תחזית יומית – חמישי 17/3

אז..  מה קורה היום בכוכבים?

חמישי  17/3

ירח בבתולה 180 יופיטר נפטון ושמש 120 אורנוס

שמש במזל דגים 60 פלוטו 

מרקורי במזל דגים

ונוס במזל דלי צמידות מרס (יציאה) 90 אורנוס (כניסה)

מרס  במזל דלי 90 אורנוס (כניסה)

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל דגים 60 אורנוס

אורנוס בשור

נפטון במזל דגים

פלוטו במזל גדי

אפשר לומר שאחד הימים היותר מאתגרים שלש השבוע לפנינו: הירח שוהה במזל בתולה הביקורתי והמעשי, מול מקבץ של ארבעה כוכבים במזל דגים הרגשני ממול.

הסיטואציה הזו היא בהחלט מאתגרת, וכל אחד יכול להרים את כפפת האתגר הזו לפי מיקום הזוית הזו במפת הלידה שלו, אבל בגדול – זהו הצורך להתמקד בצד המעשי והשיפוטי של הדברים, מול ארבעה סוגי אנרגיות רגשיות שנמצאות ממול, ומחפשות מימוש.

זה אומר בגדול שהיום הזה הוא בעיקרון יותר מאתגר מדכאוני, ומי שיחפש וימצא היום את הכפפה שמתאימה להרמה עשוי לגלות שזה יהיה קל יותר ממה שדמיין..

 

וכאן כל מה שקורה במפת השמים של היום

 

@

 

וכך נראים הדברים במפת השמים של השבוע

 

@

 

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום  ומדייקים או משנים כיוון!

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

ליווי אישי : ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

 

@

 

 

@

 

ומה קורה למזלות?

חמישי  17/3

טלה

יום פרקטי לפניכם, טלאים, כשהירח במזל בתולה מכריח אתכם להתמקד בפרטים הקטנים, אבל זוית פעולה עם כוכב אורנוס גורמת לעצבנות וחוסר שקט. גלו איפוק.

שור

היום הזה חשוב לכם להשמיע את קולכם כפי שהוא, בנוכחות מלאה ובעוצמה. הצד הרומנטי שלכם הופך פעיל היום, בזמן שונוס נכנסת לזוית חסרת מנוחה עם אורנוס..זהירות.

 

 

תאומים

נושאי בית ומשפחה על הפרק. וזה משמעותי דווקא עכשיו כשמרקורי שליט המזל שלכם בבית הקריירה: כעת חייבים לדאוג לשני התחומים האלה במקביל, ולתקשורת אופטימית

סרטן

הסרטן נחשב למזל מופנם למדי, אולם כשהירח שליט המזל שלו נמצא בבית התקשורת שלו הוא בהחלט יכול להפוך את היום הזה לאסרטיבי עם כמה יזמות תקשורתיות לתפארת.

אריה

היום הזה יכול להפוך את האריה למאורגן ויעיל יותר, אם ישקיע קצת יותר מחשבה בנעשה בחשבון הבנק. זהו זמן טוב להתארגן כלכלית, לשנות סדרי עדיפויות, ולחשוב קדימה

בתולה

זה נראה כמו אחד הימים הטובים שלכם, בתולות: הירח שוהה לו במזל שלכם, הקסם האישי שלכם בשיאו, וזהו זמן מצוין להתמקד ביזמות חדשות ובאתגרים גדולים במיוחד.

מאזניים

מיקומו של הירח במזל בתולה לא עושה אתכם חסד היום: זהו זמן טוב להוריד הילוך, להיות קצת לבד, ולטעון מצברים בשקט במקום לבזבז אנרגיה. מנוחה ורגיעה –  מלות המפתח.

עקרב

הצד החברתי שלכם היום מודגש במיוחד, עקרבים, כשהירח שוהה במזל בתולה ומאפשר לכם לצאת מעצמכם ולהציע שיתופי פעולה שיכולים לעזור לשני הצדדים. קחו יזמה, והתחילו להניע את הדברים.

קשת

אמביציה ודרייב – הירח שוהה בבית הקריירה שלכם ועוזר לכם לדחוף קדימה רעיונות ויזמות בהתלהבות, קשתים. מקבץ כוכבים במזל דגים מדגיש את הצורך בתקשורת ביתית חמה.

 

גדי

מקבץ הכוכבים הגדול במזל דגים הופך את הגדי שלנו לרך ולרגשני במיוחד. זהו זמן טוב להגדיר מחדש את המטרות שלכם אבל לא לשמור דברים בבטן אלא לדבר לשתף ולחלוק: זה הזמן להתקרב, ולהתחבר לביחד.

דלי

זהו יום נוסף שבו כדאי לחשוב פעמיים לפני כל פעולה, ולא לקבל החלטות פזיזות ללא שיקול דעת. מקבץ הכוכבים במזל דגים דורש הרבה תשומת לב וזהירות בנושאי כספים.

דגים

מול ארבעת הכוכבים שבמזל שלכם ניצב הירח ממול ומאתגר אתכם מבחינת יחסים ודיאלוג זוגי, שותפים ובני ברית להתמודדות עם אתגרים גדולים במיוחד: זמן להציב גבולות ומטרות, ולצאת לדרך.

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן