תחזית יומית – שלישי 14 לאפריל 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

זהו. היום זה קורה. כן, היום זה יום שלישי שבו כוכב פלוטו נותן את הטון בשתי זויות אדומות, לא פחות, ואחת מהן מדויקת!, שבו נאמר פעמיים כי טוב (נדמה לי, לא?..) וביבי או גנץ צריכים לתת תשובות, וממשלה צריכה לקום – או שלא – ותיכף ערב חג שני (כאילו שהראשון היה משהו…) ותיכף מגיע עוד סגר, ופתאום נראה ש..שזה תמיד היה ככה, לא? הקיץ והים והטיול בהרים והטיסות לקפריסין – כל אלה נפלאים בתמונות, אבל נדמה שזה ממש לא אני שם, אופטימי ומחוייך.. אלא..

סת-ם. הכל בסדר. חוץ מהכרס והקלוריות והילדים שגילו שלטפס על הקירות זה לא רק מושג שהורים מרוגזים משתמשים בו אלא מציאות ממשית כשאין חברים אחרים בשטח.. אבל היום, הזוית של השמש עם פלוטו מגיעה לדיוקה (מסומנת באדום) ואם זה לא היה מספיק הרי שגם הירח יוצר היום זוית אדומה עם פלוטו, ונראה שהוא בכל מקום, הפלוטו הזה, וכבר אי אפשר להזכיר את שמו ואז לדקלם את איה פלוטו שהילדים שלי כל כך אהבו, כי פלוטו עכשיו כבר לא יכול לטייל ולפגוש את השלולית, ואת הפרפר, כי..

טוב, די עם הנוסטלגיה. פלוטו היום בשטח, בעצם בכל השטח, וזה בהחלט הרבה סיבות טובות למתח, אבל כמו שמישהו שאלה אותי – כמה מתח כבר יכול להיות בין המקרר לטלביזיה? אז זהו, שדווקא במקומות האלה נצברים המתחים הגדולים באמת, והם מתפרצים בחדר השינה או בשתיקות כועסות מול חדשות הקורונה המזורגגת , או בצעקות של הילדים כשאף חבר לא מורשה להגיע..

פלוטו בשטח – זה אומר הרבה סיבות למתח, אבל מי אמר שאי אפשר להיות יצירתיים? זמן להתחבר מחדש לצד היצירתי שלנו ולקחת כמה דפים מהילדים כדי לצייר (כשהייתי בכיתה ב' המורה אהבה..) או לנסות לשחק איתם רמיקוב ולהפסיד או.. או מה בעצם? יום ארוווך של תסכולים קטנים וכעסים גדולים בטעם כבוש מהסוג העצבני שרק גלידה או משהו מתוק יכול לכבות, ורק כדאי למהר כי סוגרים מוקדם, אז איפה המסיכה לעזאזל כשצריך אותה?

בקיצור, היום ומחר –  אלה הימים שצריך להזהר בהם שלא להתפרץ ולהוציא את כל זה על יצור חף מפשע שבמקרה פגשתם בדרך לשירותים כשהוא חוזר ומסתכל בראי שבהול ורואה שזה.. הוא עצמו. מבהיל. כי זה מה שקורה כשפלוטו גם צמוד לירח, וגם בזוית עם השמש, וגם באמצע הסלון, יושב כמו איזה ארצ'י שמן על הכורסה ומגחך: חשבת שנפטרת ממני? אין מצב, חביבי. תתמודד!

אז, נתחיל מרשימת הלא: לא להתווכח סתם, לא לריב, לא להתעקש על חביתה כשאין ביצים, ולא להרגיז את אמא כי אבא עוד בשליטה, אבל אם אמא תפגוש פה את פלוטו – הלך על כולנו, קפיש? בי קול, גאייס. ו…. עזוב את הקוקו שלה, אתה שומע? עזבי את הקרטיב שלו כי.. ילדים, לא לרייייייייב!!!

שלישי 14/4

ירח בגדי צמידות פלוטו

שמש במזל טלה 90 פלוטו (מדויק!) 90 יופיטר (כניסה)

מרקורי בטלה  60 ונוס ומרס

ונוס במזל תאומים 120 מרס

מרס במזל דלי אורנוס (יציאה)

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (מדויק!) .

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי  

 

@

 

כוכב סטורן יצא מעבדות לחירות במזל דלי – ואני עברתי  לאסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!

עכשיו, כשכולנו יושבים בבית ומהרהרים במהות החיים, זה הזמן לראות את כל התמונה, ולהחליט לאן הולכים ואיך, כשהכל יגמר.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומולדת: מפת יומולדת אישית: מגמות בשנת היומולדת הנוכחית עם מיקומי הכוכבים החדשים, ממה להזהר והיכן לתת גז 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]             

 

באהבה ממני, יאיר 

ומה קורה היום למזלות?

שלישי 14/4

טלה

נראה שאתם הם אלה שנמצאים היום במרכז האקשן, טלאים. הירח שבמזל גדי שם אתכם במקום מאוד אמביציוזי, וחשוב לדעת איך לנצל את האנרגיה הזו כשאתם חדים ובמיטבכם, ולא לבזבז אותה על ויכוחים ועימותים מיותרים. זמן להתחיל לחשוב לטווח ארוך.

שור

גם השמש וגם מרקורי שוהים עדיין במזל טלה, ונראה שהאקשן האמיתי מתרחש עכשיו בעיקר מאחורי הקלעים, ולא בקדמת הבמה. ונוס שליטת המזל שלכם במזל תאומים מריצה קדימה תכניות פעולה ויזמה חדשות והיכרויות מעניינות. זמן לדבר ולשתף, שוורים.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם במזל טלה והצד החברתי שלכם פעיל עכשיו, מה גם שונוס הרגשית שוהה במזל שלכם ומביאה אליכם קסם מיוחד. נצלו אותו כדי לקדם תכניות ויזמות, תאומימים בעיקר כאלה הקשורות לחודש הקרוב, ולעשייה וירטואלית משותפת עם אחרים

סרטן

ירח גדיי שנמצא בבית הזוגיות והיחסים שלכם מביא איתו יכולת להתבונן לעומק בקשרים הקרובים ובתחום הזוגי בכלל, להסיק מסקנה או שתים, ואפילו להשקיע בפרטנרים שלכם… אם הלב הסרטני העדין פנוי – זה בדיוק הזמן להיכרות חדשה, ולמפגש עם נפש תאומה.

אריה

על פניו זה היום המתוח של השבוע מבחינתכם, אריות: השמש שליטת המזל שלכם יוצרת היום זוית פעולה מדויקת עם כוכב פלוטו היצרי והכוחני, הפתיל שלכם קצר במיוחד, וכל מלה שלא במקום עלולה להביא איתה התפרצות כעס, ויכוח או עימות. גלו איפוק – ושליטה!

בתולה

הצד היצירתי שלכם ממשיך להיות פעיל גם היום, וזהו זמן טוב לרעיונות מקוריים ולחשיבה מחוץ לקופסה גם מקצועית וגם חברתית. ונוס ממשיכה להביא איתה ים של נוכחות וקסם אישי, אבל השמש ומרקורי במזל טלה מאותתים על הצורך בפעילות זהירה, וללא סיכונים היום.

מאזניים

הירח הגדיי מצביע על התקשורת עם בני הבית כמפתח למצב רוח טוב היום, ועדיף תקשורת של אחד על אחד, ובגובה העינים. השמש ומרקורי שממול מאפשרים לכם להשקיע לא מעט במערכות היחסים ובזוגיות שלכם. ונוס שבמזל תאומים הופכת את המלים שלכם לקסם אמיתי…

עקרב

פלוטו שליט המזל שלכם נמצא היום בזוית פעולה מדויקת לשמש במזל טלה, מה שהופך את היום הזה לטעון ולא קל מבחינתכם, עקרבים. כדאי לחשוב פעמיים לפני כל עשייה ופעולה, ובעיקר לא להכנס למצב רוח לוחמני כשדברים יוצאים משליטה. אורך רוח, עקרבים!

קשת

גם השמש וגם מרקורי כוכב התקשורת נמצאים כעת בבית הרומנטיקה שלכם, קשתים, ונראה שלמרות המצב אתם זקוקים עכשיו להתרגש מחדש או לפעול באופן מרגש בתחום המקצועי וביזמות חדשות. זהו זמן לפעול מתוך אהבה, ולשתף אנשים אוהבים בתובנות בשיחות עומק.

גדי

זהו יום נוסף שבו שוהה לו הירח במזל שלכם, עוזר לכם להשלים תהליכים שהחלו אתמול, ולהשלים יזמות מעניינות עם שותפים שאתם סומכים עליהם. אמון – זו מלת המפתח כעת, גדיים. השמש ומרקורי במזל טלה מדגישים את הצורך לשתף את בני הבית בתכניות שלכם ולהשקיע בבית ובסביבתו. בערב – ארוחה גדולה ומקרבת לבבות.

דלי

יש כמה וכמה תכניות ליום הזה, אבל הירח ששוהה עדיין במזל גדי ממליץ לחכות איתן למחר או מחרתיים, אם אפשר. כעת הזמן לפעול מאחורי הקלעים, ולא במרכז הבמה, ולא להעמיס על עצמכם עודף של משימות ומטלות: כעת הזמן לאסוף כוחות, ולמלא מצברים.

דגים

השמש ומרקורי שוהים בבית הכספים שלכם, וזהו זמן לדגיג שרוצה כעת לשדרג את עולמו הכלכלי ואת הנעשה בחשבון הבנק. זמן טוב להתייעץ עם מביני דברים בנושא כספים, ולקבל החלטות משמעותיות הקשורות לצד החומרי של החיים בתקופה הקרובה.

ובינתיים – יומקסים!

מיאיר 🙂

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן