תחזית יומית – שני 26 לאפריל 21: משולש גדול שט לו בשמים, אבל סטורן מתעקש להכביד…

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

שני  26/4

ירח  במאזניים 90 פלוטו 120מרס  120  יופיטר (משולש)

שמש במזל שור 60 מרס צמידות אורנוס (כניסה)

מרקורי במזל שור צמידות ונוס (מדויק!)  צמידות אורנוס (יציאה) 90 סטורן (מדויק!)

ונוס  מזל שור צמידות אורנוס (יציאה) 90 סטורן (יציאה)

מרס  במזל סרטן 120 יופיטר

סטורן במזל דלי 90 אורנוס 

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

הירח שוהה לו היום במזל מאזניים הענוג, בדיוק בזמן שונוס שליטת המאזניים נצמדת למרקורי כוכב התקשורת, והצירוף הזה של מלים פלוס רגשות עשוי להיות משמעותי במיוחד היום לכל מי שעוסק בלשכנע, להסביר,לברר, או אפילו סתם לברר בקול רם מה עוד נשאר לו לעשות היום, ולזמרר לעצמו תוך כדי כך שיר פעוט על יופיו של היום הזה שלא הצליח להחליט אם הוא חם או קר, וטוב שכך..

הזויות ההרמוניות של הירח היום עם מרס ויופיטר יוצרות זוית של משולש בשמים, ומשולש בדרך כלל הוא שלוש זויות הרמוניות מחוברות שאמורות להביא מזל למי שנולד היום או למי שהחליט להתחיל היום משהו חדש, לפתוח עסק או לפרוץ דלת שעד עשיו היתה סגורה בפניו.

אבל זוית הפעולה בין הירח לפלוטו אינה קלה ועלולה להפעיל אותנו בעוצמה, בעיקר כשאנחנו מנהלים דיאלוג כועס עם סמכויות או עם אנשים שמנסים להגיד לנו מה לעשות איך ועם מי…

ולכן חשוב להחליט שהיום – לא רבים, בטח לא כשפלוטו בסביבה. פשוט לא. מוותרים, משחררים, ואפילו שולפים חיוכון..

אבל הזוית הקשה של היום הזה היא זוית הפעולה בין סטורן הנוקשה לונוס שלנו, שהגיעה לשיאה כביכול אתמול אבל רק היום אנחנו יכולים להרגיש אותה באמת: היא מכביד על הלב וגם על הכיס, גורמת לנו להרגיש שכל מה שעשינו עד עכשיו הוא לא מספיק או מספק, ופה ושם גם להתאכזב: בתחום הכלכלי, המקצועי, הרגשי… אפילו מעצמנו. בעיקר.

הזוית הזו אמורה להחזיר אותנו לקרקע ולהכביד על הלב, בעיקר כי רק כשאנחנו באמת במצב רגיש ופגיע אנחנו מוכנים להקשיב ולעשות דברים אחרת.

אולי משום כך דווקא היום הזה כדאי לברך על הביקורת שמגיעה מבפנים או מבחוץ, לראות איך אפשר לשפר או לשדרג ולומר תודה לכל מי שמוכן להשקיע בנו להעביר עלינו ביקורת – בונה או לא – ולהראות לנו זוית שונה להתבונן ממנה על הדברים, ולו רק כדי שזה היה אחרת בהמשך.

הנה ככה זה נראה היום בשמים…

 

@

 

כוכבים לאוהבים – תחזית אהבה 25 לאפריל 21

 

 

 ומה קורה בתחזית הכללית השבוע?..

 

 

 

@  רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון ולהיות חלק מעולמי המוזר: כל יום סרטון אסטרולוגי חדש ! 

בקרוב: שאל את הכוכבים… מתנה אישית רק למנויים שלי!

 

@

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

ומה קורה היום למזלות?

שני 26/4

טלה

זהו יום נוסף שבו שוהה הירח בבית הזוגיות והיחסים שלכם, וזהו זמן מצוין לבדק בית אמיתי בכל מה שקשור ליחסים  ולמערכת היחסים שלכם, טלאים. שעות הערב יתאימו לבילוי בשנים.

שור

כוכב התקשורת מרקורי נצמד היום לונוס הרגשית שליטת המזל שלכם, אלמנט שמדגיש את כל מה שקשור ליכולת שלכם ליהנות מטאץ' רגשי עדין במלים שלכם,  ולהשתמש בו כשאתם משוחחים משכנעים או עומדים מול קהל. נעים.

תאומים

הצורך בביטוי אישי ועשייה את הדברים בדרך שלכם משמעותי היום במיוחד, תאומימים. זהו זמן שבו חשוב וכדאי להתעקש על מה שאותנטי וחשוב לכם באמת, ולא להתפשר על האמת שלכם. בערב – בילוי רומנטי…

סרטן

זהו עוד יום שבו נושאי בית ומשפחה הופכים משמעותיים במיוחד, וכדאי להמשיך להשקיע גם היום בבית ובסביבתו, לשנות אווירה כשאתם עם בני הבית, ולשדרג את הפעילות הביתית שלכם. בערב – זמן מצוין לארח חברים ובני משפחה.

אריה

הלחצים הולכים ומתחזקים כשהשמש שליטת המזל שלכם מתקרבת יותר ויותר אל אורנוס, והתוצאה – עצבנות, חוסר שקט, ותגובות קיצוניות כשדברים יוצאים משליטה. נסו לקחת לכם קצת יותר ספייס, ולהתבונן בדברים מבחוץ.

בתולה

נראה שהיום הזה מדגיש את הצורך להמשיך ולהשקיע ברצון לאזן להתמתן ולחזור לתחושה יציבה ובטוחה, בתולות. הירח המאזנאי מחזיר את הצורך להשלים מלאי, וזהו זמן מצוין לקניות גדולות וקטנות לעצמכם לבית ולמשפחה.

מאזניים

גם היום שוהה לו הירח במזל שלכם, מאפשר לכם להשלים תהליכים שהחלו אתמול, ובמקביל גם לקחת יזמה חדשה אחת לפחות ולהפעיל אותה בעוצמה. זוית הלחץ בין סטורן על ונוס שליטת המזל שלכם עדיין מכבידה מאוד, אך גם מכריחה אתכם לבצע את מה שחשוב, ובלי לחפף.

עקרב

נראה שהאקשן האמיתי מתרחש עדיין בעיקר מאחורי הקלעים ולא בקדמת הבמה, עקרבים. זהו זמן שבו כדאי לא לפעול אלא להתבונן בדברים מבחוץ, לקבל החלטות אך עדיין לא לבצע, לנוח ולטעון מצברים, ולחזור מחר לכל סוגי האקשן רעננים ומלאי עוצמה

קשת

כל מה שקשור למוסדות וארגונים בחייכם מודגש היום, קשתים. הירח שוהה לו עדיין במזל מאזניים ומדגיש את היכולת שלכם לנקות את שולחן העבודה מהמטלות שהצטברו בו: תשלומי חשבונות, עירייה או מוסך, ושיחות בירור למיניהן. לבצע – ולשכוח.

גדי

קדימה – זו לא רק מפלגה שהיתה, אלא גם כיוון פעולה, ובמקרה של הגדיים זה ממש קורה עכשיו: הירח ששוהה בבית הקריירה שלכם מריץ אתכם לכיוון הזה, וזהו יום שבו אפשר לחבר חזון שהיה לכם בזמן האחרון למציאות בשטח, ולרוץ עם הדברים עד הסוף. אז…קדימה.

דלי

הירח המאזנאי הזה מביא איתו פתיחות לרעיונות חדשים וגישה מעניינת,  וזה בהחלט היה רלוונטי אילולא היתה השמש מתעקשת דווקא עכשיו להצמד לאורנוס שליט המזל שלכם, ולהביא איתה מתחים ולחצים וקושי לחממש רעיונות ויזמות של הזמן האחרון. הזוית עוד לא הגיעה לשיא… אחזו חזק במוט האוהל, וחכו בסבלנות.

דגים

כאן ועכשיו – אלה המלים שצריכות להראות לכם את הכיוון ביום הספציפי הזה, דגיגים. הירח שוהה לו במזל מאזניים ושם את הדגש על כל מה שקשור ליכולת שלכם לפעול באופן חכם ומדויק ולא לסמוך על אחרים: עובדות בשטח – לפחות אחת – כולל הפרטים הקטנים, יתנו באמת את התחושה שמה שקבעתם בסופו של דבר אכן קרה יקרא. ג'סט דו איט.

 

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן