תחזית יומית – שלישי 21 לאפריל 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

 

שלישי  20 לאפריל 2020

ירח בטלה צמידות כירון 60 סטורן

שמש במזל שור 90 סטורן (מדויק!) צמידות אורנוס (כניסה)

מרקורי בטלה  60 ונוס ומרס

ונוס במזל תאומים 120 מרס  90 נפטון (כניסה)

מרס במזל דלי

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (מדויק!) .

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי  

@

האמת היא שהיום אפשר לכתוב – מה לא קורה היום בכוכבים?… כי סיר הלחץ הכוכבי רק מתחיל להיראות היום כמו לא רק סיר אלא מטבח שלם שמתחיל לגעוש ולרתוח ולעלות על גדותיו, וזה הגיע לשיאו אתמול, ומה קרה אתמול? נחתם ההסכם על הממשלה החדשה…

לא היה מצחיק אם לא היה עצוב כל כך (מבחינת הכוכבים, כמובן, בלי קשר לעמדתי הפוליטית). כל כך חבל שלא היה שם איזה אסטרולוג שינסה לומר לאוסף האנשים המוזר הזה, שזה אולי הזמן הכי פחות מתאים להקים בו ממשלה, אבל כידוע מה שצריך לקרות קורה, והבדיחה העגומה הזו – לפחות מבחינת הכוכבים – עוד תראה לנו בהמשך עד כמה חבל שאסטרולוגיה לא נמצאת בתכנית הלימודים, כמו שהיה פעם, בתקופת הרנסנס, אז האנושות חיתה בפריחה תרבותית וכלכלית מאין כמוה..

את מפת ההסכם הזה אעלה יותר מאוחר, וכמובן שבהמשך גם את מפת הממשלה עצמה אחרי שתושבע רשמית, ואראה שם באופן ברור יותר מי באמת נגד מי. אבל מה אפשר לומר על מפת לידה שבה השמש נמצאת ממול מול האופק וחוטפת זוית מדויקת משבתאי, מתקדמת לקראת אורנוס, וונוס נכנסת לזוית פעולה עם נפטון הרגשי? כשהשמש תעלה סופית על אורנוס וכשונוס תעבור להילוך אחורי נוכל להתחיל לראות תוצאות מעניינות של התהליך הזה.

אם נחשוב על חדר לידה – הלידה הזו מקורה בלחץ עצום שמכריח את הבטן להמציא עובר, לידת המלקחיים עם אורנוס מגיעה תיכף אחרי ההכרזה על ההריון בדקה התשעים, ולכאב שתחווה היולדת וכולנו כשהירח צמוד לכירון לא תעזור גם מנה כפולה ומשולשת של אפידורל שמביאה איתה ונוס בזוית עם נפטון…

כי הלידה הזו – תחילתה במגיפה וסופה בכתבי אישום, ומעל כל אלה מרחפת תחילתה של קטסטרופה כלכלית וחברתית שרק תלך ותתעצם… תקופה מעניינת שכזו… פנינה כץ האסטרולוגית ידידתי לא מפסיקים לצחוק, וטוב שכך, תוך שאנו נזהרים שלא להוריד את המסיכה כדי לא לרסס – כך קוראים לזה היום, נכון? לרסס.. חחח – נתזי צחוק על הסביבה. אין, אין כמו צחוק הכוכבים, או במלים אחרות – צחוקו של הגורל, שבוחר בזמן הכוכבי הכי פחות מתאים כדי להגיע להסכם הכי פחות הגיוני עם הרכב של אנשים הכי פחות מתאים בזמן הכי פחות נכון, אסטרולוגית סביבתית וחברתית.

ונחזור ליום הזה: הירח שוהה גם היום במזל טלה, צמוד לכירון (באדום) כשהשמש בזוית מדויקת לסטורן (זוית אדומה) נכנסת לצמידות עם אורנוס (בזוית אדומה) וונוס נכנסת גם בזוית אדומה לנפטון המטשטש ומערפל… כן, אדום אדום עושה לי את היום – כמו בפרסומת לבשר ביום העצמאות של פולי מהגששים.

אז.. איך זה מתבטא? בקונפליקטים של הפוך על הפוך: קושי במיקוד מול כובד והכרח במיקוד, צורך בסיפוק מיידי מול צורך בדחיית סיפוקים, וקלילות חברתית – בזוית ההרמונית בין מרס לונוס – מול בעייתיות ביחסים קרובים וקושי לשים גבולות לרגש שהוא זה שמקבל היום – ואתמול – את ההחלטות, והתוצאות  – בהתאם. 

אבל.. כל אלה לא יכולים לעצור את הכוח האמיתי שמתפרץ לו עכשיו בחוץ: האביב. החרציות הוואן גוכיות נראות צהובות מתמיד, הסביונים לא מפסיקים להפריח נוצות לבנות, השמש החמימה והרוח העדינה שבין העלים – כל אלה מזכירים לנו שמתחת לתיאטרון האבסורד הפוליטי – שבו למשל האיש שגרם את הכי הרבה נזקים למערכת הבריאות ממשיך לשמש כשר הבריאות כאילו אין (ואין) מחר – הטבע ממשיך להפרות את העלים הפרחים העצים בעוצמה, ושמחת הפריחה הזו רק מראה לנו עד כמה קטנים הם בני האדם שמנסים לשלוט בטבע ובבני אדם אחרים, נפוחים מחשיבות עצמית ומשליטה בחוקים שהם עצמם קבעו, מול הטבע שקובע את החוקים האמיתיים וימשיך לעשות כך גם בעשרות אלפי השנים שיבואו, אם לא יצליחו להרוס אותו קודם. כינורות!

אהמ.. מודה שקצת נסחפתי בתיאור הפסטורלי הזה כשאני שותה קפה מתחת לעץ הלימון פה בחוץ שאני שתלתי, אבל העונג התמים הזה מול תיאטרון האבסורד הפאתטי הפוליטי מעולם לא היה מודגש יותר מאשר בבוקר שכזה. בעיני לפחות..

ובבניין ירושלים ננוחם (אחרי שתצא מהסגר, כמובן).

@

 

 

יזמה חדשה מבחינה עסקית? גישה מקורית לעשייה באינטרנט? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לראות כמה צעדים קדימה הולך ומתחזק.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומולדת: מפת יומולדת אישית: מגמות בשנת היומולדת הנוכחית עם מיקומי הכוכבים החדשים, ממה להזהר והיכן לתת גז 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]     

מיאיר   

@

    

 ומה קורה למזלות?

שלישי 21/4

טלה

אחרי יומיים לא קלים עובר הירח למזל שלכם, ומביא איתו נוכחות ועוצמה, טלאים. הצירוף שלו ושל מרקורי כוכב התקשורת במזל שלכם מראה שזהו זמן ליזמות חדשות מכל הסוגים, להתחלות מעניינות, ולכניסה למוד של אקשן ממוקד מטרה, היום ומחר: קדימה!

שור

על פניו זה לא נראה כמו היום הטוב של השבוע מבחינתכם, שוורים: הירח שעובר למזל טלה מספק ים של אנרגיה אגרסיבית שלא ממש מתאימה לשור המופנם שלנו. מה עושים? מורידים הילוך, מתבוננים בשקט בדברים מבחוץ, ועושים רק מה שחשוב באמת.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך להתקדם במזל טלה האסרטיבי, מביא איתו אנרגיה שמחה של עשייה, ואפילו יוצר זויות מעשיים עם מרס ועם ונוס, שמראות על אפשרויות של שתופי פעולה עם אנשים שחושבים כמוכם… זום איט!

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה היום במזל טלה, והמיקום הזה הופך אתכם לאמביציוזיים במיוחד. הסרטן הוא מזל מופנם ורגיש בעיקרון, אבל במיקום שכזה הוא הופך למנוע עוצמתי שרק מחפש מטרה, והיא לא רק ארגון הבית.. תנו גז!

אריה

על פניו זה נראה כמו היום הקשה של השבוע, אריות: השמש שליטת המזל שלכם יוצרת זוית פעולה מדויקת לסטורן הנוקשה, ונראה שאין לכם מספיק אנרגיה לעשייה או ליזמה, ומה שיש קצת מאכזב ומכביד. סבלנות…

בתולה

הירח ומרקורי במזל טלה לא עושים לכם חיים קלים ביום שכזה. כעת חשוב לא לקחת סיכונים מסוגים שונים, ולהתמודד עם כעסים פתאומיים שעלולים לצוץ בעקבות תסכול מקומי. במקום לכעוס – חפשו שיחה זומית עם אדם רגוע, באחד על אחד.

מאזניים

הירח שוהה היום בבית הזוגיות והיחסים שלכם, מאזנאים, ביחד עם מרקורי כוכב התקשורת: הצירוף הזה ממש מזמין השקעה במערכות היחסים שלכם, הן הקרובות והן הרחוקות יותר, כולל שיחות עומק מהורהרות.. בערב – בילוי או שיחה ודייט לשנים.

עקרב

השמש שוהה עכשיו בבית היחסים שלכם, עקרבים, והחודש הזה מוקדש ללא ספק להעמקת קשרים קרובים, בניית קרקע רגשית יציבה יותר לזוגיות שלכם, או מאמץ להיכרות עם מי שבאמת מתאים לקשר אתכם. קחו יזמה.

קשת

גם הירח וגם מרקורי כוכב התקשורת שוהים היום במזל טלה השייך גם הוא ליסוד האש, המאכלס את בית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, והופכים את היום הזה למרגש ומלהיב. כדאי לתרגם את אנרגיית האש הזו ליזמות חדשות ומעניינות, קשתים.

גדי

זוית פעולה בין סטורן הנוקשה שליט המזל שלכם לבין השמש, עלולה להביא איתה קונפליקט היום בין הרצוי למצוי, בין הציפיות שלכם למה שקורה בשטח, ובין הרצון לפעול לביקורת – פנימית או חיצונית – שמכבידה עליכם. התמקדו בעובדות.

דלי

מיקומם של הירח ומרקורי במזל טלה שם דגש מיוחד על התקשורת שלכם, דליים: זהו זמן להתעורר, לקדם נושאים שחשובים לכם בטלפון או באינטרנט, ולחפש לכם בני ברית לפעול איתם, או מולם. זמן לכמה שיחות עומק ונפש נפלאות.

דגים

הצד הפרקטי של החיים מפעיל אתכם היום בעוצמה, בין אם דרך דאגות על מה שיש ובעיקר על מה שאין, ובין אם בצורך לפעול לעשות וליזום כדי לקדם את הנעשה בחשבון הבנק. יום למסע קניות אינטרנטי גדול, ולהחלטות משמעותיות בתחום הכלכלי.

ובינתיים – יום מקסים וזהיר!

מיאיר..:-)

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן