תחזית יומית – שלישי 22/3

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

שלישי 22/3

ירח בעקרב 180 אורנוס 90 ונוס סטורן 120 מרקורי נפטון

שמש במזל טלה  60 פלוטו

מרקורי צמידות יופיטר (יציאה)

ונוס במזל דלי צמידות מרס (יציאה) 90 אורנוס (יציאה)

מרס  במזל דלי 90 אורנוס (כניסה)

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל דגים 60 אורנוס

אורנוס בשור

נפטון במזל דגים

פלוטו במזל גדי

ירח עקרבי מפציר בנו לגלות זהירות ולא לקחת סיכונים, אבל במקביל דווקא נכנסת לזוי של עימות עם כוכב אורנוס התזזיתי שעלולה לגרום לשינויים פתאומיים במצב הרוח, שינוי כיוון, או הארות והברקות פתאומיות בנושאים שעד עכשיו דשדשו ולא התרוממו…

כן, זו איכותו של אורנוס: מנתק – או מקיץ נרדמים, בעיקר בכל מה שקשור לחומר האפור. אבל זוית הפעולה שהוא יוצר עכשיו לכוכב מרס בכל זאת דורשת זהירות, בעיקר בכבישים ובדרכים.

זוית פעולה בין הירח לונוס מראה על צורך חזק למרות כל אלה במשהו פשוט ואנושי יותר: חיבוקי…

כן, צורך בחיבוקון, בקורט חמימות, במלים רכות שעוטפות אותנו בקור הזה, ואפילו בשנת כפיות בצהריים, או בבילוי שקט עם קצת מוסיקה מסביב… אם האביב מתעכב – ניתן לחורף לנווט עוד קצת בסביבה, ולא נאפסן עדיין את הפוך.

יום שכזה…

 

וכך נראים הדברים במפת השמים היום

 

@

וכך נראית מפת הכוכבים של השבוע

 

@

 

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום  ומדייקים או משנים כיוון!

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

ליווי אישי : ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

@

 

@

ומה קורה למזלות?

שלישי  22/3

טלה

 זהו יום נוסף שבו הירח שוהה במזל עקרב, אלמנט שמדגיש את הצורך לפעול בזהירות מכסימלית, ולא לקחת סיכונים מכל סוג שהוא, מה גם שאורנוס בזוית למרס.. זהירות!

שור

זוגיות ויחסים – זה האישו של היום הזה, כשהירח ששוהה במזל עקרב שממול מדגיש את הצורך לתקשר טוב יותר עם הפרטנרים שלכם, לשתף ברגשות, ולדבר על הכל

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם שוהה עדיין בבית הקריירה שלכם, ודוחף אתכם קדימה ליזמות חדשות ולאמביציה חזקה. צמידות בין מרקורי ליופיטר כוכב השפע מאפשר חשיבה והצלחה בגדול.

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה היום בבית האהבה והרומנטיקה שלכם, והסרטנון כידוע הוא אחד המזלות היותר רומנטיים שעל פני גלגל המזלות. חשוב למרות זאת להזהר מזוית של עימות עם אורנוס שעלולה לגרום לניתוקים פתאומיים.

אריה

בית ומשפחה – אלה הנושאים המשמעותיים של היום הזה, אריות. הירח שוהה במזל עקרב אבל השמש שליטת המזל שלכם שוהה במזל טלה שמביא איתו פתיחות לרעיונות חדשים.

בתולה

הירח שוהה יום נוסף בבית התקשורת שלכם, בתולות. המיקום הזה הופך אתכם לתקשורתיים היום במיוחד. כעת הזמן להוריד את הביקורתיות, ולדבר היישר מהלב… מכאן – זה יגיע.

מאזניים

נושאי חומר וכספים דורשים היום תשומת לב מיוחדת, כשהירח ששוהה היום בבית הכספים שלכם מדגיש את הצורך להתמקד בתחום הכלכלי בתקופה הקרובה ובתכניות עתידיות.

עקרב

גם היום שוהה לו הירח במזל שלכם ומדגיש את היכולת שלכם לקדם נושאים שחשובים לכם ויזמות חדשות ומעניינות. זה בדיוק הזמן לחשוב כמה צעדים קדימה אם אפשר, ולא להתמקד רק בכאן ובעכשיו.

קשת

הקשת מאוד אסרטיבי היום כשיופיטר שליט המזל שלכם קרוב מאוד למרקורי כוכב התקשורת: זמן לתקשורת אופטימית במיוחד, ולכמה יזמות תקשורתיות והתחלות חדשות ומעניינות

גדי

חברים מכרים ידידים וקרובים-את היום הזה כדאי להקדיש להם, גדיים. מיקומו של הירח במזל עקרב שם את הדגש על המעגל החברתי שלכם: זמן לעבות אותו, ולתקשר עם החברים הכיטובים שקצת נעלמו לאחרונה.

דלי

קריירה ודרייב – אלה מלות המפתח של היום הזה מבחינתכם, דליים. הירח שוהה בבית הקריירה שלכם, אולם זוית פעולה בין כוכב מרס לבין אורנוס שליט המזל שלכם עלולה לגרום לכם לשינויים במצב הרוח, לאפים ודאונים, ולהחלטות קיצוניות: נסו לדחות אותן לשבוע הבא.

דגים

הירח ששוהה היום במזל עקרב מביא איתו פתיחות מכסימלית, בזמן שיופיטר כוכב השפע שוהה במזל שלכם ומביא איתה כמה וכמה אפשרויות חדשות של צמיחה והתפתחות אישית: נסו לנצל אותן.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן