תחזית יומית – שני 13 לאפריל 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

 

שני 13/4

ירח בגדי 120 אורנוס

שמש במזל טלה 90 פלוטו (כניסה)

מרקורי בטלה  60 ונוס וסטורן

ונוס במזל תאומים 120 מרס

מרס במזל דלי אורנוס (יציאה)

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (מדויק!) .

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי  

@

הירח שוהה לו גם היום בסופו של מזל גדי הקשוח והמכביד, אבל יוצר דווקא זוית הרמונית (בורוד) עם כוכב אורנוס התזזיתי, זוית שמאפשרת לנו להפיל כמה אסימונים שעדיין הססו אתמול, ולראות את הדברים והסיטואציה הייחודית שמתרחשת עכשיו באור חיובי יותר, ובעיקר  חיובי מבחינת יכולת ההשרדות שלנו, עם קצת פחות דאגות, וקצת יותר אופטימיות בקשר לעתיד הקרוב.

תומכות בגישה הזו גם זויות ורודות נוספות, בעיקר של מרקורי כוכב התקשורת שלנו עם ונוס וסטורן (בורוד) שמראות לנו שעם מינון גבוהה של אנרגיה ועוצמה כשהוא נמצא במזל טלה, היכולת שלנו להוריד את מינון הפחדים שלנו דרך עשייה ופעילות פיזית, גבוהה במיוחד.

זוית ורודה נוספת אנחנו מוצאים אצל ונוס שנמצאת במזל תאומים המילולי והתקשורתי, עם כוכב מרס ששוהה במזל דלי החברתי: זו אחת הזויות החיוביות שנוכל למצוא לאורך השבוע, שכן היא מביאה איתה הרמוניה למערכות היחסים שלנו, וזו הרמוניה אוורירית וקלילה יותר שכן השנים נמצאים במזלות השייכים ליסוד האויר, שמאפשר לנו להתמודד עם מצבים רגשיים לא פשוטים בגישה שכלתנית והגיונית, וכך כשאנו מתמקדים בעובדות ולא ברגשות סביבם אנחנו יכולים לנחות ביום שכזה על קרקע מעשית יותר, ובעיקר – רגועה יותר..

אלא שכל הזויות הורודות החביבות האלה קצת מתגמדות מול זוית הפעולה החזקה שמגיעה לשיאה מחר בין השמש לבין פלוטו היצרי והכוחני (מסומנת באדום). הזוית הזו מצביעה על כך שלמרות שברמה יומית כלפי חוץ זהו יום הרמוני וחביב יחסית, הרי שמתחת לפני השטח מתרחש לו קונפליקט בין מה שקורה בח, לבין החרדות התסכול ואפילו הכעסים שבפנים, תסכול שכרגע אנחנו עדיין לא נותנים לו מקום גדול מדי ביומיום שלנו באופן טבעי, כדי לא ליצור מתחים ותסכולים חדשים, מתוך הבנת המציאות האובייקטיבית שנכפית עלינו כעת.

אבל דיפ דאון הרובד הרגשי הזה קיים ומפעיל אותנו בעוצמה ברגעים קטנים שבהם השליטה המלאכותית הזו שנכפתה עלינו נעלמת לרגע, ואנחנו מתפרצים או מביעים כעס בעוצמה או נכנסים באופן מהיר לריב עם הסביבה הקרובה ומאבקי אגו מיותרים.

רגשות שליליים גם הם חלק מחיינו, וזה רק חלק טבעי מהם כשאנו מביעים אותם באופן שוטף וטבעי כחלק מהיומיום שלנו, אבל כשהם נצברים בבטן ולא יוצאים לאורך זמן הם עלולים להתפרץ ללא פרופורציות ולקלקל לא רק את ההרמוניה של אותו יום אלא גם את הקשרים שלנו עם אלה הקרובים אלינו, קשרים שנשחקו לא מעט בשבועות האחרונים, וחבל.

אז.. מה עושים? משתפים, מדברים על מה שקורה עמוק בפנים גם אם זה לא תמיד נעים לשמוע, מנקים את המשקעים הרגשיים האלה שהצטברו כדי שהתהליך הזה יקרה בשליטה ולא בחוסר שליטה ובאופן הרסני, ונותנים מקום גם לחלקים האלה להתבטא כדי שלא יצטברו ונגיע לריבים פתאומיים ולא צפויים, ואפילו לניתוקי קשרים.

לכל זוית יש מקום, גם אם היא מפעילה אותנו בעוצמה ממקומות שאנו קוראים 'שליליים' כיון המדובר בתהליכי ניקוז  טבעיים: גם הטבע זקוק לתהליכי ניקוי כאלה ואחרים בדיוק כמונו, והכחשה או הפנמה מודגשת של התהליכים האלה רק תפגע בנו לטווח ארוך. תנו להם להתבטא, ואפשרו לעצמכם זרימה נקיה ונעימה יותר בלי מוקשי הרגש שהשמש ופלוטו עלולים לגרום לנו מהיום ועד סופו של השבוע. 

@

 

 

כוכב סטורן יצא מעבדות לחירות במזל דלי – ואני עברתי  לאסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!

עכשיו, כשכולנו יושבים בבית ומהרהרים במהות החיים, זה הזמן לראות את כל התמונה, ולהחליט לאן הולכים ואיך, כשהכל יגמר.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומולדת: מפת יומולדת אישית: מגמות בשנת היומולדת הנוכחית עם מיקומי הכוכבים החדשים, ממה להזהר והיכן לתת גז 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]             

 

באהבה ממני, יאיר 

 

@

 

ומה קורה היום למזלות?

שני 13/4

 

טלה

נראה שאתם מתחילים לחזור היום לשליטה, טלאים. הירח שבמזל גדי שם אתכם היום במרכז האקשן, וזהו זמן מצוין לקבוע מחדש את החוקים ולהחליט כבר עכשיו איך אתם רוצים לנהל את השבוע הזה.  מרקורי כוכב התקשורת שוהה גם הוא במזל שלכם: דברו על הכל, והשתמשו בו בחכמה.

 

שור

היום הזה דורש מכם פתיחות לרעיונות חדשים ולגישה פתוחה ומאפשרת יותר, שוורים. ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לגרום לדברים לקרות במהירות וגם מכריחה אתכם להגיב יחסית מהר. השמש ומרקורי שוהים בבית הכספים שלכם ומכריחים אתכם לבנות סדר עדיפויות חדש להוצאת כספים.

 

תאומים

הירח הגדיי קצת מכביד עליכם היום עם מצב רוח ביקורתי ושיפוטי ואולי גם מביא איתו מצב רוח מעט פסימי. אולם ונוס שנמצאת עכשיו במזל שלכם היא מנוע אמיתי לעשייה מתוך אהבה, ולהשקעה אמיתית במערכות היחסים שלכם, תאומימים. מרקורי שבמזל טלה עוזר לכם כעת להעביר הילוך.

 

סרטן

הירח שוהה היום בבית הזוגיות והיחסים שלכם, ומאפשר לכם להתבונן לעומק במערכות היחסים שבניתם, ובקשרים הקרובים. זמן מצוין להעמיק קשר זוגי עם יש לכם כזה, או לחילופין לצאת לדייט ברשת. זמן  טוב גם למצוא לכם שותף או בן ברית לעשייה משותפת, ולהתמודדות עם אתגרים גדולים.

 

אריה

ונוס  מאכלסת את הבית החברתי שלכם עכשיו, וזהו זמן נפלא להרחבת המעגלים החברתיים שלכם בשפע של אנשים חדשים ומעניינים, שתמיד שמחים שיש אריה בשטח.. הירח הגדיי מדגיש היום את הצורך שלכם להצמד למטלות ולמחויבויות שלכם. יום מצוין לתשלומים ולסידורים מסוגים שונים.

 

בתולה

הירח שוהה בבית היצירתיות שלכם, וזה בדיוק הזמן לצאת קצת מהקיבעון המחשבתי של הימים האחרונים, לשים את הדאגות בצד, ולנסות וליהנות מונוס הרגשית שנמצאת אצלכם עכשיו בבית הקריירה. זמן מצוין לרעיונות יצירתיים במיוחד, ובערב – לחזרתה של הרומנטיקה: סוף סוף עוברים מהסלון לחדר אחר..

 

מאזניים

נושאי בית ומשפחה על הפרק, מאזנאים, אבל הפעם מנקודת מבט קצת שונה: התארגנות מחודשת. איך באמת משנים את האווירה בבית? אולי הגיע הזמן למסע שיפוצים קצר? זמן מצוין לנקיון יסודי ולקניות לבית. שעות הערב  יתאימו לשיחות משפחתיות, ולניקוי משקעים רגשיים שהצטברו בשבועיים האחרונים.

 

עקרב

השמש נכנסת עמוק יותר אל תוך זוית הפעולה עם פלוטו שליט המזל שלכם, וחוסר השקט שלכם מתחיל לתת את אותותיו בהתנהגות שלכם עם הסביבה. כדאי לחשוב פעמיים כעת לפני שכועסים או מתפרצים. קצת יותר פעילות פיזית וספורטיבית בהחלט תשחרר קצת את הגוף, ומשם גם את הנפש..

 

קשת

אחרי יומיים שבהם שהה במזל שלכם והביא אליכם את האנרגיות והעוצמה שהייתם זקוקים להן, עובר לו הירח לבית החומר והכספים שלכם, והקשת ההרפתקן שלנו נאלץ להכנס לחשבון הבנק, ולהתחיל לארגן את מה שקורה שם באופן קצת שונה. זמן טוב לגלות גמישות בנושאי פרנסה, לאלתר, ולחשוב יצירתי.

 

גדי

נראה שלא ממש הייתם במיטבכם ביומיים שלושה האחרונים, אבל היום זה משתנה: הירח עובר לו למזל שלכם, הקסם האישי שלכם מתחזק, ואיתו מתחזקת גם היכולת שלכם לארגן את עצמכם, ולהכנס למצב אקטיבי של יזמות חדשות ועשייה ממוקדת מטרה. היום ומחר – זמן לשיחות החשובות של השבוע.

 

דלי

נראה שאתם לא ממש במיטבכם היום, דליים: הירח שוהה לו במזל גדי, ונראה שכדאי להמעיט בכל מה שקשור לעשייה ולפעולה ולהוריד הילוך, כמו גם למתן ציפיות. זהו זמן טוב להתבונן בדברים מבחוץ לרגע, להתייעץ עם אחרים, לראות את כל התמונה ולקבל החלטות ארוכות טווח.. אך עדיין לא לפעול. סבלנות.

 

דגים

ירח גדיי הוא אחד המיקומים החביבים על הדגיג שלנו: זהו זמן טוב שבו הוא מצליח לצאת קצת מעצמו, ולהתמקד בצד החברתי שלו. זמן להשקיע קצת אנרגיה בחברים מכרים ידידים וקרובים, להרים כמה טלפונים, לשלוח כמה אסמסים, ולדווח לכולם שהכל בסדר וש..יתקשרו קצת יותר, אם אפשר: הדגיגון מתגעגע…

ובינתיים… יומקסים!

מיאיר

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן