה גם היום.

זוהי זוית מתוחה במיוחד שעלולה לגרום לנו למעורבות רגשית גבוהה במיוחד, וכדאי לא לאבד פרופורציות כשאנחנו מגיעים על דברים שלא קורים כפי שרצינו.

גם הירח הקשתי יוצר זוית של מתח עם אורנוס התזזיתי שעלולה להביא איתה קצרים בתקשורת ושינויים פתאומיים במצב הרוח, אולם זו זוית מהירה שנעלמת אחר הצהריים או בערב.

זוית העימות בין מרקורי לסטורן מכבידה עלינו ועל התקשורת שלנו: גדל הצורך שלנו בבטחון, כלכלי או רגשי, כמו גם – לפעול בחכמה מול סמכויות  ובחשבון הבנק שלנו. כדאי להמנע מציפיות יתר מתהליכים רשמיים מסוגים שונים כדי להמנע מאכזבות, אבל זהו זמן טוב להליכה למוסך לשלם חשבונות וכו – כל מיני תהליכים פורמליים מעצבנים, אבל אין ברירה..

המרגיזה במיוחד היא כאמור זוית המתח בין השמש לפלוטו. הנה איך הדברים נראים במפת השמים של היום הזה.

@

 

וכך נראית התחזית השבועית במפת השמים

 

 

@

כוכבים לאוהבים – תחזית אהבה 15 לאוגוסט 21

@

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

בקרוב: שאל את הכוכבים… מתנה אישית רק למנויים שלי!

 

@

 

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

ומה קורה היום למזלות?

שלישי  17/8

טלה

זהו יום נוסף שבו הירח שוהה במזל קשת האנרגטי, ולטלה שלנו יש ים של אנרגיה חדשה ליהנות ממנה. הלחצים מזוית המתח עם סטורן בירידה, אבל המתח עדיין באוויר.. יום שכזה

שור

גם היום נאלץ השור האיטי להתאים את עצמו לקצב הדברים המהיר של מזל קשת וכמובן שזה מסתיים בכשלון ובתחושת החמצה. דחו את הפגישות והשיחות החשובות שלכם למחר, והיום פעלו בעדינות – ובזהירות.

תאומים

נושאי זוגיות ויחסים עשויים לעלות היום על הפרק יותר מאשר בימים אחרים, תאומימים. זהו מיקום שדורש השקעה בדיאלוג שבינו לבינה,וכדאי להיות קשובים יותר לפרטנרים היום. אם הלב פנוי – צאו לדייט…

סרטן

הירח שליט המזל שלכם יוצר היום זויות לא קלות עם אורנוס ונפטון, ומצבי הרוח משתנים במהירות. חשוב כעת לפעול באופן מבוקר וקפדני, ולא לאפשר למצבי הרוח להכתיב להם את אופי ומינון הפעילות. סבלנות.

אריה

על פניו זה נראה כמו אחד הימים היותר מתוחים של השבוע, אריות: השמש שליטת המזל שלכם יוצרת זוית של מתח עם כוכב פלוטו, אלמנט שעלול להביא איתו פתיל קצר ותגובות קיצוניות. גלו איפוק – ושליטה מכסימלית.

בתולה

נושאי בית ומשפחה ממשיכים לדרוש גם היום תשומת לב מירבית, וחשוב ביום שכזה לפעול באופן מכיל וסבלני כלפי בני הבית. יום מצוין לשיחות עומק ולניקוי משקעים עם בני הבית.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל שלכם ומנסה להרגיע את הרוחות. זוית של מתח שהיא יוצרת עם יופיטר כוכב השפע מביאה איתה חוסר שקט, ורצון לנסוע למרחבים. נסו למצוא דרך לנסיעה קרובה.

עקרב

נושאי חומר וכספים על הפרק, עקרבים: זהו זמן טוב להגדיר מחדש מטרות בתחום הכלכלי כמו למשל הדרך שבה תסגרו אוברדראפט. זוית מתח בין השמש לפלוטו שליט המזל שלכם עלולה להביא איתה מתחים לחצים וכעסים פתאומיים. זהירות!

קשת

זהו יום נוסף שבו הירח שוהה לו עדיין במזל שלכם, ומדגיש את הצורך לפעול באופן אקטיבי ודינמי, וליצור לעצמכם יזמות ומצבי פעולה. יום מצוין לפגישות משמעותיות ושיחות חשובות הקשורות לעתיד הקרוב.

 

גדי

הירח הקשתי עדיין מעיק על הגדי שלנו, ולא עושה לו חיים קלים. מומלץ דווקא עכשיו לפעול באופן מדויק וחכם, להוריד את מינון הפעילות שלכם ולדחות תכניות למחר או מחרתיים: היום – מנוחה, רגיעה, וחשיבה.

דלי

הצד החברתי שלכם מודגש היום, ומאפשר לכם להשקיע קצת יותר במעגלים החברתיים שלכם כמו גם בחברים טובים שהקשר איתם קצת ניתק לאחרונה. חשוב כעת להתמקד בשתופי פעולה מסוגים שונים, שיעזרו לכם להתמודד עם אתגרים גדולים במיוחד.

דגים

זהו יום נוסף שבו אתם הם אלה שנמצאים במרכז תשומת הלב, דגיגים. כעת הזמן לפעול לעשות לקדם וליזום, וכשהאנרגיה הזו כעת לצדכם – זה גם עשוי בהחלט להצליח. אל תדחו לשבוע הבא!

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן