תחזית יומית – יום רביעי 19 לאוגוסט 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

רביעי 19/8

ירח בבתולה ללא

שמש במזל אריה  120 מרס צמידות מרקורי (מדויק!) 150 סטורן (מדויק!)

מרקורי במזל אריה צמידות שמש (כניסה) 120 מרס 150 סטורן (מדויק!)

ונוס  במזל סרטן 60 אורנוס

מרס במזל טלה 90 פלוטו )יציאה)

יופיטר במזל גדי

סטורן בגדי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטו

פלוטו בגדי בהילוך אחורי

אחרי שפלוטו כיכב בתחילת השבוע בשמים, היום ומחר מככב סטורן בשמים, ואם את פלוטו צריך לחוות – לסטורן צריך להקשיב, ובריכוז.

וזה לא קל.

זה לא קל כי המדובר בזויות של מתח, ומי מרוכז כשהוא מתוח? יש כאלה. אני למשל, ולפעמים דווקא מצבי מתח ומצבי לחץ מכריחים אותנו להקשיב למי שמלמד אותנו משהו, ונכון שזה לא קל כי הוא מלמד אותנו דרך הקושי ולא בקלות, אבל לפעמים דווקא ההכרח – כמו סגירת אוברדראפט למשל – פותח לנו את האוזנים, ומקרקע את הקשב שלנו למרות שיש לא מעט לחצים אחרים בסביבה.

אז מה קורה היום? שני דברים במקביל, שבעצם יוצרים גוף שלישי  שמשפיע על כולנו: מרקורי כוכב התקשורת נצמד לשמש, מיקוד האנרגיה שלנו, ושניהם ביחד יוצרים זויות מתח של 150 מעלות לסטורן הנוקשה.

הצמידות בין השמש למרקורי אומרת שבעצם נוצר פה גוף שלישי שמורכב משתי הפלנטות האלה, גוף שיכול לגם לדבר ולשתף וגם לבצע – וכל זאת תחת זוית המתח של ה 150 מעלות הזו, שיכולה לקרקע אותנו ולגרום לנו לעשות שטויות בגלל המתח הזה שהופך את הכל לרגשי מאוד – אבל היא יכולה גם במקביל לייצר אובר מוטיבציה של להתמקד באמת בפריצת דרך בזמן שכזה ובגלל המתח היא גם יכולה להיות מדהימה – אבל גם איומה.

מה לחץ עושה לכם? האמת שרק כשאתם בסוג הלחץ הזה אתם יודעים באופן מודע או לא מודע אם זה מתאים לך דווקא עכשיו ללחוץ על הדוושה – או לשחרר אותה ולדחות את זה למקום נינוח יותר.

אז נותנים ללחץ להפעיל אותנו, לדאוג להלחץ או לריב עם הסביבה בגלל סיבות שאנחנו עצמנו נמצא – או נעצור לרגע, נתמקד בעובדות כפי שהן, וניקח את האנרגיה המתוחה הזו – רק את האנרגיה פרופר – ואיתה נייצר לעצמנו איזו פריצת דרך מעניינת שכל הזמן יושבת לנו מאחורי המוח בתוך הסיסטם, אבל אנחנו מפחדים לתת לה לצאת החוצה בגלל פחדים שלא קשורים בכלל לתקופה הזו.

וזה – ציר הלחץ – או הפעולה  – של היום הזה, ובו נתמקד.

שאר המיקומים כעת לא רעים: ירח בבתולה ביסוד האדמה ללא זויות מביא איתו תחושה עמומה של קרקע אם כי אי אפשר באמת לתרגם את זה לעובדות. ונוס בזוית פרקטית לאורנוס כוכב השינויים. מרס יוצא סופית מהזוית עם פלוטו שהסעירה את כולנו בשבוע הקודם.

אבל מה שחשוב הוא לנסות ולנצל היטב את זויות המתח האלה ובמקום ליצור קצרים בתקשורת עם העולם – ליצור אנרגיה שרצה קדימה עם תכניות פעולה.

וזה – אפשרי. טראסט מי.

 

 

ובינתיים – תחזית האהבה של השבוע  – תחזית אהבה 16/8 טה-רהה! 

 

ובנוסף..

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]   

 

רק טוף!

מיאיר  🙂

 

 

ומה קורה למזלות?

רביעי 19/8

טלה

הירח שעובר למזל בתולה מביא איתו יומיים פרקטיים לטלה שלנו, שעדיין בטווח זוית הפעולה עם פלוטו היצרי. כדאי לתרגם את האנרגיה הזו כדי להתמקד בניקוי שולחן העבודה שלכם היום ומחר מכל מה שהצטבר עליו בימים האחרונים: תשלומי חשבונות, עיריה, מוסך, וכל מה שמעצבן את הטלה שלנו.

שור

מעברו של הירח לבית הביטוי האישי שלכם הופך את השור שלנו ליצירתי מאוד, ובעיקר – רומנטי.. על הקשר בין השור הנשלט על ידי ונוס אלת האהבה דיברו בעבר לא מעט, אבל כשהירח שוהה בבית הרומנטיקה שלכם וונוס בבית התקשורת – זה הזמן למלים רכות, חיזור עדין, ו..אהבה. כן כן.

תאומים

זוית מתח לא פשוטה בין מרקורי שליט המזל שלכם לבין סטורן הנוקשה מגיעה היום לדיוקה ביחד עם הצמידות המדויקת עם השמש. זהו יום מיוחד שמאפשר לכם להיות בצומת משמעותית ולקדם נושאים שחשובים לכם בדיוק עכשיו אם תדייקו ותמקדו את האנרגיה שלכם למטרה אחת – ובלי לריב!

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה היום בבית התקשורת שלכם במזל בתולה, מה שאומר יום תקשורתי למדי בכללי, אלא שדווקא היום הירח לא ממש יוצר זויות עם כוכבים אחרים, אלמנט שמדגיש בעיקר את הצורך שלכם להתמקד בעצמכם: להתייעץ – כן, אבל לקבל החלטות לבד ובאופן עצמאי, וללכת חזק וקדימה עם ההחלטות שלכם.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם שוהה במזל שלכם והיא נצמדת למרקורי כוכב התקשורת ובמקביל יוצרת זוית מדויקת של מתח עם סטורן הנוקשה: אין ברירה אריות, זהו יום שבו חייבים להצמד לחוקים היבשים במקום למרוד בהם, או בבוסים שלא מבינים אתכם. זו אנרגיה מתוחה מאוד, אבל הליכה שחייה ויזמה חדשה ישתמשו בה נכון.

בתולה

אחרי יומיים שבהם לא ממש הייתם במיטבכם עובר הירח למזל שלכם, והקסם האישי שלכם חוזר, ובגדול. זהו זמן מצוין לפגישות חשובות, בעיקר כאלה הקשורות לתקופה הקרובה, בתולות. זהו גם זמן טוב להגדיר מחדש את המטרות שלכם לחודש הקרוב לפני שדברים יתחילו להשתנות פה, וזה יקרה ממש בקרוב…

מאזניים

נראה שאתם לא ממש במיטבכם היום, מאזנאים: שהותו של הירח במזל מאזניים עלולה לגרום לכם שלא להשתמש נכון בעוצמה שלכם, כיון שהיא ממוקדת היום בעיקר מאחורי הקלעים. כעת הזמן להוריד הילוך, להתבונן בדברים מבחוץ, ולתכנן אותם באופן מדויק כך שבשישי או בשבוע הבא תוכלו לתפעל אותם נכון – ועוצמתי.

עקרב

אחרי כמה וכמה ימים לחוצים מאוד שבהם לא מעט כוכבים יצרו זויות לא קלות עם פלוטו שליט המזל שלכם, מתחילות הזויות האלה סוף סוף להשתחרר בהדרה, אם כי חשוב וצריך עדיין להזהר מדרמות פתאומיות וניתוקי קשרים. הירח ששוהה לו היום במזל טלה מדגיש את הצורך לפעול בחכמה עם מוסדות וארגונים בחייכם. בערב – חברים.

קשת

אמביציה ודרייב – אלה מלות המפתח שבהם כדאי להשתמש היום, כשהירח עובר לו לבית הקריירה שלכם, עוזר לכם לשפר תדמית בתחום המקצועי, ולקדם נושאים שחשובים לכם באמת אם – אם – תקחו יזמה ותעזרו לירח הזה בזה שתצעדו קדימה. אל תדחו דברים למחר, ואל תשאירו אותם ליד המקרה.

גדי

שהותו של הירח במזל בתולה השייך גם הוא ליסוד האדמה, מאפשרת לכם לחוש היום נינוחים יותר, ושהותו של ונוס הרגשית בבית הזויות והיחסים מאפשרת לכם גם לשדר את הנינוחות הזו לאדם אחר שנמצא ממול, בין אם הוא בן או בת זוג או שותף, ולתפעל בהרמוניה את מערכת היחסים שלכם בתנאי שתקשיבו לו היום קצת יותר מאשר תדברו.. מוכנים?

דלי

צמידות מדויקת בבית הזויות והיחסים שלכם בין השמש למרקורי כוכב התקשורת מאפשרת לכם לפתוח דף חדש במערכת היחסים שלכם בתנאי שתדברו בכנות, ועל הכל. אם הלב הדליי פנוי עכשיו – זהו זמן מצוין לחבר את השמש למרקורי ולצאת לדייט מקסים – בתנאי שתהיו בו אותנטים, כנים, ובעיקר..עצמכם.

דגים

מעברו של הירח למזל בתולה מאפשר לכן דגיגים להתבונן בכנות ובאומץ במערכות היחסים שלכם, לשתף את הפרטנרים שלכם במה שעובר עליכם, לתקן את הטעון תיקון, ולשדרג את הקשר. זהו זמן טוב למצוא לכם שותף או בן ברית מבחינה מקצועי או עסקית, ולצאת לדרך חדשה בגישה פתוחה ומאפשרת.

ובינתיים – יומקסים!

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן