תחזית יומית – שלישי – 27 לאפריל 21: ירח במזל עקרב מול 4 כוכבים במזל שור

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

שלישי 27/4

ירח  בעקרב 180 שמש אורנוס ונוס ומרקורי 90 סטורן 120 מרס

שמש במזל שור 60 מרס צמידות אורנוס (כניסה)

מרקורי במזל שור צמידות ונוס (יציאה) 90 סטורן (יציאה) 

ונוס  מזל שור צמידות אורנוס (יציאה) 90 סטורן (יציאה)

מרס  במזל סרטן 120 יופיטר

סטורן במזל דלי 90 אורנוס 

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

קונפליקטים ויכוחים ועימותים – זה מה שעלול להכתיב את המהלכים ביום הזה לכולנו. הירח שוהה היום במזל עקרב החשדן והטעון, יוצר זויות של עימות עם השמש אורנוס ונוס ומרקורי, מאתגר את כל הרביעיה הזו וגם אותנו מכניס למתח מאתגר שכזה, ומפעיל הכל בעוצמה.

אחת התוצאות האפשריות – ויכוחים ועימותים כמעט בכל נושא, חילוקי דיעות, וצורך לשמוע כמה וכמה דיעות לפני שמקבלים החלטות. בגלל מיקומו של הירח במזל עקרבף האנרגיה של היום הזה עלולה לפעול בעיקר מתחת לפני השטח, ולא מעליו.

מה עושים? אומר לכם מה אני עושה בסיטואציות שכאלה: אני פותח הכל, ושם על השולחן, כדי שאני ומי שאיתי או מולי נוכל להתבונן בדברים בשקיפות מכסמלית, להבין מה בדיוק שורש הבעייה, ולטפל בזה באופן מעשי, אם זה אפשרי כמובן.

אלא שלפעמים מדובר בסוג של עויינות שאנחנו סוחבים איתנו ממקומות אחרים, ולא תמיד יש לה הסבר הגיוני. גם פה, אפשר לנסות ולפתוח את זה, כי כשמדברים אפשר להתמודד גם אם הצד הפחות רציונלי, בתנאי שאנחנו מודעים לכך וגם אומרים זאת.

דעתי…

ביום שכזה אני אישית מנסה לא להכנס לריבים ועימותים או אפילו ויכוחים, וכשאני מזהה שאחד מאלה מתקרב אלי אני מנסה לעקוף אותו בזריזות, או מכסימום להתנצל, לפרוש לאיזו מחוייבות שהיא, ולהשאיר את הזירה לאיש כדי שיתווכח עם עצמו. זה לא ממש קל עם האופק שלי במזל טלה שלפעמים ממש מחפש כפפות להרמה, אבל כבר למדתי עם השנים שיותר מדי טוב לא יוצא מזה, אני אני משתיק את הילד השובב שבי, שולף את המבוגר הרגוע, נותן לו להקרין את השקט שלו, ובדרך כלל זה גם מספיק.

מה עוד קורה לנו ביום הזה?

ונוס ומרקורי, פגועים עד עמקי נשמתם הן מאורנוס התזזיתי והן מסטורן הנוקשה, ממהרים לברוח משדה הקרב אל מרחבי מזל שור הפתוחים. אבל השמש, אותו גוף ענקי שאחראי על כל האור והחום של הגלקסיה הזו, לא יכול לברוח: הוא הולך ומתקדם לקראת המפגש עם כוכב אורנוס התזזתי שיקרה עוד כמה ימים, ומלחיץ את כולנו.

על המפגש הזה ארחיב מחר או מחרתיים: היום – התמקדו בנסיון להמנע מהויכוחים והעימותים שעלולים להטריף אתכם, וגלו איפוק – ושליטה.

 

וככה זה נראה במפת השמים..

 

@

 

כוכבים לאוהבים – תחזית אהבה 25 לאפריל 21

 

 

 ומה קורה בתחזית הכללית השבוע?..

 

 

 

@  רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון ולהיות חלק מעולמי המוזר: כל יום סרטון אסטרולוגי חדש ! 

בקרוב: שאל את הכוכבים… מתנה אישית רק למנויים שלי!

 

@

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

 

 

ומה קורה היום למזלות?

שלישי  27/4

טלה

אחרי יומיים בבית הזוגיות והיחסים עובר הירח למזל עקרב, והיומיים הקרובים עלולם להיות טעונים ולא קלים. מיקומו של מרס שליט המזל שלכם במזל סרטן הופך את הכל לרגשני וחסר פרופורציות. התמקדו בעובדות.

שור

דיאלוג – זו מלת המפתח המשמעותית ביותר של היום הזה, שוורים. בין הצורך בספייס לבין תחושת הכובד שמביא איתו סטורן מנסה ונוס הרגשית שליטת המזל שלכם לנווט בין הטיפות. דיאלוג בגובה העינים – השתמשו בו

תאומים

צמידות בין מרקורי שליט המזל שלכם לבין ונוס הרגשית עשויה להביא איתה היום כמה בונוסים רגשניים, בעיקר עם תגלו רכות והתחשבות. תקשורת עדינה עשויה לחולל היום נפלאות בדיאלוג עם סמכויות, ובכלל.

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה היום במזל עקרב, אלמנט שמביא איתו נינוחות מסויימת ליומיום שלכם, עם צורך חזק מהרגיל בביטוי אישי, בהתמקדות בעקרונות שלכם ובמלחמה עליהם. שעות הערב יתאימו לבילוי רומנטי.

אריה

בית ומשפחה – אלה הנושאים המשמעותיים מבחינתכם, אריות, של היום הזה. הירח נמצא בבית המשפחה ושולח זוית של עימות לשמש שליטת המזל שלכם, אלמנט שעלול לעורר קונפליקטים מול סמכויות, או בתוך המשפחה. נסו להמנע מויכוחים מיותרים.

בתולה

תקשורת- זו מלת המפתח של היום הזה, בתולות. הירח שוהה לו בבית התקשורת שלכם ואם גם תסכימו להוריד את מינון הציניות והביקורתיות הוא בהחלט יעזור לכם למקד את המלים והכוונות למה שחשוב באמת. יום מצוין לשכנוע, ולעמידה בפני קהל.

מאזניים

נושאי חומר וכספים על הפרק, מאזנאים, וזה בדיוק הזמן להשקיע בהם קצת יותר מחשבה. כעת הזמן לפעול באופן חכם ומדויק, ולשדרג את הנעשה בחשבון הבנק שלכם בעזרתה של ונוס שבמזל שור המעשי. אל תדחו את הפעולות האלה לשבוע הבא- כאן ועכשיו.

עקרב

אחרי יומיים שבהם לא ממש הייתם במיטבם שוהה לו הירח במזל שלכם ומעניק לכם נוכחות ועוצמה. הגיע הזמן להשתמש בשתי אלה כדי לקדם תכניות שחשובות לכם, ואתגרים משמעותיים שרק חיכו שתפעילו אותם. קדימה.

קשת

יש לא מעט תכניות ליום הזה אבל בגדול היום הזה כדאי להתמקד בעיקר בנעשה מאחורי הקלעים, ולא בקדמת הבמה. הירח העקרבי נוטה להשאיר דברים מתחת לפני השטח. היום כדאי לדחות תכניות למחרתיים, ו..לנוח.

גדי

הצד החברתי שלכם פעיל היום במיוחד גדיים, כשהירח שוהה בבית החברתי שלכם. אולם זויות הפעולה בין סטורן שליט המזל שלכם לונוס ולמרקורי בסביבה ולא קל כעת על הלב. נסו לא להעמיס על עצמכם פעילות יתר ומטלות שהן לא ממש הכרח המציאות.

דלי

הצמידות בין ונוס הרגשית ומרקורי התקשורתי לאורנוס שליט המזל שלכם משתחרר בהדרגה, אבל עדיין כדאי להזהר משינויים פתאומיים במצב הרוח, ולהמנע מהחלטות אימפולסיביות ללא שיקול דעת שעלולות לפגוע בעיקר בכם. בי קול, דליים!

דגים

הדגיג שלנו חייב לגלות היום פתיחות כלפי רעיונות לא מוכרים, ואנשים חדשים. זהו זמן טוב להרחיב את המעגלים שלכם, ואיתם גם את שיתופי הפעולה שלכם עם אנשים חדשים ומעניינים. זמן מצוין לנסות ולתכנן כמה מהלכים קדימה, במקום לחשוב רק על כאן ועכשיו.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן