הורוסקופ רביעי – 22 לאפריל 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

 

רביעי 22/4

ירח בטלה צמידות מרקורי 60 מרס

שמש במזל שור 90 סטורן (יציאה) צמידות אורנוס (כניסה)

מרקורי בטלה  60 ונוס ומרס

ונוס במזל תאומים 120 מרס

מרס במזל דלי

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (מדויק!) .

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי  

@

בגדול, אנחנו עדיין בצומת הזויות הקשות של השמש (מסומנות באדום) : עדיין הכובד הזה של השמש באוויר, ובמקביל השמש מתחילה להצמד לאורנוס התזזיתי, מה שאומר שאנחנו בסוג של צומת: מצד אחד הכובד משמעותי ובאוויר, ומצד שני הצורך לשחרר הכל בבת אחת, לצעוק להפגין או להתנתק – הולך ומתקרב…

מכאן – זו כבר ההחלטה שלנו מה לעשות: האם נישבר ונפנים ונשאיר הכל בבטן, או שמא כבר עכשיו נתחיל לפרק את הלחצים והמתחים האלה, למחות להפגין לצעוק או פשוט עדיף להתנתק מהכל, ולהכנס לבועה האורנית המוכרת שמגיעה בכל פעם שאנחנו כעוסים או מתוסכלים, אבל אין לנו דרך לבטא את כל זה…

צעקה או ניתוק ? הקונפליקט הזה ילווה אותנו בימים הקרובים עד אמצע השבוע הבא, אבל חשוב שנתעל אותו למקום הנכון, או שלפחות נקבל פרופורציות בדבר היכולת שלנו לעשות זאת באופן אפקטיבי.. באסה.

כן, שתי זויות עוצמתיות לפנינו, ושתיהן הפוכות במהותן: האחת מכבידה ומתסכלת, והשניה – פורצת דלתות, מנתקת טלפונים, ואומרת פוס – מעכשיו אני לא בבית, ואל תציקו לי, קפיש? שתיהן לא קלות, ושתיהן מכריחות אותנו לפעול – פנימה או החוצה..

מזל שלפחות לוונוס ומרס יש עדיין זוית ורודה אחת, מה שאומר שאם יש אהבה – היא תנצח הכל, פשוט כי כשהכל ורוד מול העינים לא רואים אף אחד ממטר, ואפילו מחמש מאות מטר אם בדיוק עושים ספורט: פשוט לא..

ולכן, זו גם השורה התחתונה ליום הזה: איטס א לאב טיים, בייב: ג'סט דו איט!

 

@

 

יזמה חדשה מבחינה עסקית? גישה מקורית לעשייה באינטרנט? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לראות כמה צעדים קדימה הולך ומתחזק.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומולדת: מפת יומולדת אישית: מגמות בשנת היומולדת הנוכחית עם מיקומי הכוכבים החדשים, ממה להזהר והיכן לתת גז 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]     

מיאיר   

@

 

ומה קורה למזלות?

 

רביעי 22/4

טלה

זהו יום נוסף שבו הירח שוהה לו במזל שלכם ומאפשר לכם להשלים תהליכים שהתחלתם אתמול, ולקדם דברים שחשובים לכם. מרקורי ששוהה במזל שלכם הופך אתכם לתקשורתיים במיוחד: זמן להגדיר מטרות – ולבצע.

שור

השמש עושה צעדים ראשונים במזל שלכם, ומביאה איתה נוכחות ועוצמה. אלא שהירח הזה במזל טלה ביחד עם מרקורי לא מוצא אתכם היום במיטבכם. חשוב לא להתיש היום את עצמכם: זמן לפעול בעיקר מאחורי הקלעים, ולא בקדמת הבמה.

תאומים

ונוס שבמזל שלכם ממשיכה להביא איתה קלילות וקסם אישי, ומיקומו של מרקורי שליט המזל שלכם במזל טלה – עוצמה נוכחות ואופטימיות, אבל גם צורך בסיפוקים מיידיים ותסכול כשהם לא מגיעים… הצד החברתי שלכם אקטיבי ופעיל במיוחד.

סרטן

נראה שאתם הם אלה שנמצאים היום במרכז האקשן, סרטנונים. הירח שוהה בבית הקריירה שלכם והדרייב שלכם חזק במיוחד. אולם מיקומו של הירח במזל טלה עשוי להביא איתו כמה דרמות עסיסיות, וצורך לחשוב – כמו גם להגיב – בגדול. רוצו קדימה!

אריה

השמש שליטת המזל שלכם פוסעת בזהירות בתחילתו של מזל שור השייך ליסוד האדמה, ומכריחה את האריה שלנו לשים רגלים על קרקע מוצקה יותר. זוית הפעולה של השמש עם סטורן הנוקשה והכובד שאיתה, עדיין בסביבה. גלו פתיחות לרעיונות חדשים.

בתולה

הירח ומרקורי עלולים לגרום לכם לפעול תוך חוסר זהירות ולקחת סיכונים מיותרים, ומומלץ לקחת קצת מרחק לפני שמקבלים החלטות אימפולסיביות, לראות את כל התמונה, ולהזהר מחשיבה פזיזה כי שיקול הדעת שלכם אינו במיטבו כעת.

מאזניים

הירח ומרקורי נמצאים בבית הזוגיות והיחסים ממול, והדגש הוא על דיאלוג של אחד על אחד, עם אפשרות של עימותים וויכוחים על נושאים עקרוניים. ונוס שליטת המזל שלכם נכנסת לזוית פעולה עם נפטון המטשטש ומערפל, ולתקופה בעייתית מבחינת החלטות.

עקרב

הירח ומרקורי במזל טלה מעידים על צורך לפעול במהירות ובעוצמת יתר בנושאים שחשוב לבצע באופן חכם ומדויק ולא מהיר ופזיז. חשוב להזהר ביום שכזה בכבישים. זמן לנקות את שולחן העבודה שלכם מול רשויות וסמכויות, לשלם חשבונות, ולהתמקד במטלות שהזנחתם.

קשת

יש הרבה אש במפת השמים, והקשת שלנו מרגיש בנוח עם הירח ומרקורי שבמזל טלה, אולם הם עלולים לגרום לכם להתמקד בקיצורי דרך ולא לעשות עבודה יסודית בגלל הצורך בסיפוקים מיידים, סטייל גומרים הולכים. שימו דגש למרות הקושי על הפרטים הקטנים.

גדי

גם הירח וגם מרקורי שוהים בבית המשפחה שלכם ומדגישים את הצורך להשקיע יותר בבני הבית ובבית עצמו, אלא שהצורך הזה לפעול במהירות הוא בעוכרי מזל גדי, ואתם עלולים להגיב בתוקפנות ובחוסר סבלנות כשדברים יוצאים משליטה. גלו איפוק!

דלי

השמש מתקרבת לאורנוס שליט המזל שלכם, ומחזקת את העצבנות וחוסר השקט ביחד עם הצורך להגיב בשליפה לכל גרוי, וכך אולי לפספס את המטרות האמיתיות שלכם. זמן לחשב מסלול מחדש, ובעיקר –לגלות סבלנות.

דגים

אתמול התחילה זוית פעולה בין ונוס הרגשית לנפטון שליט המזל שלכם, והזוית הזו לא עושה ולא תעשה לכם חיים קלים בעיקר בנושאי רגש ויחסים, אך גם בנושאי כספים. חשוב להתמקד בתקופה הקרובה בעובדות, ולא לאפשר לרגש לערפל מטרות.

ובינתיים.. יומקסים!

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן