תחזית יומית – הורוסקופים רביעי וחמישי 15-16 לאפריל 2020

אז… מה קורה ביומיים אלה בכוכבים?

 

רביעי  15/4

ירח בדלי צמידות סטורן 90 אורנוס 60 מרקורי

שמש במזל טלה .90 פלוטו (יציאה!) 90 יופיטר (כניסה)

מרקורי בטלה  60 ונוס ומרס

ונוס במזל תאומים 120 מרס

מרס במזל דלי  90 אורנוס (יציאה)

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (מדויק!) .

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי  

 

חמישי 16/4

ירח בדלי צמידות מרס 60 מרקורי

שמש במזל טלה .90 פלוטו (יציאה!) 90 יופיטר (מדויק)

מרקורי בטלה  60 ונוס ומרס

ונוס במזל תאומים 120 מרס

מרס במזל דלי 90 אורנוס (יציאה)

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (מדויק!) .

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי  

 

הירח שוהה במזל דלי החברתי, שם נמצאים גם הכוכבים מרס האסרטיבי וסטורן הנוקשה, ואנו חווים לסירוגין את שלושת הרגשות הקשורים לכוכבים אלה: עוצמה ונוכחות, דרייב ואקשן, ו.. כובד מסויים, ואפילו בדידות. הרגש האחרון הזה מאפיין את הבוקר ואפילו את שעות הצהריים של רביעי: הירח צמוד לסטורן הנוקשה (בזוית אדומה), השמש עדיין בזוית פעולה (אדומה) לכוכב פלוטו הכוחני, ולמרות שהחג באויר והאביב כבר מפגין נוכחות עוצמתית בסביבה, משום מה הדאגות חוזרות, והתמונה הכללית קצת מדכאת: אחרי הכל, מתחילה כבר הצטברות של סוג הבידוד המוזר והלא מוכר בחיינו, ואפשר כבר לחוש בשחיקה הזו שמכרסמת ביומיום שלנו, ומביאה איתה פתיל קצר וחוסר סבלנות וסובלנות לאלה שסביבנו או באינטרנט. 

בחמישי אנו פוגשים צמידות לא נעימה אחרת של הירח – זו עם כוכב מרס האסרטיבי (מסומנת באדום) – שהופכת את כולנו לרגישים ומרגישים ונעלבים בקלות מכל שטות. כולנו זקוקים עכשיו לגישה מרעננת, לסוג של תקווה, למשהו שיחזיר קצת אופטימיות...והיא בהחלט מגיעה: זוית פעולה ורודה בין השמש ליופיטר כוכב השפע האופטימי.

הזוית הזו תגיע לשיאה בחמישי, אבל אפשר לחוש בה כבר משעות אחר הצהריים של רביעי, והיא תבלה איתנו בעיקרון עד סופו של השבוע. זו זוית עוצמתית מאוד, ולמרות שזוית הפעולה בין השמש לפלוטו עדיין בסביבה, הזוית הזו מצליחה להכניס פנימה בעדינות אך בתקיפות סוג של תקווה שהיתה חסרה כאן קצת לאחרונה, בעיקר כשאנחנו מגלים שלמרות הלחץ והשחיקה המצטברת אנחנו עדיין מצליחים ליהנות מהדברים הקטנים, משיחות הנפש הרגשניות, ומהאסימונים שנופלים להם בשקט ומביאים איתם תובנות מעניינות לגבינו ולגבי היחסים שלנו עם הסביבה, ובעיקר לגבי העתיד הקרוב, עם כל הדיבורים עכשיו על הקלות שקרבות ובאות…

ואכן, הצמידות בין השמש ליופיטר היא הזוית המרכזית ביומיים האלה, ובעצם עד הימים ראשון ושני בשבוע הבא, ואם נדע להשתמש בה נכון – כמנוף לפעילות ויזמות חדשות ויצירתיות למשל – נוכל בהחלט לטפוח לעצמנו על השכם, כמו הברון מינכהאוזן שהצליח למשוך את עצמו בשערות החוצה מהביצה.

כדאי לזכור גם שכשנוצרת זוית – גם כשהיא מתפוגגת בהמשך, הרי הדלת שהיא פותחת נשארת פתוחה, ואם יש סיבות מעשיות שהמוח שלנו מוצא לאופטימיות הזו שנוצרת בין השמש ליופיטר, היא גם תמשיך הלאה לשבועיים הקרובים.

אז.. ננסה להתעלם מזויות היומיום המרגיזות שיוצר הירח ברביעי ובחמישי, ונתמקד בזוית האופטימית העוצמתית של השמש עם כוכב יופיטר, ורק חשוב שניזהר מאופטימיות יותר – אחת מהסכנות של הזוית הזו – וניקח סיכונים כמו קניות מיותרות באינטרנט, או הגזמה במתוקים, או ריבים מטופשים עם מי שגמר לכם את המים החמים: בי קול, חברים, ויום אחד – תאמינו או לא – עוד ניזכר בחיבה בימים האלה שבהם החיים הכריחו אותנו להצטופף ביחד בים של כלים בכיור העמוס ובשלוש כביסות ליום וגרביים שמישהו לא הרים ומשחת שיניים שמישהו אחר שכח לסגור..

כן, באופן מוזר כשחושבים על זה – זה כאילו קצת לחזור לימי הקיבוץ של העלייה השניה שבו כולם שיתפו את כולם בהכל, למרות שהם גם רקדו על הגורן בלילה (ולא רק..). אחחח, היתה מתאימה לי גורן כזו עכשיו, דפנטלי, למרות שסקס על קש מעקצץ זה לא כוס התה שלי, אבל כשאתה שם למעלה על ערימות החציר ולמטה ליד הטרקטורים מנגן האקורדיון של יאצק ובראבא..

אבל אולי יופיטר כוכב השפע האופטימי הזה יביא איתו בכל זאת אווירה קצת שונה שתזכיר משהו מהפתיחות והרעננות של אז, ותשכיח את ערימת הצעצועים האינסופית בסלון או את הכלים שלא נגמרים במטבח…

יופיטררררר – אייכה?

 

@

כוכב סטורן יצא מעבדות לחירות במזל דלי – ואני עברתי  לאסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!

עכשיו, כשכולנו יושבים בבית ומהרהרים במהות החיים, זה הזמן לראות את כל התמונה, ולהחליט לאן הולכים ואיך, כשהכל יגמר.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומולדת: מפת יומולדת אישית: מגמות בשנת היומולדת הנוכחית עם מיקומי הכוכבים החדשים, ממה להזהר והיכן לתת גז 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]             

 

באהבה, יאיר 

 

@

 

 

ומה קורה למזלות?

 

רביעי  וחמישי 15-16/4

טלה

ירח ששוהה במזל דלי בערב החג ובחג, הופך את החג השני הזה לחברתי וחברי במיוחד. נכון, לא קל עכשיו להיות דווקא עם החברים הטובים באותו בית וחדר, אבל התקשורת בנט שותפת, ואתם יכולים אפילו להגדיל כעת את המעגלים החברתיים שלכם. זמן מצוין לחברים חדשים.

 

שור

ירח דליי שם דווקא אתכם במרכז האקשן גם ברביעי וגם בחמישי, ואם אתם מבלים אותו בחברת אנשים קרובים (בעצם איך לא, בימים אלה..), כדאי שאתם תהיו אלה שמארגנים את היומיים האלה ותהפכו אותם לחגיגה אמתית של אוכל טוב וחיבוקים וירטואליים.. בעוצמה שכזו, כשגם השמש במזל שלכם – רק הטלה יכול..

 

תאומים

הירח שוהה במזל דלי השייך גם הוא ליסוד האויר ביומיים אלה, והופך אתם לקלילים וכיפיים עבורכם, מה גם שונוס הרגשית שוהה עכשיו במזל שלכם ומביאה איתה טאץ' רגשני ואפילו רומנטי… זהו זמן מצוין להפוך את היומיים האלה למקום של שמחה ואהבה, בייחוד השני.. כן כן. תנו מקום לאהבה, תאומימים…

 

סרטן

מקבץ הכוכבים במזל דלי כעת שכולל את סטורן מרס ואפילו הירח, עלול להיום מעט טעון מדי עבור הסרטן הרגשני שלנו. ואכן, רגישות יתר עלולה להפוך את היומיים האלה למקום לא קל כשכל דבר נלקח באופן אישי מדי.. אבל מוד יצירתי וחברת אנשים שמחים יחזירו את החיוך ואפילו ינסו להמשיך אותו לסוף השבוע.. תלוי בכם.

 

אריה

זוגיות ויחסים – נראה שזה האישו המרכזי ביומיים האלה, אריות. הירח שוהה בבית היחסים שלכם, וממליץ לצאת קצת מעצמכם (הצחקתם את האריה, אבל מילא..) ולתת מקום גדול יותר לפרטנרים ולבני או בנות הזוג שלכם, למרות שמרס שגם הוא כאן עלול להביא איתו דרמה או שתיים… אם אין לכם פרטנרים עכשיו – זה הזמן לדייט אינטרנטי, ליאוס.

 

בתולה

מטלות משימות ומחויבויות – נדמה שהיומיים האלה מלאים בכל מה שלא הספקתם לעשות בימים האחרונים, בתולות ומכיון שממילא כולנו מבלים עכשיו בעיקר בבית, זה בדיוק הזמן לכך. זמן להתארגן מחדש, ולקחת על עצמכם גם את ארגון הבית וכל מה שקשור אליו עכשיו. בערבים – כוס יין טוב לא תזיק, ואיתה גם שיחות על תוך הלילה.

 

מאזניים

כשגם הירח גם מרס ואפילו סטורן שוהים בבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, אפשר לומר שיש לכם בהחלט סיבונת לחגוג יומיים שיכולים להיות מרגשים במיוחד אם אכן תתחברו גם לונוס שליטת המזל שלכם ששוהה עכשיו במזל תאומים שגם הוא אוורירי כמוכם, אבל גם כועסים בגלל מרס.. זמן  טוב לפתוח את הלב ולאפשר לאחרים להתקרב יותר..

 

עקרב

בית משפחה וכל מה שסובב אותם – זה האישו מבחינת הכוכבים ביומיים האלה. זה שממילא אתם בבית לא נחשב, כי בזמן שכזה צריך לארגן מחדש את כל הבית וסביבתו כולל נקיון יסודי כביסות ומה לא.. נכון, זה חג פלוס, אבל לקורונה מסתבר חוקים משלה, וגם לכוכבים..זמן מצוין לשיחות עומק משפחתיות ולשתוף פעולה בארגון הבית.

 

קשת

תקשורת – זו מלת המפתח שמלווה את היומיים האלה, קשתים. ואכן, לפעמים צריך להשקיע גם במלים ולא רק בפעולות או בכוונות שמאחוריהם, והקשת הוא הרי פטפטן ידוע, רק צריך לכוון אותו לפעמים לעומק, ולא רק לקלילות השמחה שלו.. זמן לנקות משקעים, ולדבר ברצינות על הכל, ואז להכנס לאינטרנט ולגלוש שעות בלי גבולות, מלה שהקשת האופייני מתעב, נכון? 

 

גדי

בגדול, אלה דווקא היומיים הפרקטיים של השבוע, גדיים, שבהם אפשר באמת לרדת לקרקע ולהתמקד בעובדות עצמן, דווקא עכשיו כשהכל סגור ויש זמן לחשוב בשקט ובסבלנות מול טורי המספרים בחשבון הבנק.. כמה טיולים רגליים בסביבה וחילוץ עצמות בסלון יפיגו את המתחים והלחצים של יומיים אלה. ספר טוב או סדרה ארוכה בסלון ישלימו את העבודה.

 

דלי

הירח מרס וסטורן חוגגים לכם חג שני אפילו שמח יותר מהראשון, אם רק תתנו להם צ'אנס.. אז איך חוגגים כשהכל סגור והעולם סביבכם בעוצר? רגע, אין עוצר על המקרר, נכון? ואם טרחתם והצטיידתם גם באיזה בקבוק יין טוב או כמה בירות, ואז רואים את מה שהקלטתם כל השבוע ו.. חוגגים. צנוע, מינימליסטי, ועדיין בכל זאת – שמח. יחסית, כמובן..

 

דגים

מקבץ הכוכבים הגדול במזל דלי לא ממש מוצא אתכם במיטבכם, דגיגים, מה שאומר שדווקא עכשיו קשה לכם עם האנרגיה המוחצנת הזו, ואפשר לוותר על ויכוחים וחילוקי דיעות, ובעיקר – קצת להוריד פרופיל. זהו זמן בעיקר לסרטים רציניים, לספרים עבי כרס שעומדים ליד המיטה ולא הגעתם לאמצע, ולשיחות מהורהרות על מהות החיים, שהדגיג כל כך אוהב…

 

ובינתיים – רק טוף!

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן