תחזית יומית – ראשון 12 לאפריל 2020

אז… מה קורה היום בכוכבים?

 

ראשון  12/4

ירח בקשת 90 נפטון 120 שמש

שמש במזל טלה 90 פלוטו (כניסה)

מרקורי בטלה  60 ונוס

ונוס במזל תאומים 120 מרס

מרס במזל דלי אורנוס (יציאה)

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (מדויק!) .

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

@

הירח פותח את השבוע כשהוא במזל קשת השייך ליסוד האש ומזרים ים של אנרגיה טריה אל עולם, ובמקביל גם יוצר זוית הרמונית (ורודה) עם השמש, שמאפשרת לנו לחבר בין הלב לעוצמה שלנו.

אבל.. לאן מוליכים את האנרגיה הזו? ומה כדאי לעשות איתה? כאן עלולה להתעורר בעייה: נפטון בזוית פעולה (אדומה) לירח עלול להביא איתו מעורבות רגשית גבוהה מדי, מצבי רוח משתנים במהירות, וקושי להתמקד במה שחשוב באמת. אוף.

ואכן, כשכל גירוי קטן פעולה או מלה מציפה אותנו רגשית בקלות שכזו, גם אם הרגש הזה הוא חיובי, קשה לתעל אותו לדברים החשובים באמת (כל שכן להחליט מה חשוב באמת..) ולשים אותו על מסלול מעשי, שנראה עכשיו בעייתי משהו.

באופן רגיל ובפסח רגיל היינו זורמים קדימה ומאלתרים את דרכנו החוצה, אבל עכשיו כשרוב ערוצי הזרימה שלנו משותקים או מנוטרלים, התוצאה של כל זה עלול להיות סוג של פול גז בניוטרל: יש הרבה עוצמה ורצון טוב, אבל מה שרוצים אי אפשר, ומה שיכולים – לא ממש רוצים… חסה ובאסה.

ואכן, מיקוד – הוא מלת המפתח של היום הזה, ביחד עם שתי מלים נוספות: משמעת עצמית. שני האלמנטים האלה ממש סובלים ממעורבות רגשית גבוהה, כשהלב פועל תזזיתית ואסוציאטיבית, ומקשה עלינו לעשות את מה שחייבים, אולי כי זה קצת..משעמם, ואולי כי תחושת בטחון כוזבת משדרת לנו שאו טו טו  הכל יהיה בסדר, וכמה החלטות שהחלטנו בימים האחרונים הקשורות לפעולה עשייה ויזמה איכשהו נראות קצת מיותרות עכשיו, במן סוג של זחיחות מסוימת: אם שרדנו עד עכשיו, ועברנו גם את החג אז מכאן יתחילו ההקלות. 

והנה מופיעה לה המלה המיתולוגית הזו: החג.. כן, החג, אותה מלה שבה השתמש כל העולם כדי לדחות את הכל הלאה כולל החלטות אופרטיביות, ומן הסתם גם יחזור וישתמש בה היום ובימים הקרובים במושג שהוא לא פחות בעייתי ומיתולוגי לא פחות בשם החג השני… חחח.. כמו שמטאטאים את מה שלא מתחשק מתחת לשטיח, עכשיו נטאטא את זה ל'אחרי החג השני', ובכלל מה זה החג השני הזה? איך הוא הגיע לשם? למה אי אפשר לרכז הכל בחג אחד, ולהטריף את אליהו הנביא המסכן הזה שוב במעבר כל המחסומים האלה דרך ערימות נייר הטואלט..

אבל מילא. כשקורונה בשטח – למה סתם להכנס למתח? אז קדימה, לדחות… ארץ הדחיינות האולטימטיבית שוב בפעולה, וכך גם השבוע הזה ינוע בין הולד ופוז לפול גז בניוטרל, והחיים האמיתיים יתחילו אחרי החג השני… 

אבל זה לא כל כך פשוט: יש עוד זוית שמופיעה השבוע ואפשר לראות אותה באדום: זוית הפעולה בין השמש לפלוטו הכוחני והיצרי, שמתחילה כבר להופיע בדמות של לחצים ומתחים מתחת לפני השטח, והם עוד מעט גם יתפרצו להם.

הזוית הזו מתאפיינת במאבקי כוח וגישה תוקפנית ואפילו אלימה משהו, והאגו משחק בה תפקיד מרכזי. תיכף נראה אותה מן הסתם בפוליטיקה שלנו שכל כך מושפעת מפלוטו, ואפילו בדיאלוג שלנו עם סמכויות כולל מאבקי כוח קטנים במשפחה.

על הזוית הזו הרחבתי בתחזית השבועית, וככל שתתקרב לדיוקה ארחיב בנוסף, כי למה לקלקל תחילת שבוע רגשנית אופטימית מעורפלת ולא ברורה שכזו עם ירח קשתי בזוית הרמונית לשמש, ונפטון עם המסכים המוכרים שלו שמערפל ומרגש אבל נראה לא מזיק? שיחכה לו, הפלוטו הזה, עם כל הכבוד (ויש טונות של כבוד לבולדוזר הזה). עוד חזון למועד. ובינתיים – נקווה שהשמש המקסימה שהציצה היום והאירה את עלי התות בעץ שמולי שסוף סוף הסכימו לצמוח ולסמן שהאביב כבר פה, בסמוי או בגלוי, תמשיך להאיר ולהעיר, ואפילו נפטון יראה פתאום אפשרי מוכר ואפילו חביב משהו, כמו ידיד זקן וסנילי ששוכח ומשכיח אבל סולחים לו כי תיכף צריך לצאת ולהשיג ביצים שאומרים שיש באיזה כלבו שכוח עשרים קילומטר מפה…

ופלוטו? שיחכה.

 

@

 

כוכב סטורן יצא מעבדות לחירות במזל דלי – ואני עברתי  לאסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!

עכשיו, כשכולנו יושבים בבית ומהרהרים במהות החיים, זה הזמן לראות את כל התמונה, ולהחליט לאן הולכים ואיך, כשהכל יגמר.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומולדת: מפת יומולדת אישית: מגמות בשנת היומולדת הנוכחית עם מיקומי הכוכבים החדשים, ממה להזהר והיכן לתת גז . 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]              יאיר  טריבלסקי:-)         

 

@

 

ומה קורה למזלות?

ראשון  12/4

טלה

הירח פותח את השבוע כשהוא במזל קשת, מיקום מאוד אנרגטי והרפתקני עבור הטלה שלנו, ורק נותר לברר איך מתרגמים את האנרגיה הזו למעשים, כשחוסר השקט ממנה וגם מזוית הפעולה עם אורנוס שעדיין בסביבה, לא עושה לכם חיים קלים. קצת ספורט והתעמלות ביתית ירגיעו את הרוחות.

 

שור

ונוס שליטת המזל שלכם ששוהה במזל תאומים מביאה איתה גישה אסרטיבית ותקשורתית במיוחד למערכת היום, אולם הירח הקשתי עלול להביא איתה שיקול דעת פזיז והחלטות אימפולסיביות. חשוב במיוחד עכשיו לא להכנס להרפתקאות כלכליות ולא לבזבז כספים שלא לצורך. סבלנות.

 

תאומים

ונוס ששוהה במזל שלכם ועוזרת לפתוח את הלב ולהתמקד באהבה, והירח הקשתי בבית הזוגיות והיחסים שלכם הם מתכון מצוין למציאות זוגיות נפלאה ולהיכרויות חדשות אם הלב התאומי פנוי… אם לא – זמן להשקיע בקשר עצמו, ואפילו למצוא לכם שותף לדרך מקצועית או לרעיון חדש.

 

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה במזל קשת האנרגטי שקצת מעייף ואפילו מתיש את הסרטנון שלנו, בשלל דאגות משימות ומטלות שפתיחת השבוע הזה מטילה עליכם. חשוב לדעת להיות סלקטיביים כעת ולא לבצע עכשיו משימות ומטלות שאין בהם צורך אמיתי: התמקדו בכאן ובעכשיו בלבד.

 

אריה

הירח הקשתי שייך גם הוא ליסוד האש, אלמנט שעשוי בהחלטי להביא איתו יום נינוח יחסית שבו אתם פועלים תחת אנרגיה מוכרת  ואפילו נעימה יחסית. אולם השמש שליטת המזל שלכם נכנסת עכשיו לזוית פעולה עם פלוטו היצרי והכוחני, והימים הקרובים יביאו איתם מתחים ולחצים. זהירות.

 

בתולה

הירח הקשתי מדגיש דווקא את נושאי הבית והמשפחה בתחילת השבוע, מה שאומר שלמרות שיש לכם עכשיו ים של אנרגיה וצורך באקשן, כדאי לעצור לרגע ולהתמקד בעיקר בהשקעה בבית, בסביבתו, ואפילו בקניות גדולות וקטנות לבית. זמן טוב לשדרג תקשורת עם בני הבית, ולדבר על הכל.

 

מאזניים

הירח שוהה היום בבית התקשורת שלכם, ומסמן גם את כיוון העשייה המשמעותי של השבוע: תקשורת. זמן  טוב ליזמות תקשורתיות מכל הסוגים, להיכרויות מעניינות ברשת הן מקצועית והן חברתית, ואולי גם לשיחות עם אנשים קרובים לשיתוף ברגשות ובתכניות וביזמות לימים הקרובים.

 

עקרב

תחילת השבוע מצביעה על צורך גדול יותר בבטחון מבחינתכם, רגשית וכלכלית. זמן טוב להכנס לחשבון הבנק ולראות מה קורה שם, ואולי גם ליצור תכנית כלכלית קטנה כולל לו'ז להוצאות לשבועיים הקרובים. זמן לדבר עם בן או בת הזוג על מה שחשוב לכם באמת, בכנות ובגובה העינים.

 

קשת

הירח פותח את השבוע כשהוא שוהה במזל שלכם, אלמנט שעוזר לכם אכן לפתוח אותו ברגל ימין, מה שאומר שיש לכם ים של אנרגיה עוצמתית ויצירתית שכדאי למקד באופן פרקטי כדי למנוע תסכול, כשמלות המפתח הן יזמה ופעולה. זמן יצירתי מאוד לרעיונות חדשים, ולחשיבה מחוץ  לקופסה.

 

גדי

נראה שאתם לא ממש במיטבכם בתחילת השבוע הזה, גדיים. הירח הקשתי הזה עלול לגרום לכם להרגיש שאתם לא ממש במיטבכם כעת, מה שאומר שאת תחילת השבוע הזה כדאי לעשות באופן שקט ועדיף מאחורי הקלעים, בלי יותר מדי כעסים וויכוחים. יום להתבוננות עומק מהורהרת, ותובנות חדשות.

 

דלי

הצד החברתי שלכם מודגש במיוחד בסוף השבוע הזה, דליים, אלמנט שמדגיש בעיקר את היכולת שלכם לצאת קצת מהמעגלים החברתיים המוכרים שלכם,  וליצור קשרים חדשים הן מקצועית והן חברתית עם אנשים ברשת שנראים לכם מעניינים ורוצים להכיר אנשים חדשים כמוכם.. קחו יזמה.

 

דגים

נדמה שדווקא אתם נמצאים עכשיו במרכז האקשן, דגיגים: הירח שבמזל קשת מדגיש את היכולת שלכם להיות עכשיו ברורים חד משמעיים ובעיקר משכנעים.. נצלו את המומנטום הזה כדי לקדם את מה שחשוב לכם באמת, ולומר בקול רם את מה שאתם רוצים שישמע, במקום להשאיר את הדברים בבטן.

ובינתיים – יומקסים!

מיאיר 🙂

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן