תחזית יומית – יום שני 20 לאפריל 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

 

שני 20/4

ירח בדגים 60 פלוטו ויופיטר צמידות נפטון

שמש עוברת למזל שור (!) 90 סטורן (כניסה)

מרקורי בטלה  60 ונוס ומרס

ונוס במזל תאומים 120 מרס

מרס במזל דלי

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (מדויק!) .

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי  

@

והנה סוף סוף משהו טוב קורה בכוכבים? השמש, מיקוד הדברים, מסיימת לארוז, עוזבת את מזל טלה האסרטיבי עם כל האקשן והסערות, ועוברת למזל שור (מסומן בירוק) השייך ליסוד האדמה.

כן, הגיע הזמן להתחיל לייצב את השורות, אומרת השמש, אבל מיד עם המעבר הזה היא חוטפת זבטה מסטורן הנוקשה, בזוית פעולה מכבידה שתגיע לשיאה מחר. המעבר הזה והזוית הזו משנים במהירות את מצב הדברים ואת האנרגיה של הימים האחרונים: מים של אקשן ואנרגיה סביבתית נלהבת מורידים אותנו השמש וסטורן היישר לקרקע, ולמציאות הפחות נלהבת אלא היותר מעשית שלה, מציאות של כאן ועכשיו,  ושל עובדות בשטח שחלקן מכביד, בעיקר אלה שעוסקות בנעשה בחשבון הבנק, ובצורך לפעול שמגיע כבר לשיאו מבחינת תסכול, ואפילו מבחינת הבידוד הזה שהופך לרגעים של בדידות אמיתית פה ושם… כן כן.

ובכל זאת – הזויות של מרקורי עם ונוס ומרס ממש חיוביות ומאפשרות לנו לדבר ולשתף בעוצמה ואפילו לחזר פה ושם, והזוית ההרמונית בין ונוס ומרס מראה שהכובד הזה לא פוגם בהרמוניה הזוגית וביחסים שלנו.. וגם זה, בימים לא פשוטים האלה, משהו.

בוטום ליין – ליהנות ממה שיש, ולנסות להפיק גם מהכובד של סטורן עם השמש כמה מסקנות מעשיות ודרכי פעולה שאם נעשה אותן – הוא בהחלט יפחת..

וזה – אפשרי.

 

@

 

יזמה חדשה מבחינה עסקית? גישה מקורית לעשייה באינטרנט? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לראות כמה צעדים קדימה הולך ומתחזק.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומולדת: מפת יומולדת אישית: מגמות בשנת היומולדת הנוכחית עם מיקומי הכוכבים החדשים, ממה להזהר והיכן לתת גז 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]     

מיאיר        

 

@

ומה קורה למזלות?

שני 20/4

טלה

השמש עוברת לבית החומר והכספים שלכם, , טלאים, ויש לכם מעכשיו חודש שלם לתרגם את היצירתיות וההתלהבות של הימים האחרונים לעובדות בשטח, וכדאי לנצל את הזמן הזה ביעילות מכסימלית. מבחינת אקשן – יום לפעילות מאחורי הקלעים,ולא בקדמת הבמה.

שור

מזלטוף, שוורים! השמש עוברת למזל שלכם, וזה אומר ש..כן, הגיע הזמן לחגוג לכם ימי הולדת! התאריך הזה מוצא אתכם כשונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל תאומים המהיר והקליל, רמז לשנה הזו שהולכת להיות כנראה אחת הפוריות והאקטיביות של הזמן האחרון. זמן להעביר הילוך.

תאומים

ונוס הרגשית ממשיכה לנוע במזל שלכם ולהביא איתה מעורבות רגשית נעימה, והרמוניה סביבתית. התאומימים שלנו מתחבר עכשיו לאהבה יותר מתמיד, כשונוס עוזרת לכם לפתוח את הלב, ולתרגם את אנרגיית האהבה הזו גם לתחום המעשי והחומרי בחייכם.

סרטן

מעברה של השמש היום למזל שור ידגיש בתקופה הקרובה את הצד החברתי שלכם, סרטנונים. הגיע הזמן לתרגם את האמביציה של החודש האחרון, לשיתופי פעולה מעניינים עם אנשים שחושבים כמוכם ופועלים באותה צורה. שותפים ובני ברית – זה האישו עכשיו.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם עוזבת היום את מזל טלה השייך ליסוד האש כמוכם, ועוברת למזל שור השייך ליסוד האדמה. המעבר הזה מעורר מחדש את הצד האמביציוזי והפעיל שטמון בכל אריה מצוי, וכשזה קורה – קשה לעצור את מלך הג'ונגל.. זמן להגדיר לכם מטרות לתקופה הקרובה, אחרת תעשו את המוות לסביבה..

בתולה

שהותו של הירח במזל דגים מול המזל שלכם שמה דגש על הצורך להשקיע קצת יותר בבני או בנות הזוג שלכם, ובפרטנרים שלכם לעשייה. יום מצוין לבירורים מסוגים שונים, לשיחות של אחד על אחד ובגובה העינים, ולעשייה ממוקדת מטרה – בשנים, לא לבד.

מאזניים

מעברה של השמש למזל שור מאט את קצב הפעילות שלכם, מאזנאים, אך מגביר את הצורך בקרקע יציבה יותר מתחת לרגלים. זהו זמן להשתמש בכלים של ונוס הרגשית שליטת המזל שלכם כדי לקדם את מה שחשוב לכם באמת אבל הפעם – מצוידים בעובדות בשטח, ולא רק במלים..

עקרב

השמש נכנסת היום למזל שור שמול המזל שלכם, ותשהה שם במשך כחודש ימים. זהו זמן טוב להשקיע קצת יותר במערכות היחסים הקרובות שלכם, ובפרטנרים שלכם. אם העקרב שלנו לא נמצא במערכת יחסים – זה הזמן לעובר מגישה פסיבית לאסרטיביות מדויקת, ולצאת לציד אחרי נפש תאומה ברחבי הרשת..

קשת

זוית הפעולה של השמש עם יופיטר שליט המזל שלכם הולכת ונחלשת, אבל יש עדיין מספיק אנרגיה באוויר כדי לצאת למסע אחרון של יזמות חדשות ותרגום האנרגיה הזו להתחלות חדשות ומעניינות. זמן לחשוב כמה צעדים קדימה, קשתים, לראות את כל התמונה, ולא להתמקד רק בעובדות: אתם זקוקים לחזון, ועכשיו.

גדי

מעברה של השמש היום למזל שור השייך גם הוא יסוד האדמה, מרגיע את הגדי שלנו, שעלול להיות מעט מתוסכל בגלל הקושי לתרגם יזמות ורעיונות לעשייה בשטח. המעבר הזה יספק לגדי שלנו את הדלק הרגשי ואת ההתלהבות היצירתית שהיתה חסרה לו בזמן האחרון, ואת אלה גם בלווי טאץ' רומנטי.. יהיה מעניין.

דלי

נושאי חומר כספים וצורך בקרקע יציבה מתחת לרגלים ממשיכים להעסיק את הדלי שלנו, עכשיו כשכוכב סטורן מכניס דאגות וחוסר ודאות לחייכם וכוכב מרס שגם הוא כאן – מאפשר להשתמש באנרגיה שלו כדי להזיז דברים, ולשנות מצבים. זמן מצוין לאנרגיות חדשות וטריות לעשייה, אבל גם לזהירות מגישה תוקפנית שעלולה להרוס קשרים יפים…

דגים

הירח שוהה בתחילת היום הזה עדיין במזל שלכם, ועד שעות אחר הצהריים מאפשר לכם להשלים תהליכים שהחלו אתמול, להפעיל שיקול דעת הגיוני ותקשורת מעשית, ולממש לפחות רעיון אחד מעניין שהגיח למוחכם היצירתי בשבוע האחרון. זמן טוב לקפוץ למי האקשן למרות הפחד או ההסוסים, ולא לפחות לשחות.

ובינתיים – יומקסים!

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן