תחזית יומית – שלישי 15/3

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

שלישי  15/3

ירח באריה 180 סטורן 150 נפטון

שמש במזל דגים 60 פלוטו צמידות נפטון (יציאה)

מרקורי במזל דגים

ונוס במזל דלי צמידות מרס (יציאה)

מרס  במזל דלי

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל דגים 60 אורנוס

אורנוס בשור

נפטון במזל דגים

פלוטו במזל גדי

 

אז מה באמת קורה היום? במלה אחת – כובד. בשתי מלים – כובד ורגשנות. בשלוש מלים – כובד, רגשנות,  ואי וודאות.

כן, אלה התוצאות של השפעות סטורן ונפטון, שני הכוכבים המשמעותיים שמשפיעים היום על הירח, וכולנו מרגישים אותם.

אם נוסיף לכך גם את מזג האוויר שנע בין קודר לבין מעורפל, ומצבי רוח משתנים שגם הפורים לא מצליח להביס בקלות (כי אין לנו שום השפעה עליהם בדיוק כמו על מזג האוויר) אפשר לומר שהיום הזה ינוע בגלים: גל חביב שמתקדם ומציף, וגל נגטיבי שגורם לנו להתכרבל חזרה בפוך, האמיתי והדמיוני.

אז מה בכל זאת עושים היום? על כך בסרטון הבא של מפת השמים היומית:

@

 

וכך נראים הדברים במפת השמים של השבוע

 

@

 

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום  ומדייקים או משנים כיוון!

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

ליווי אישי : ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

@

 

 

@ ומה קורה היום למזלות?

 

שלישי 15/3

טלה

 הירח במזל אריה ממשיך להזרים אליכם אנרגיה במינון גבוה, אבל מקבץ הכוכבים במזל דגים עלול לגרום ללבטים והסוסים מאחורי הקלעים. התמקדו במה שחשוב באמת.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם מנסה לתמרן ולהפרד מכוכבים מרס שצמוד אליה במזל דלי בבית הקריירה שלכם, אלמנט שמגביר אמביציה וקסם אישי אבל מעורר לבטים ומאבקי אגו.

תאומים

בית התקשורת שלכם פעיל במיוחד היום, אלמנט ששם את הדגש על הצורך לפעול באופן ממוקד ויוזם, ולתרגם באופן מדויק למלים את מה שאתם רוצים. אל תדחו.

סרטן

נושאי חומר וכספים ממשיכים להעסיק אתכם גם היום, סרטנונים. זוית של עימות בין הירח לסטורן הנוקשה עלולה לגרום לתחושות של כובד ובדידות במערכה. התמקדו בעובדות.

אריה

זהו יום נוסף שבו הירח שוהה לו במזל שלכם, ומדגיש את הנוכחות והקסם של האריה שלנו. השמש מתחילה להתרחק מנפטון, הבטחון והעוצמה חוזרים, והדרך נראה צלולה מתמיד.

בתולה

זהו יום נוסף שבו כדאי לעשות קצת פחות, ולנוח יותר, בתולות. הירח ששוהה במזל אריה מוצא אתכם שלא במיטבכם היום: טעינת מצברים וחזרה לעצמכם – זה הזמן לאלה.

מאזניים

הצד החברתי שלכם מודגש היום, מאזנאים, ואת היום הזה כדאי להקדיש לשיפור עמדות מול מוסדות וארגונים בחייכם ולמחוייבויות של על שולחן העבודה: תשלומי חשבונות, עיריה או מוסך.

עקרב

העקרב שלנו נמצא היום במרכז תשומת הלב אבל גם בין הפטיש והסדן, כשהירח שוהה בבית הקריירה בעוד מרס וונוס בבית המשפחה. נסו לחבר בין שני התחומים, ולא לריב בבית…

קשת

פתיחות לרעיונות חדשים עשויה להביא איתה היום אפשרות לצמיחה והרחבת אופקים לכוונים אחרים. זמן טוב לשנות מעט הן את הגישה והן את נושאי ההתמקדות שלכם.

גדי

שהותם של מרס וונוס בבית הכספים שלכם עלולה לגרום לתחושה של אי סדרים, וכדאי להציץ לעומק ולארגן מחדש את חשבון הבנק. מקבץ הכוכבים במזל דגים מביאים קשרים חדשים.

דלי

גם מרס וגם ונוס ממשיכים לנוע במזל שלכם, ולהביא איתם הרבה מרץ ואנרגיה מצד אחד, ומצד שני – קסם אישי ופתיחות. זמן מצוין להכיר אנשים מסוג אחר, ולתכנן דברים אחרת

דגים

אחריות ומחוייבות – אלה ממשיכות להיות מלות המפתח גם של היום הזה, דגיגים. מקבץ הכוכבים הגדול במזל שלכם מתחיל להביא איתו יותר ויותר אפשרויות חדשות: שווה לבדוק אותן ברצינות.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן