תחזית יומית – יום חמישי – 19 לאוגוסט 21

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

חמישי  19/8

ירח בגדי 90 ונוס 120 מרקורי

שמש באריה 150 פלוטו (יציאה) 180 יופיטר (כניסה)

מרקורי במזל בתולה צמידות מרס (מדויק!) 150 סטורן (יציאה)

ונוס במזל מאזניים  

מרס במזל בתולה 120 אורנוס 150 סטורן (יציאה) 

סטורן במזל דלי בהילוך אחורי

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי בהילוך אחורי

נראה שהיום ומחר ואפילו מחרתיים הם הימים הטעונים ביותר של השבוע כשהשיא אכן מגיע היום: מרקורי כוכב התקשורת נצמד היום באופן מדויק לכוכב מרס, ומשפיע לא טוב על התקשורת של כולנו: צמידות בין כוכב התקשורת לכוכב האקשן עלולה לגרום להזדהות יתר עם רעיונות ועקרונות, ולנהל ויכוחים מרים שעלולים להיות מלווים גם באלימות מילולית ופה ושם אפילו יותר מזה, וחבל…

כדאי שכולנו נחזור קצת לפרופורציות, ודו שיח יכול להתנהל באופן הרבה יותר שקט וחברי, אם ישען על מלת מפתח אחת שהיא החשובה מכל ביום שכזה: העובדות.

ואני מתכוון לעובדות כפי שהן באמת, לא פייק ניוז מסוגים שונים או מניפולציות כאלה ואחרות, שימוש נמהר במלים כמו פשיזם או טלאי צהוב, ועוד ועוד: נראה שיש כאלה שמתוך הזדהות יתר עם רעיונות ועקרונות מתחילים לעבור את הגבול, גם אם הוא רק מילולי, שממנו קשה לחזור.

אם נעבור את שלושת הימים הקרובים בשלום יחסי בלי אלימות חסרת גבולות במדיה בתקשורת ובכל מקום אחר, דברים יתחילו להירגע מתחילת השבוע הבא.

אז פליז….

מה עוד קורה בכוכבים? השמש נכנסת לזוית של עימות עם יופיטר כוכב השפע והמרחבים. זו זוית אופטימית ומרחיבת אופקים וגם היא מגיעה לשיאה בסוף השבוע הזה.. האם נוכל לחוש באופטימיות שבה ובהבטחה שהיא מייצרת בלהט הויכוחים של הצמידות בין מרקורי למרס? אני בספק, כשהצעקות מהצמידות הזו מחרישות אוזניים בטוקבקים ובמדיה בכלל.

אבל.. מיום ראשון אפשר יהיה כבר לחוש בה, כשמרקורי יתרחק קצת ממרס, ואז, אולי אז, נחזור קצת לקרקע קצת רגועה יותר, אחרי שקצת איבדנו את הדרך אליה בשבועיים האחרונים.

בשאיפה..

 

וככה נראית מפת השמים של היום הזה

@

 

וכך נראית התחזית השבועית במפת השמים

 

 

@

כוכבים לאוהבים – תחזית אהבה 15 לאוגוסט 21

@

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

בקרוב: שאל את הכוכבים… מתנה אישית רק למנויים שלי!

 

@

 

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

@

ומה קורה היום למזלות?

חמישי 19/8

טלה

הירח שוהה גם היום בבית הקריירה שלכם, ומאפשר לכם לנהל דיאלוג ישיר ועוצמתי עם סמכויות. צמידות של מרס שליט המזל שלכם עם מרקורי משדרגת תקשורת, אולם חשוב לפעול בחכמה ולא בכוחניות.

שור

זוית פעולה בין הירח לונוס מגבירה את הרגישות שלכם, אבל עלולה לגרום למעורבות רגשית גבוהה מדי, ולחוסר שיקול דעת. אלא תוציאו היום כספים על מה שאין לכם בו צורך אמיתי.

תאומים

הצמידות בין מרקורי למרס עלולה לגרום הזה וגם לשלושת הימים הקרובים להיות מתוחים מיוחד. חשוב להזהר כעת במלים שלכם, וגם לנסות ולא לחפש לריב עם אחרים בגלל דברים שהם אומרים. זכרו – אלה רק מלים..

סרטן

הירח הגדיי שם דגש יום נוסף על היכולת להשקיע קצת יותר במערכות היחסים שלכם. כעת הזמן לדבר לשתף ולחלוק עם הפרטנרים שלכם דברים שחשובים לכם, ובעיקר – להקשיב. אם הלב פנוי – זה הזמן לדייט…

אריה

השמש שליטת המזל שלכם עדיין תחת השפעת זוית המתח עם פלוטו, והפתיל שלכם קצר למדי. חשוב לא להתפס לסיבות לריב עם אחרים, ולעצור את הדרמות בעודן באיבן. נסו לתעל את האנרגיה הזו לתחום המקצועי, אריות.

בתולה

מיקומו של הירח מביא איתו יום יצירתי במיוחד, שבו אתם יכולים גם למצוא פתרונות לבעיות וגם לצאת ביזמה חדשה ושתיהן בחשיבה מחוץ לקופסה. הצמידות בין מרקורי למרס מפעילה גם אתכם בעוצמה: נסו ליב אנשים קרובים.

 

מאזניים

נושאי בית ומשפחה ממשיכים להעסיק אתכם גם היום, מאזנאים. הירח הגדיי מדגיש את הצורך לא רק להשקיע בבית ובסביבתו ולשנות אווירה, אלא להשקיע גם בבני הבית. זמן לנקות משקעים רגשיים שהצטברו ביחסים.

עקרב

זהו יום נוסף שבו כל מה שקשור לתקשורת שלכם מודגש במיוחד, עקרבים. שהותו של הירח במזל גדי עוזרת לעקרב המופנם לשפר תקשורת, אבל זוית המתח בין פלוטו לשמש עדיין מפעילה אתכם בעוצמה בכל ויכוח קטן. נסו לשמור על פרופורציות, עקרבים.

קשת

נושאי חומר וכספים על הפרק, קשתים, וכעת בגלל זוית העימות בין השמש ליופיטר כוכב השפע אתם עלולים להוציא יותר ממה שהתכוונתם… זהירות. זמן לבדק בית אמיתי בנעשה בחשבון הבנק, קשתים.

 

גדי

נראה שמבחינתכם זה אחד הימים היותר טובים של השבוע, גדיים. הירח שוהה גם היום במזל שלכם, עוזר להשלים תהליכים שהחלו אתמול, ובמקביל להתמקד בשיחות וביזמות חדשות הקשורת לתקופה הקרובה. אל תדחו.

דלי

גם היום דליים, עדיף לעשות קצת פחות – ולנוח יותר. שהותו של הירח במזל גדי עלולה להיות מעייפת במיוחד, ואולי זה באמת הזמן לפסק זמן איכות עם עצמכם, מנוחה, וטעינת מצברים… עד מחר.

דגים

חברים מכרים ידידים וקרובים – זהו יום טוב שבו כדאי להשקיע בהם קצת יותר, ולא לקחת אותם כמובנים מאליהם. נכון שהדגיג שלנו אוהב פה ושם להסתגר אבל כעת כשיופיטר חוזר למזל דלי עם שפע תכניות שעשיתם – זה הזמן להגדיר מחדש לאן הולכים, איך ולמה. קדימה.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן