תחזית יומית – שני 17לאוגוסט 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

שני 17/8

ירח באריה 90 אורנוס

שמש במזל אריה  120 מרס 150 פלוטו (יציאה) 150 סטורן (כניסה)

מרקורי במזל אריה צמידות שמש (כניסה) 120 מרס  150 פלוטו (יציאה) 150 סטורן (כניסה)

ונוס  במזל סרטן 60 אורנוס

מרס במזל טלה 90 פלוטו )יציאה)

יופיטר במזל גדי

סטורן בגדי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטו

פלוטו בגדי

 

על פניו זהו יום של הפסקה קלה באקשן: צוותי התותחים עם הטי שירט השחור ועליו האות פ יושבים בדשא ואוכלים סנדביץ', ומחר יחזרו להפציץ שוב בשלל הזויות המעצבנות האלה של פלוטו. כעת הוא נותן להם קצת מנוחה כי הוא רואה שכולנו מותשים…

בינתיים, השמש מנצלת את ההזדמנות שפלוטו מנמנם, עוברת מתחת לקו האש של התותחים שלו שנמצאים בהפסקה, יוצאת לאיטה מהזוית עם פלוטו ונכנסת לזוית המתח עם סטורן הנוקשה שתגיע לשיאה ברביעי, ומרקורי רואה שזה מצליח לה, זוחל גם הוא החוצה מזוית המתח עם פלוטו בלי שהוא רואה, אבל..שלאק! הוא ינתפס בגדר התיל של סטורן שמצמידה אותו לשמש, ושניהם מתנדנדים על התיל, נצמדים זה לזו, מחכים לתופים של מחר, בזמן שתגיע לשיאה זוית המתח של שניהם עם סטורן הקודר, שבהחלט נוקשה יותר מפלוטו אבל פחות אכזרי ממנו: אצלו זה לא הכל או כלום, אלא שיעורים וירטואליים במרחב תוך כדי התבוננות בחשבון הבנק והשמעת קריאות מצוקה קלות..

כנכן, זה סימן ההיכר של הזויות עם סטורן: קריאות המצוקה למראה האוברדראפט הגואה, או למראה שלל החשבונות שמגיעים לשולחן בסלון, חלקם כבר בגוון אדום שאומר שדברים כבר יוצאים משליטה, וצוות המעקלים כבר בדרך, תיאורטית. אבל כולנו יודעים שזה לא קורה כל כך מהר: המאניאקים האלה למדו לעקל את חשבונות הבנק, הרבה יותר פשוט, ככה שהבנק חונק אותך לא הם, עד שאתה מתפתל ומרים להם טלפון..

כן, זה סטורן, והזוית שלו עם מרקורי מתחילה ה-יום ומחר תגיע לשיא עם שניהם, אלמנט שיהפוך את שלישי ליום החשבונות הקשוח של השבוע.. גט רדי!

למרבה ההפתעה, המכה בבטן עלולה להגיע היום דווקא מצד הירח שלנו.. תמים תמים – אבל המעבר שלו למזל אריה ותיכף הזוית עם אורנוס התזזיתי עלולים להפוך את הבוקר הזה לאינטנסיבי ולא צפוי, עם שינויים במצב הרוח, ותחושה של חוסר יציבות כבר עכשיו, אז ווי ספיק.

לכן חשוב חשוב בבוקר הזה – ובוקר כידוע יכול להמשך בשקט עד שעות אחר הצהריים המאוחרות, תלוי מה אנחנו אומרים לאלה מולנו שמצפים מאתנו לאקשן – להצמד באופן מסיבי ללו'ז שעשינו, וגם כשמגיעות הפתעות – לא להגיב מהבטן, אלא מהראש: שליטה, חברים, זו מלת המפתח היחידה – אם כי כמובן קצת בלתי אפשרית כידוע – כשאורנוס בשטח, ועוד בצמידות לירח, אלמנט שמביא איתו גם רצון או צורך להתנתק בפתאומיות, לקחת את הספייס שלנו – ושישרף העולם, כמו שאמרה עוגת הביסקוויטים.. או אולי היתה זו המלכה במסיבת התה של הכובען המטורף? הממ..

יום מוזר לפנינו, שנראה כמו הפסקה לצורך טעינת משאבים מחודשת והתמודדות לא עם הכעסים של פלוטו אלא עם החרדות הקיומיות של סטורן שיגיעו לשיאן מחר, אבל בינתיים הירח ואורנוס מפצירים בנו להיות מאוווד ממוקדים, אחרת..

ואם נצליח בכל אלה – גם היום הזה עבור יעבור לו, ואפילו בשלום, ובלי סרטון שגם ידגים את התהליך הזה כיון שנראה שהצלחתי להעביר אותו היום לא רע במלים..

או שזה רק הירח הזה שנצמד לאורנוס ומתעתע גם בי, השובב. אבל כשיש עומסי חום קיצוניים כאלה בחוץ כמו שהבטיח החזאי – עזוב את הירח, ורק תתפלל שעם הבלגן שאורנוס עושה בדרך כלל למכשירי החשמל, לפחות שהמזגנון הותיק של שני הכוח סוס שחורק ומתנשף שם, יחזיק מעמד..

יום שכזה.

 

 

ואם כבר הגענו לכאן – הנה תחזית האהבה החדשה של השבוע הזהתחזית אהבה 16/8 20 עם פתיח חדש! טה-רהה! 

 

ובנוסף..

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]   

 

רק טוף!

מיאיר  🙂

 

 

ומה קורה היום למזלות?

שני 17/8

טלה

אחרי יומיים במזל סרטן הביתי והמשפחתי, עובר הירח היום למזל אריה שם שוהים גם השמש וגם מרקורי, והדגש עובר היום לבית הביטוי האישי והיצירתי שלכם, טלאים. זוית הפעולה שבין מרס שליט המזל שלכם לפלוטו עדיין בסביבה וכל דבר עלול לגרום לכם לאבד פ פרופורציות, ולכן כדאי לפעול בזהירות מכסימלית ולגלות איפוק, טלאים.

שור

מקבץ כוכבים גדול במיוחד במזל אריה מדגיש את הצורך להשקיע היום קצת יותר בכל מה שקשור לבית ולמשפחה, שוורים. כעת הזמן לארגן מחדש את הבית, לשנות אווירה, ובעיקר להשקיע בבני הבית. שעות הערב יתאימו לאירוח של חברים וקרובים לשעות יפות של ביחד, שוורים. ונוס שליטת המזל שלכם יוצרת זוית מעשית עם כוכב אורנוס, שמאפשרת לכם שיתופי פעולה נאים בתחום המקצועי.

תאומים

מקבץ כוכבים גדול במיוחד בבית התקשורת שלכם מביא איתו יום מצוין לכמה וכמה יזמות תקשורתיות חדשות, לקשירת קשרים חדשים עם קולגות מקצועיות ואנשים מעניינים ולהרחבת המעגלים החברתיים שלכם. צמידות מתחזקת בין מרקורי שליט המזל שלכם לשמש מביא איתו נוכחות ועוצמה: השתמשו בהם בחכמה ביום הזה, והתמקדו ביזמות חדשות.

סרטן

נושאי חומר וכספים על הפרק, סרטנונים, ואחרי יומיים שבהם הייתם במיטבכם הגיע הזמן לתרגם את כל העוצמה הזו שאספתם לעובדות בשטח. זמן טוב להצצה בנעשה בחשבון הבנק שלכם לסגירת אוברדראפט, ולהחלטות הקשורות ליזמה עסקית או יזמה מקצועית חדשה ולמציאת שותפים או בני ברית לרעיונות חדשים.

אריה

זה היום שלכם, אריות, על כל המשתמע: הירח עובר למזל שלכם ומצטרף לשמש  ולמרקורי שכבר נמצאים שם, אלמנט שמדגיש את היכולת שלכם עכשיו לאסוף עוצמה אמביציה ומוטיבציה ולפתוח דלתות שעד עכשיו היו סגורות בפניכם. כעת הזמן ליזמות מעניינות במיוחד ולהחלטות משמעותיות הקשורות לחודשים הקרובים.

בתולה

יש לא מעט תכניות ליום הזה, אולם מעברו של הירח למזל אריה משנה את התמונה. כעת חשוב וכדאי להוריד הילוך במקום לתת גז, ולפעול מאחורי הקלעים במקום במרכז הבמה. זמן טוב להתבונן קדימה לחודשים שלושה הקרובים בהם צפוי שינוי מגמה, אבל עדיין לא לקבל החלטות בנושא. סבלנות.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע בבית הקריירה שלכם ולהביא איתו כמה וכמה רעיונות חדשים הקשורים לאמביציה שלכם. מקבץ הכוכבים הגדול במזל אריה מראה על יכולת לשלב תכניות עם מוסדות וארגונים בחייכם או לחילופין לפעול עם חברים או שותפים שמאמינים ברעיון או בדרך שלכם. שעות הערב יתאימו למפגש חברתי כיפי.

עקרב

נראה שהאמביציה שלכם מתחזקת, ואיתה מתחזק גם הדרייב שלכם ליזמה והצלחה, עקרבים. כעת הזמן לתכניות ויזמות ובעיקר אתגרים גדולים באמת. שיתופי הפעולה שלכם הופכים משמעותיים במיוחד למרות שלעקרב לא קל לשתף פעולה בעיקר כשהוא מעדיף שהשליטה על כל דבר ובכל נושא תהיה אצלו. הקשיבו לרעיונות של אחרים.

קשת

מקבץ של שלושה כוכבים במזל אריה המסמל את בית הצמיחה האישית וההתפתחות שלכם מגביר את הצורך שלכם לבדוק גבולות, ולהעיז לחשוב בגדול על עשייה באזורי פעולה לא מוכרים שעד עכשיו לא עסקתם בהם. נושאי חו'ל עשויים לעלות על הפרק עכשיו למרות המגבלות. זהו זמן טוב לתכנן לעצמכם נסיעה ארוכה או קצרה בימים הקרובים או בסוף השבוע, קשתים, כדי להתאוורר בנופים אחרים.

גדי

ונוס שוהה עדיין במזל סרטן ומאפשרת לגדיים ממוקדי המטרה להעמיק יחסים ולפתח דיאלוג זוגי פורה אולם מקבץ הכוכבים במזל אריה עלול לגרום לכם לקחת היום סיכונים מיותרים, או להכנס למאבקי כוח ואגו מיותרים, וחבל. נסו לחשוב פעמיים לפני שאתם מגיבים בתוקפנות כשדברים יוצאים משליטה. שעות הערב יתאימו לשיחות נפש מעניינות עד השעות הקטנות.

דלי

המלה 'דיאלוג' הופכת משמעותית יותר כשבית הזוגיות והיחסים שלכם מכיל כעת את השמש את מרקורי ואפילו את הירח ששוהים במזל אריה. כעת הזמן להגדיר לעצמכם מטרות, בין אם המדובר במערכת יחסים מתפתחת או אם המדובר בשותפות שצומחת, לשתף בתכניות וברגשות, ובעיקר לאפשר לאלה שאתם מעוניינים בעשייה איתם להתקרב קצת יותר.

דגים

ונוס הרגשית שוהה עדיין בבית הרומנטיקה והיחסים שלכם שאותו מאכלס מזל סרטן, אולי המזל היחיד שהוא רומנטי כמו הדגיגים שלנו. מקבץ הכוכבים הגדול שנוצר כעת במזל אריה בבית העבודה והמקצוע שלכם מצביע על צורך להשקיע קצת יותר בתחום המקצועי, ולהגדיר מטרות לתקופה הקרובה. זמן טוב גם לנקות את שולחן העבודה שלכם מכל המטלות שהצטברו עליו בימים האחרונים.

..

ובינתיים – יומקריר

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן