תחזית יומית – שלישי 18 לאוגוסט 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

שלישי 18/8

ירח באריה 120 מרס 150 יופיטר

שמש במזל אריה  120 מרס 150 פלוטו (יציאה) 150 סטורן (כניסה)

מרקורי במזל אריה צמידות שמש (כניסה) 120 מרס 150 סטורן (מדויק!)

ונוס  במזל סרטן 60 אורנוס

מרס במזל טלה 90 פלוטו (יציאה)

יופיטר במזל גדי

סטורן בגדי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטו

פלוטו בגדי בהילוך אחורי

מקבץ כוכבים גדול במזל אריה ששואף להביא איתו מקסימום דרמות ליום אחד, וזוית מדויקת של מתח עם מרקורי כוכב התקשורת עם סטורן הנוקשה – אלה שני האלמנטים שמרכיבים את מצב הרוח שלנו ביום המוזר הזה. בואו נטפל בהם רגע.

נתחיל בשאגות האריה: אל השמש ואל מרקורי כוכב התקשורת ששוהים במזל אריה מצטרף היום גם הירח, והשלישיה הזו קובעת טון מאוד אקטיבי פעיל ופה ושם אפילו שמח ביומיום שלנו. שלושה אריות שמחים רצים בג'ונגל שנמצא בתוך המחשב שלנו על שולחן הכתיבה – מי צריך משהו שמח יותר מזה כדי להתחיל בו את היום שלו?

והם צודקים, האריות: זה בהחלט זמן להתחיל לאסוף את עצמנו ואת כל שרידי הרגשות של הימים האחרונים כולל רגעים של תסכול זעם חוסר אונים ופה ושם גם עצירות או צרבת רחמנא ליצלן, לשים אותם בקופסה קטנה מעל הכיור ולשכוח מהם לכמה שעות, ועם האנרגיה השמחה הזו שבמזל אריה להתחיל לחפש לה ולעצמנו מטרות כדי שנוכל לממש אותה ואת עצמנו באופן יעיל ואפקטיבי ולגרום לחיוך הקטן הזה בזוית הפה להשאר לפחות עד הערב.

אמה מה, יש בכל זאת אלמנט אחד שעובד נגדנו בקטע הזה, ומביא איתו מעורבות רגשית גבוהה מדי למרות שהכוון הרגשי שלו הוא דווקא פרקטי: זו זוית המתח בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו, לסטורן הנוקשה.

סטורן בדר כלל הוא מורה לא רע לשמוש נכון בזמן ובמשאבים שלנו, ואני אפילו די מחבב אותו: בתקופות המצוקה הקשות שלי למדתי הרבה מאוד על החיים בפרקי זמן קצרים אך אינטנסיביים, אבל לפעמים הוא גם יכול להיות מאניאק לא קטן: בניגוד לטוטאליות האכזרית של פלוטו, הוא הופך להיות הזקן הקפדן והלא נעים שמכריח אותנו להתעמת עם הפחדים הגדולים שלנו הקשורים למחסור או מצוקה, שקשורים בעיקר למחסור או לבדידות.

חשבון הבנק למשל, הוא אחד המקומות שיכולים לגרום לו להיות מעצבן במיוחד, בעיקר כשהוא הופך את האותיות הקטנות שם לזרחניות ותולה אותן על הקיר מולנו, ואז מאיר בפנס עוצמתי במיוחד שתי שורות של מספרים שמעליהן שתי מלים קצרות: זכות – וחובה. מוכר לכם?

הוא לא עושה הרבה, המעצבן הזה: פשוט שם אותן על הקיר והעינים שלו שואלות בלי מלים שאלה תמימה אבל חודרת קישקעס שמלווה אותנו כל היום: למה העמודה הימנית כל כך ארוכה, והשמאלית בכלל לא קיימת? אה?

המבט שלו, צירוף של המד'סית בטירונות מנהל סניף הבנק וסבתא שלי עליה השלום שהיתה אחד האנשים הכי פרקטיים שאני מכיר, מציף אצלי את פחד ההשרדות הקדמון הכי גדול שלי: הפחד ממחסור. אין הכנסות. נאדא, יוק. גורנישט. ותיכף גם יגיעו החשבונות..

אז נכון, לאורך הטור של ההוצאות שבו יושבים מספרים חביבים כמו 458 או 622 ואפילו 731 מגיעה מדי פעם פסקה קטנה של 45.8  או 235 בטור של ההכנסות,  אבל רבאק, פרופורציות…

כן, היו לי תקופות כאלה, ואפילו לא מעט מהן, שבהן התעקשתי לעשות רק מה שאני באמת אוהב ושילמתי מחירים כבדים, אבל זויות של מתח בין מרקורי לסטורן בהחלט מהוות תזכורות לחיים שמתחת לפני השטח שאנחנו לא רוצים לחשוב עליהם אבל מוכרחים, ומכיון שמרקורי זה גם תקשורת אז גם טלפון ממנהל סניף הבנק שלך שמגיע פתאום מזכיר לך שזה אפילו גרוע יותר ממה שחשבת..

זוית מתח בין מרקורי לסטורן מכריחה אותך להיות עם האצבע על הדופק בכל מקום שבו הדופק הזה מתחבר למלים כמו כסף, או בדידות, או תשלומי חשבונות, וכל מה שאפשר לספור אותו או לדבר עליו או לחבר בינו לבין החיים שלך ולעשות השוואות ואיכשהו יוצא שזה תמיד יותר פסימי ממה שחשבת, נכון?

אבל.. טוב שהיא שם, הזוית הזו. היא מזכירה לנו שבתקופה הזו שכולנו נזכרים בגעגוע במציאות פוסט קורונית ומחפשים משמעות חדשה ואתגרים חדשים, יש גם מי שממשיך כל הזמן להזכיר לנו היכן אנחנו עומדים ברגע זה ממש, כדי שגם זה יכנס לממורי, ומכיון שהזוית הזו היא זוית של מתח ולחץ – נודה בינינו לבין עצמנו שרק מתח או לחץ גורמים לנו לפעול, אני מתכוון לפעול באמת, וזה אומר לעשות משהו דרסטי כדי לפתור את הבעייה הזו – כי זה בדרך כלל בעייה, המתח הזה – וכדי להרגיע את הזוית, וגם להשתמש במרקורי כדי לדבר על זה בהמשך, ואז לפתור את זה סופית.

ואז זה יפתר, או שנמצא דרך לפתור את זה בהדרגה, אבל לפחות נבין, כמו שכאב השינים מזכיר לנו שיש שם דלקת, שצריך לפתור את הבעייה הזו בדרך כזו או אחרת, ובסופו של דבר – זה רק טכני. אך ורק.

והפחדים? הם כמובן חסרי פרופורציות, אבל הרי אם יש פרופורציות אנחנו לא ממש פועלים, נכון? אז פחד הוא בהחלט מקדם טוב לפעולה.

ומה עוד קורה היום? גם השמש מתקדמת מסתבר לקראת זוית המתח הזו שתגיע לשיאה מחר, ומכיון שמרקורי גם מחר יהיה בזוית הזו נגיע לצומת משמעותית של מתח שאיתה נצטרך להתמודד בטווח רחב יותר.

אבל זה – למחר.

מה חיובי ביום הזה? זוית של מתח בין הירח ליופיטר מראה שיש בכל זאת גיצים של אופטימיות בסביבה, אלא שזו אופטימיות חסרת בסיס וכדאי להזהר ממנה כי היא יכולה לגרום לנו לקבל החלטות גרועות ולהוציא יותר מדי כספים.

זוית הרמונית בין השמש למרס וזוית פרקטית בין ונוס לאורנוס – אלה בכל זאת מאזנות קצת את המצב, בעיקר בכל מה שקשור ליכולת שלנו לשתף פעולה עם אחרים לצורך מטרות משותפות, כולל מטרות כמו..התמודדות עם הפחדים והבעיות שסטורן גורם לנו, ויכולת לפתור אותן.

שום דבר מיוחד, האמת: מקבץ גדול במזל אריה שמביא אופטימיות ואקשן – וזוית קשה אחת (ומחר תהיה עוד אחת) שמזכירה לנו מאיפה באנו ולאן נגיע אם לא נזכור את האוברדראפט הזה.

יום שכזה..

 

ואם כבר הגענו לכאן – הנה תחזית האהבה של השבוע הזהתחזית אהבה 16/8 20 עם פתיח חדש! טה-רהה! 

 

ובנוסף..

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]   

 

רק טוף!

מיאיר  🙂

 

 

ומה קורה היום למזלות?

שלישי 18/8

טלה

הירח שוהה היום במזל אריה ביחד עם השמש ומרקורי כוכב התקשורת, ומצבור הכוכבים הזה בבית הביטוי האישי שלכם הוא בדיוק מה שאתם זקוקים לו כעת כדי לרגש להתרגש ואפילו…להתאהב. כן כן – יום נפלא להתאהבות אמיתית עם מרס ששוהה במזל שלכם שמקבל זוית הרמונית מהירח, ורק חשוב לא לריב כשדברים לא קורים היום כפי שרציתם.

שור

נושאי בית ומשפחה הופכים משמעותיים יותר כעת, כששלושה כוכבים שוהים באזור המשפחתי שלכם, ומדגישים את היכולת שלכם לצאת למקצה שיפורים ביתי ואפילו שיפוצים מקומיים, לשנות אווירה בית, ואפילו ליהנות ממסע קניות ביתי גדול למשפחה. שעות הערב יתאימו לארוחה נפלאה של ביחד, שוורים.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם ביחד עם השמש והירח מדגישים את הצד התקשורתי שלכם שמודגש הרי ממילא.. לכן את היום הזה כדאי להקדיש בעיקר ליזמות תקשורתיות חדשות, לקידום דברים שחשובים לכם מול מוסדות וארגונים, לעמידה מוצלחת מול קהל, ואפילו לחיזור עדין ומלים רכות בבילוי רומנטי לעת ערב…

סרטן

הסרטנון שלנו זקוק כעת למינון גבוה יותר של בטחון מעשי ורגשי: שלושה כוכבים נמצאים כעת בבית החומר והכספים שלכם, בזמן שונוס הרגשית שוהה במזל שלכם, ומאפשרת לקסם האישי שלכם לקדם את מה שחשוב לכם באמת. זמן טוב לסגור אוברדראפט אם צריך, ובשעות אחר הצהריים – לצאת למסע קניות חכם.

אריה

מקבץ כוכבים גדול במזל שלכם שכולל את השמש שליטת המזל שלכם את מרקורי כוכב התקשורת ואת הירח מביא איתו מינון גבוה של נוכחות ועוצמה, כמו גם יכולת לקדם דברים שבאמת חשובים לכם, ולהתמקד ביזמות חדשות ומעניינות. מקדו את האנרגיה שלכם במטרה אחת, ובפריצת דרך שמשמעותית לכם.

בתולה

נראה שאתם לא ממש במיטבכם היום, בתולות: מקבץ הכוכבים הגדול שבמזל אריה מדגיש את העובדה שהאקשן האמיתי מתרחש עכשיו מאחורי הקלעים, ולא בקדמת הבמה. זמן להוריד הילוך, להיות קצת לבד, להתחבר מחדש לאנרגיה שלכם, ולדחות החלטות חשובות למחר או מחרתיים, בתולות.

מאזניים

חברים מכרים ידידים וקרובים – אין ספק שהמעגלים החברתיים שלכם הופכים להיות משמעותיים יותר היום, ויכולת ההשתלבות שלכם כמו גם האפשרות לשיתופי פעולה עם קולגות מקצועיות הופכות את היום הזה לחברתי במיוחד. זוית פרקטית בין ונוס שליטת המזל שלכם לבין אורנוס כוכב השינויים עשויה להביא איתה פריצת דרך מעניינת בתחום שמעניין אתכם.

עקרב

אמביציה ודרייב – המלים האלה מהדהדות באוויר גם היום, כשהיכולת שלכם לדחוף קדימה יזמות פרויקטים ורעיונות שחשובים לכם גבוהה במיוחד. זהו זמן טוב להפגין עצמאות ונוכחות, לשדרג יחסים עם סמכויות, ולמצוא לכם פרטנרים להתמודדות עם אתגרים גדולים במיוחד, עקרבים. אל תפעלו לבד.

קשת

פתיחות לרעיונות חדשים ולגישה חדשה ומעניינת בתקופה הקרובה, יכולה לגרום לכם ביום שכזה להחליט על דרך חדשה מקצועית או רגשית בתקופה הקרובה, קשתים. זהו זמן טוב להכניס לחייכם אנשים חדשים ומעניינים שמקבלים אתכם כפי שאתם. זמן טוב לתכנן לעצמכם נסיעה שמחה – אחד הנושאים שתמיד עושים טוב לכל קשת באשר הוא.

גדי

שתי זויות של מתח בין מרקורי והשמש לבין סטורן שליט המזל שלכם יגיעו לשיאן מחר, אבל כבר היום אפשר לחוש בהן, והמתח הזה עלול לגרום לכם לעשות טעויות בשיפוט, או בתקשורת שלכם עם העולם. חשוב להזהר דווקא עכשיו במלים שלכם, ולא ליצור ויכוחים מיותרים שעלולים להפוך בקלות לעימותים של ממש.

דלי

זוגיות ויחסים או שותפויות בתחום המקצועי? השקעה אמיתית בכל אחד מהשנים האלה יכולה להתאים במיוחד, דליים. מקבץ שלושת הכוכבים במזל אריה שממול – שמש ירח ומרקורי כוכב התקשורת – מאפשר לכם להתמקד היום בשלושה אתגרים שונים הקשורים לזוגיות וליחסים, לנהל שיחות עומק סטייל פנינו לאן עם הפרטנרים שלכם, ואם הלב הדליי פנוי – לצאת לשלושה דייטים (או קיי נתפשר על דייט אחד ועוד שתי שיחות טלפון..) ולראות איך הלב הדליי מגיב..

דגים

מיקומה של ונוס הרגשית בבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם ממשיך לעשות לכם טוב על הלב: הסרטן הוא אולי מזל רומנטי לפחות כמו הדגים, וכשונוס נמצאת שם נראה שאפשר בשקט לדבר על אהבה: להעמיק את זו שכבר קיימת, או למצוא את הנפש התאומה שעדיין מחפשת אתכם באוגוסט החם הזה.. תנו לה סימן, דגיגים!

ובינתיים – יומקסים!

מיאיר 🙂

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן