תחזית יומית – שני 14 למרץ 22

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

שני  14/2

ירח באריה 180 מרס וונוס 90 אורנוס 150 מרקורי

שמש במזל דגים 60 פלוטו צמידות נפטון (יציאה)

מרקורי במזל דגים

ונוס במזל דלי צמידות מרס (יציאה)

מרס  במזל דלי

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל דגים 60 אורנוס

אורנוס בשור

נפטון במזל דגים

פלוטו במזל גדי

 

הירח שוהה במזל אריה ומנסה לשכנע אותנו להכנס לאקשן בכל מחיר.

אמה מה, השמש עדיין קרובה מאוד לכוכב נפטון המטשטש ומערפל, והצד המעשי של כולנו לא ממש בשיאו היום, כל שכן שיקול הדעת הכלכלי, ומרס וונוס עוד לא החליטו אם הם נפרדים סופית או חוזרים לפרק ג' קצרצר, כך שרצון לאקשן זה יפה – איך מתרגמים אותו לעשייה היום? זה כבר סיפור מורכב יותר.

אבל יש אפשרויות…פירטתי אותן כאן, בסרטן הזה.

 

 

@

 

 

וכך נראים הדברים במפת השמים של השבוע

 

@

 

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום  ומדייקים או משנים כיוון!

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

ליווי אישי : ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

@

 

@

 

ומה קורה היום למזלות?

שני 14/3

טלה

ירח באריה – זה אחד המיקומים החביבים על הטלה שלנו. זה הזמן לנפח את החזה ואת האגו, ולצאת לעשייה בכל מה שאתם אוהבים באמת. פתחו את הלב לאהבה, טלאים.

שור

נושאי בית ומשפחה על הפרק, והשור שלנו יכול להשקיע היום בבני הבית. זמן לשפר את התקשורת המשפחתית שלכם, ובעזרת מרס וונוס בבית הקריירה שלכם – לרוץ קדימה.

תאומים

מזל תאומים הוא אחד המזלות היותר תקשורתיים על פני גלגל המזלות, בעיקר כשהירח שוהה בבית התקשורת שלכם. זמן לדבר לשתף ולחלוק, ולאפשר למלים לצאת..

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה היום במזל אריה המאכלס את בית החומר והכספים שלכם. זמן טוב להציץ בחשבון הבנק בקפדנות, לעשות סדר בבלגן, ו..להירגע.

אריה

אחרי יומיים שבהם לא הייתם במיטבכם, זה בדיוק הזמן להשקיע קצת יותר ב..עצמכם. האנרגיה הטובה חוזרת עם הכריזמה וזה הזמן לכל הפגישות החשובות של השבוע.

בתולה

מקבץ כוכבים במזל דגים ממול מאתגר אתכם, ויש לא מעט תכניות ליום הזה, אבל כשהירח שוהה במזל אריה עדיף להוריד פרופיל, להיות קצת לבד, לטעון מצברים ובעיקר – לנוח.

מאזניים

חברים מכרים ידידים וקרובים – זה בדיוק הזמן להשקיע קצת יותר בהם, ובמקביל – גם בקולגות מקצועיות. מלות המפתח של היום הזה – שתופי פעולה, ומכל הסוגים.

 

עקרב

אמביציה ודרייב – אלה מלות המפתח של היום הזה, עקרבים. הירח שוהה לו בבית הקריירה שלכם ואת האריה לא צריך ממש לזרז כדי שיתן פוש, נכון? ג'סט דו איט.

קשת

הירח שוהה היום במזל אריה השייך גם הוא ליסוד האש, אלמנט שמביא איתו נינוחות אנרגטית והתלהבות לפעול בעוצמה. נושאי בית ומשפחה דורשים בימים אלה השקעה מיוחדת.

גדי

היום כדאי לפעול בזהירות גדיים, ולא לקבל החלטות ללא שיקול דעת אמיתי. מיקומו של הירח מצביע על הצורך שלא לקחת היום סיכונים מכל סוג שהוא. בערב – בילוי שקט.

דלי

זוגיות ויחסים – על זה מצביע היום הירח ששוהה לו בבית היחסים שלכם. זמן להשקיע קצת יותר בפרטנרים שלכם, ולא לקחת שום דבר ביחסים כמובן מאליו. יום מצוין לבילוי בשנים.

דגים

מקבץ כוכבים גדול במיוחד במזל שלכם דוחף אתכם כעת לכמה וכמה סוגי אתגרים וכדאי לא להתפזר. הירח שבמזל אריה מדגיש את הצורך לחשיבה והשקעה בתחום המקצועי, ובמחויבויות שלכם.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן