תחזית יומית – חמישי 10/3

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

חמישי   10/3

ירח בתאומים 90 שמש ונפטון

שמש במזל דגים 60 אורנוס צמידות נפטון (כניסה)

מרקורי עובר למזל דגים (!)

ונוס במזל דלי צמידות מרס (מדויק!)

מרס  במזל דלי

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל דגים 60 אורנוס

אורנוס בשור

נפטון במזל דגים

פלוטו במזל גדי

 

מרקורי כוכב התקשורת שלנו עובר היום למזל דגים – זה האירוע המרכזי של היום הזה.

אחרי חודש במזל דלי התקשורתי עשה לנו מרקורי קצת חיים קשים בשבוע האחרון כשלא יצר כמעט זויות עם כוכבים אחרים, אלמנט שבהחלט לא הקל עלינו והתקשורת של כולנו היתה בעייתית, לא פשוטה, ובעיקר מתסכלת.

אבל כעת מגיע סוג אחר של תקשורת כשמרקורי עובר למזל דגים: תקשורת רגשנית…

כן כן, כאילו לא הספיקה לנו המלחמה האיומה שמתרחשת בין רוסיה לאוקראינה והתמונות הקשות – כעת הלב שלנו שעוד איכשהו החזיק מעמד מאבד לגמרי פרופורציות, והמעורבות הרגשית הגבוהה שמביא איתו מרקורי כשהוא במזל דגים עלולה לגרום לכולנו להיות דביקים קורבניים ונוסטלגיים מתמיד, להתגעגע לעבר ולקטר על ההווה, וזה עוד כשפורים בפתח…

כן, עם המרקורי הזה – זה לא יהיה קל, גם לא עם המסכה הצוחקת ושמחה, ונראה שהכי יהנה בפורים הזה הוא וויזתא ודומיו ותחפושות בסגנון של השופטת לשעבר קריאף (אכלו לי שתו לי) או זילנסקי (הצילו..) מסמלות את האוירה ועשויות לככב אצלנו גם בלייב בטלביזיה.

נכון, מרס וונוס עדיין צמודים במזל דלי ומנסים להפגין טאץ' חברתי כלשהו, אבל מקבץ הכוכבים הגדול מעבר למרקורי שכולל את השמש יופיטר ונפטון שהולך עכשיו קדימה, מתחילים לקבוע את הטון באופן משמעותי יותר: נדנדת הרגש של האפים והדאונים הקיצונית – היא זו שתכתיב את הקצב עכשיו.

אוף… 

וכך נראים הדברים היום במפת השמים

 

 

@

 

 

וכך נראית מפת השמים של השבוע

 

@

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום  ומדייקים או משנים כיוון!

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

ליווי אישי : ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

@

 

ומה קורה למזלות?

חמישי  10/4

טלה

הירח שוהה עדיין בבית התקשורת שלכם, וזהו זמן טוב לסיים תהליכים שהחלו אתמול, ולהתמקד ביזמות תקשורתיות חדשות. זהו זמן להתחבר לרגשות רכים יותר, כולל רומנטיקה..

שור

הירח מביא איתו יום נוסף שמתאים להשקעת מחשבה בכל מה שקשור לחשבון הבנק. מרקורי עובר היום לבית החברתי שלכם והגיע הזמן להכיר אנשים חדשים…

תאומים

הירח שוהה במזל שלכם, תאומימים מאפשר להשלים תהליכים שהתחלתם אתמול ומיקוד ביזמות חדשות. מרקורי שליט המזל שלכם עובר למזל דגים, והמעורבות הרגשית גדלה.

 

סרטן

הסרטנון שלנו זקוק היום יותר לטעינת מצברים מאשר לאקשן פרופר. זוית פעולה בין הירח לשמש עלולה להביא איתה אי הבנות קטנות וריבים גדולים. בקיצור – סבלנות, עד מחר..

אריה

השמש שליטת המזל שלכם נכנסת לצמידות עם כוכב נפטון והמעורבות הרגשית גדלה יותר ויותר. במקביל, זהו זמן טוב לניקוי שולחן העבודה ממה שהצטבר בו: אל תדחו.

בתולה

אתם אלה שנמצאים היום באור הזרקורים, בתולות. מיקומו של הירח מדגיש א היכולת שלכם לפעול עכשיו באופן ישיר ועוצמתי מול סמכויות: הגדירו את המטרות שלכם.

מאזניים

הירח התאומי עשוי להביא איתו תקשורת טובה יותר וזרימה קלילה יותר למאזנאים שלנו, אבל הצמידות העצבנית של מרס עם ונוס שליטת המזל שלכם עלולה לגרום לריבים מרגיזים. זהירות.

עקרב

כוכב מרקורי עובר היום למזל דגים המאכלס והעקרבון שלנו יוצא מהבועה של הימים האחרונים והופך רגיש ורומנטי.. תנו מקום ללב.

קשת

מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל דגים המאכלס את בית המשפחה שלכם, שם נמצאים כעת גם השמש נפטון ויופיטר שליט המזל שלכם. הגיע הזמן לשדרוג התקשורת המשפחתית!

גדי

מעברו של מרקורי התקשורתי למזל דגים שבבית התקשורת שלכם שם נמצאים גם נפטון יופיטר והשמש, מדגיש את הצורך ביזמות תקשורתיות חדשות: צאו מעצמכם, וקחו יזמה!

דלי

כוכב מרקורי עובר לבית הכספים שלכם שם נמצאים כבר השמש נפטון ויופיטר, אלמנט שיכול לעזור לכם לפעול ובהצלחה בנושאי כספים כעת. אבל..זה לא יקרה מעצמו! קדימה.

דגים

משהו טוב קורה לכם היום, דגיגים: מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל שלכם, והופך את התקשורת שלכם לעוצמתית במיוחד. זהו זמן מצוין לדבר לשתף ולחלוק ולתקשר עם העולם.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן