תחזית יומית – יום רביעי 28 לאפריל 21: קר.. פושר..מתחמם.. רותח…

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

רביעי  28/4

ירח  בעקרב 60 פלוטו 90 יופיטר 120 נפטון 180 ונוס ומרקורי

שמש במזל שור 60 מרס צמידות אורנוס (כניסה)

מרקורי במזל שור צמידות ונוס (יציאה) 90 סטורן (יציאה) 

ונוס  מזל שור 90 סטורן (יציאה)

מרס  במזל סרטן

סטורן במזל דלי 90 אורנוס 

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

זהו יום נוסף שבו הירח שוהה במזל עקרב, ואת ההשפעה הזו כולנו מרגישים: עומס רגשי, כובד מעיק, וקושי לתקשר באופן קליל ונעים.

נושא התקשורת הזו הוא בעייתי היום: הירח שוהה במזל עקרב מול מרקורי המעשי במזל שור, והופך כל תקשורת פרקטית לרגשית ואפילו לרגשנית, ופה ושם גם מניפולטיבית.

גם זוית העימות בין הירח לונוס הרגשית היום אינה קלה: הכובד הרגשי הזה עלול להעיק עלינו גם ביחסים הקרובים, ובדיאלוג הזוגי. כל דבר קטן עלול להרגיז אותנו או להכניס אותנו לויכוחים ועימותים מהסוג שהחל אתמול, אלא שהיום הם באמת עלולים להתיש אותנו ולגרום לנו דברים שאולי לא ממש היינו צריכים לומר.

אבל האלמנט המשמעותי היום הוא הצמידות המתקרבת בין השמש לכוכב אורנוס התזזיתי, וזה במקביל לל'ג בעומר ההולך ומתקרב: יש מצב שאכן יש סינכרוניזציה בין מצב הכוכבים לבין חגי ישראל? האמנם יש מצב שבל'ג בעומר יבערו לא רק העצים שהילדים אוספים עכשיו בשקידה שכזו, אלא גם הויכוחים משחקי הכח והמניפולציות בכנסת ובכלל בפוליטיקה שלנו?

לפי מה שנראה עכשיו בשטח, זה בדיוק מה שקורה: מסורת חגי ישראל משתלבת בפוליטיקה ומיטב בחורי הציונות הדתית יורים אש וגפרית על אלה המתנגדים לנתניהו, בעוד הוא מנסה לירות אש וגפרית ביועץ המשפטי, בנט ועבאס יושבים על מדורה פרטית משלהם, לפיד ויו'ר התקווה החדשה מכינים שיפודים על גחלים, והשמחה רבה… כל שחסר כדי לחגוג ל'ג בעומר כהלכתו הם תפוחי האדמה העטופים בנייר כסף, אבל נראה ששאר חברי הכנסת הממלאים פיהם מים לנוכח המדורות במשכן ממלאים בנאמנה את התפקיד הזה.

ומי תהיה הדמות ההסטורית שאותה נזכור אחרי החג? האם בר כוכבא בדמות יאיר לפיד? או שמא בנט בתפקיד סמי הכבאי? אש אש מדורה, שרים כולנו.. ומקווים לטוף.

ואורנוס רואה את השמש קרבה אליו, מתחלחלת מפחד, ומנסה להרגיע אותה: אני אהיה עדין… מרקורי וונוס עומדים ושותקים לנוכח המחזה, מכרסמים את שרידי הכנפיים, ומקווים שאחרי האש שתיכף תגיע ישאר להם גם משהו עסיסי יותר..

ימים שכאלה.

 

ואיך נראה כל זה במפת השמים?

 

 

 

 

@

כוכבים לאוהבים – תחזית אהבה 25 לאפריל 21

 

 

 ומה קורה בתחזית הכללית השבוע?..

 

 

 

@  רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון ולהיות חלק מעולמי המוזר: כל יום סרטון אסטרולוגי חדש ! 

בקרוב: שאל את הכוכבים… מתנה אישית רק למנויים שלי!

 

@

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

ומה קורה למזלות?

רביעי 28/4

טלה

ירח טעון ולא קל נמצא גם היום במזל עקרב כשהוא יוצר זויות עימו עם ונוס ומרקורי. אתמול ראינו מה קורה כשהמולות הזו נוצרת עם השמש ואורנוס, ומן הסתם התהליך הזה ימשיך גם היום. פעלו בזהירות, טלאים.

שור

הירח שוהה גם היום בבית הזוגיות והיחסים שלכם ומדגיש את הצורך להשקיע קצת יותר בדיאלוג הזוגי וביחסים בכלל. הירח במזל עקרב מול ונוס שליטת המזל שלכם מביא איתו צורך בשדרוגה של התקשורת הרגשית, בכל מה שקשור לאהבה ולזוגיות.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם נמצא היום בזוית של עימות עם הירח שממול, וזהו זמן טוב לדבר לשתף ולחלוק, ולא להשאיר את המלים בבטן. יום מצוין להגדיר מחדש את התכניות המקצועיות שלכם, תאומים, ולשדרג עשייה בהתאם.

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה היום במזל עקרב הטעון, וזוית העימות בינו לבין ונוס ומרקורי מצביעה על צורך חזק מיוחד במלה טובה (מרקורי) ואפילו בחיבוק (ונוס) ובשינוי אווירה. זויות פרקטיות עם פלוטו ויופיטר מאפשרות בכל זאת עשייה פרודוקטיבית ומעשית.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם מתקרבת יותר ויותר אל הצמידות עם כוכב אורנוס, אלמנט שמדגיש את הצורך לפעול באופן זהיר במיוחד ולהמנע מניתוקי קשרים ומדרמות מיותרות. הזהרו במיוחד בכבישים ובדרכים, אריות.

בתולה

על פניו זה נראה כמו אחד הימים היותר תקשורתיים של השבוע, בתולות. זהו זמן טוב להגדיר במלים את התכניות שלכם לתקופה הקרובה ואת המלים – לתרגם למעשים. שעות הערב יתאימו לכמה שיחות עומק, עד השעות הקטנות.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיך לנוע במזל שור והיום חוטפת זוית עימות עם הירח שממול, שמביאה איתה צורך לשתף ברגשות ולהשקיע קצת יותר בדיאלוג הביתי והמשפחתי. כעת הזמן להשתחרר מהזוית עם סטורן הנוקשה, ולתת לרגש לדבר.

עקרב

הירח ממשיך לנוע יום נוסף במזל שלכם ומדגיש את היכולת שלכם להשקיע קצת יותר ב..עצמכם, ובתכניות שלכם. יום מצוין לשיחות עם קולגות מקצועיות, ליזמות חדשות ומעניינות, ולהתחלות חדשות. אם הלב פנוי – זהו גם זמן לדייט…

קשת

גם היום כמו אתמול אתם לא ממש במיטבכם, קשתים, מה שאומר שגם היום כדאי להשאר בהילוך נמוך, ולא לעשות גלים בקדמת הבמה. מצד שני, זהו זמן לשיחות נפש עם אנשים קרובים, לשתוף בתכניות לתקופה הקרובה, ולציפיה סבלנית למחר, שם יתחיל האקשן.

גדי

חברים מכרים ידידים וקרובים – היום הזה מתאים בעיקר לעשייה חברתית, גדיים. כעת הזמן לצאת קצת מעצמכם, להוריד את השריון הגדיי הקשוח שעשה צרות לכולנו בימים האחרונים, ולהתמקד בשתופי פעולה פורים עם אחרים, ולא לפעילות סוליסטית.

דלי

נראה שדווקא אתם נמצאים היום באור הזרקורים, דליים: הירח שוהה לו בבית הקריירה שלכם, הקסם האישי שלכם בשיאו, אבל הצמידות המתקרבת בין אורנוס שליט ה מזל שלכם לשמש מביאה איתה לחצים ומתחים. חשוב לא לנתק קשרים עכשיו, אלא לגלות סבלנות וסובלנות.

דגים

השמש מרקורי וונוס במזל שור מצביעים על כמה סוגי תקשורת עם אנשים שונים, רגשית חברתית ומקצועית, והיכולת שלכם לפעול בכמה חזיות במקביל. הירח העקרבי מדגיש את הצורך לראות את כל התמונה, ודווקא עכשיו לקבל החלטות ארוכות טווח. קדימה.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן