תחזית יומית חמישי 17/2

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

חמישי 17/2

ירח בבתולה 180 יופיטר 120מרס וונוס ואורנוס

שמש במזל דלי

מרקורי במזל דלי

ונוס בגדי  60 נפטון צמידות מרס (מדויק!)

מרס במזל גדי 60 נפטון

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל דגים 60 אורנוס

אורנוס בשור

נפטון במזל דגים

פלוטו במזל גדי

הירח עובר היום למזל בתולה, מזל פרקטי מאין כמוהו השייך ליסוד האדמה, כזה שיש לו את הצד הפרפקציוניסטי הזה של לנקות את שולחן העבודה שלנו מכל מה שהצטבר בו השבוע, ולו רק כדי להוריד את זה מהראש.

ממש ממול נמצא יופיטר במזל דגים, זה שרוצה לגרום לנו להרגיש טוב עם עצמנו, אבל כשהירח יוצר זוית של עימות איתו נראה שלא נוכל ממש להרגיש טוב עד שנסיים את כל המטלות שלנו היום, ואלה בעיקר מטלות שמורכבות מכל מיני פרטים קטנים ומעצבנים שאין ברירה וצריך לעשות…

מכיון שאלה שני כוכבים חביבים בעיקרון, ירח ויופיטר, הם לא יעשו עניין גדול אם לא באמת תעמדו בכל מה שהחלטתם וקצת תחפפו פה ושם, אבל מה לעשות וסדר צריך להיות, נכון?

כשכוכב רגיש כמו ירח למשל נמצא במזל בתולה, הוא מקבל סדרי עדיפויות שכאלה, שכן המזל הוא זה שאחראי על סגנון הפעולה בעוד הכוכב אחראי על הפעולה עצמה.

מצד שני, יש לנו גם את השמש וגם את מרקורי במזל דלי, שמאפשרים לנו בכל זאת לנשום אוויר קצת חביב וחברתי יותר, ומה שחשוב יותר – פחות משימתי: השמש ומרקורי כמעט לא יוצרים זויות עם כוכבים אחרים, כך שאפשר לומר שאנחנו יכולים לפגוש היום שתי איכויות שונות במהותן: זו הפרקטית שמטרתה להוריד לנו מהראש מטלות מעצבנות,  וזו החברתית שמטרתה לחזור ולחבר אותנו לחברים ידידים וקרובים שמהם קצת התרחקנו לאחרונה, וחבל…

האם נוכל לדחוף שני אייטמים שכאלה ביום אחד? אבסולוטלי! ראשית, הם משלימים האחד את השני. ושנית, מי אמר שזה חייב להסתיים היום? אפשר בהחלט למשוך את זה גם למחר בבוקר אבל לא יותר (בכל זאת, שישי..) ואפילו לראשון בשבוע הבא. כן כן.

יום שכזה..

וכך נראים הדברים במפת השמים של היום:

 

@

 

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים? תחזית שבועית – 13 לפברואר 22

 

 

@

 

 

@

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום  ומדייקים או משנים כיוון!

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

ליווי אישי : ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

ומה קורה למזלות?

 

הורוסקופים שישבת

טלה

צמידות מרס שליט המזל שלכם לבין ונוס מביאה איתה אפס אנד דאונס בימים אלה, ומצבי הרוח משתנים במהירות. חשוב להזהר ממאבקי כוח ואגו ביחסים עכשיו. זמן  טוב לדבר על מה שחשוב באמת. סעו לטייל.

שור

יש כמה ומה דרמות בסביבה, וחשוב מאוד ללכת על ביצים עכשיו, ולא לתת לכעסים לצאת או להיעלב משטויות. במקום לכעוס ולהכנס לסרטים – עשו קצת יותר אהבה עכשיו, אפילו סתם מגע, ותנו ללחץ להשתחרר.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לצעוד חופשי ומאושר במזל דלי, וזהו זמן מצוין לפתח קשרים חדשים, ולהרחיב את המעגלים החברתיים שלכם. שישי עשוי להיות ביתי במיוחד אבל דווקא בשבת שוהה הירח בבית הרומנטיקה שלכם: פנו מקום לאהבה…

סרטן

הירח שוהה במזל בתולה בשישי וזה הופך את היום הזה לתקשורתי במיוחד. זמן למפגשים קטנים ושיחות לאורך היום. בשבת – חוזרים הביתה: אוכל ביתי, כל הסדרות שהקלטתם, וליכוד מחודש של המשפחה כול, רטונים.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם שוהה במזל דלי לא יוצרת זויות עם כוכבים אחרים. תחושת בדידות מסויימת ואפילו הסתגרות מגיעות כעת. זמן איכות עם אדם קרוב, או..עם עצמכם.

בתולה

הירח שוהה במזל שלכם בשישי, ומעניק לכם שישי עוצמתי ואופטימי. זהו זמן להכנס למסע נקיונות וארגון, וקניות וחידוש מלאי. בערב – ארוחה עם אנשים אהובים, ואפילו דייט… בשבת – מורידים הילוך, ובעיקר נחים…

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה להיות צמודה לכוכב מרס גם בסוף השבוע הזה, אלמנט שמחזק את תחושת חוסר השקט שליוותה את השבוע. נסו לא להיעלב או לריב על שטויות, ואם תצליחו להכנס לתהליך של ניקוי משקעים שהצטברו – מה טוב…

עקרב

השמש ומרקורי שוהים בבית המשפחה שלכם, וזהו זמן לחזור לדיאלוג עם אנשים קרובים והפעם ממקום רך ומכיל יותר. השישי הזה חברתי במיוחד. בשבת – טוענים מצברים.. ולבד.

קשת

נראה שאתם נמצאים באור הזרקורים בשישי הזה, קשתים. זהו זמן מצוין למסיבה טובה, או מפגש חברתי רב משתתפים. בשבת – חוזרים לקרקע, והופכים את השבת למסיבה משפחתית נעימה, מלווה במה שהקלטתם השבוע.

גדי

מיקומו של הירח במזל בתולה בשישי מזמין ממש נסיעה ונופים אחרים, אלא שכדאי לקחת בחשבון שהמטאורולוג (לא האסטרולוג..) אמר שהשבת תהיה גשומה, כך שכדאי לנסוע ליום אחד, או פשוט ליהנות מהגשם בטבע.. לחילופין – שבת של שיחות נפש.

דלי

הצורך לנסוע ולחוות אנשים שגרים רחוק או מקומות שרציתם לבקר בהם חזק בסופ'ש הזה, ולכן אם תחזיות מזג האוויר לא מרתיעות אתכם עדיף לא להשאר בבית. זמן טוב לשיחות של קרבה שחיכו שבוע או שניים..

דגים

דיאלוג בשנים – נראה שזה מה שמתאים לשישי הזה, בו הירח שוהה בבית היחסים שלכם. זמן להעמק קשר קיים, ואם הלב פנוי – לצאת לדייט…בשבת – השקעה בבית ובסביבתו, ושינוי אווירה בבית, שישנה גם את מצב הרוח.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן